Nee die heeft een AMD Irongate chipset, daar kan je drivers voor halen bij www.amd.com.
De MSI K7TPro heeft wel een VIA chipset trouwens.
De MSI K7TPro heeft wel een VIA chipset trouwens.
die drivers zijn :r:r:r:r:r:r:r
mijn mb(KT7raid) loopt elke keer vast nu alles opnieuw geinstaleerd zonder die
en alles draaid perfect
mijn mb(KT7raid) loopt elke keer vast nu alles opnieuw geinstaleerd zonder die
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde probleem als sebassel (of id ik zie de replys niet, fix dat eens adjes)
Als ik die drivers installeer is windhoos zo instabiel als ut maar kan.
Installeer ik ze niet is windhoos stabiel maar zijn mijn hd's verschrikkelijk traag.
Ik weet geen oplossing.. heeft een asus a7v ook ene via chipset? Ruil ik mijn abit wel om.
Als ik die drivers installeer is windhoos zo instabiel als ut maar kan.
Installeer ik ze niet is windhoos stabiel maar zijn mijn hd's verschrikkelijk traag.
Ik weet geen oplossing.. heeft een asus a7v ook ene via chipset? Ruil ik mijn abit wel om.
Verwijderd
Bij mij precies het zelfde..
Het opstartten duurde opeens zo lang dat ik d8 det windows vastgelopen was..
toen ik mijn proc op een lagere freq zette, leek zinloos 98 een nieuwe versie te hebben; "Windows Blue-screen"
Het opstartten duurde opeens zo lang dat ik d8 det windows vastgelopen was..
toen ik mijn proc op een lagere freq zette, leek zinloos 98 een nieuwe versie te hebben; "Windows Blue-screen"
Hmm, bij mij werken die 4in1 drivers perfect... en ze zijn zeker handig vanwege de busmaster ide controller.. weet je wel hoeveel sneller de dataoverdracht daarmee gaat? (voor diegenen die niet weten wat busmaster inhoudt: busmastering is het transporteren van data van een apparaat(pci-kaartje, hd, enz.) naar het geheugen dmv een DMA adres zonder tussenkomst van de processor. Dit scheelt processortijd en het is gewoon sneller om over een dma data te sturen naar het geheugen dan via de processor)
TGEN
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
GERT
Nee een computer waar je geen hol mee kan is leuk met die drivers kan ik helemaal niks instaleren dan loopt hij gewoon super vast hoezo instabiel !!!!!
Nee een computer waar je geen hol mee kan is leuk met die drivers kan ik helemaal niks instaleren dan loopt hij gewoon super vast hoezo instabiel !!!!!
Elk moederbord (tot nu toe) voor het Socket A platform draait maakt gebruik van de VIA KT133 chipset. Met uitzondering van de Slot-A T-Birds die op AMD750 of VIAKX133 moederbord lopen, natuurlijk 
Maar ja, de Asus A7V hoort daar ook bij.
Maar ja, de Asus A7V hoort daar ook bij.
Geef mij maar een Warsteiner.
Sebassel installeer eens nieuwe drijvers voor je vid kaart. Dat scheelde bij mij nog al een boel.
Er zijn namelijk vrij veel mensen waar 4.24 drivers goed werken (waaronder ik) dus het moet aan iets ander liggen.
Er zijn namelijk vrij veel mensen waar 4.24 drivers goed werken (waaronder ik) dus het moet aan iets ander liggen.
Probeer eens windows kaal te versieren met die VIA drivers, dus zonder het geinstalleerd hebben van drivers van je videokaart etc. Kan een heel verschil maken, aangezien je met een schone installatie te maken hebt. Doet je compu dan nog raar met die drivers, maar niet gebruiken denk ik...
err 4.25a??
waar dan?
zie alleen 4.24a hoor
en ja
als je die drivers op kale windows installt dan geeft dat vaker MINDER rommel aangezien je videokaart ook nog wel eens een VGARTD wil installeren
Veel suc6!
waar dan?
zie alleen 4.24a hoor
en ja
als je die drivers op kale windows installt dan geeft dat vaker MINDER rommel aangezien je videokaart ook nog wel eens een VGARTD wil installeren
Veel suc6!
ik ben met een lege windows begonnen
op het moment dat ik die drivers geinstaleerd heb kan ik helemaal niks meer instaleren zelfs mijn video kaart drivers niet meer (voodoo 3 30000 ik heb trouwens wel de orginele drivers geinstaleerd geleverd bij het moeder bord (op de cd saat (als ik goed gok) versie 1.11 (ABITcd) misschien dat die nieuwere versie beter is ????
op het moment dat ik die drivers geinstaleerd heb kan ik helemaal niks meer instaleren zelfs mijn video kaart drivers niet meer (voodoo 3 30000 ik heb trouwens wel de orginele drivers geinstaleerd geleverd bij het moeder bord (op de cd saat (als ik goed gok) versie 1.11 (ABITcd) misschien dat die nieuwere versie beter is ????
Pagina: 1