Toon posts:

Hoe stel ik mijn voodoo banshee optimaal in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel heel veel games online.Vooral cs iedere dag,nu is mijn cs afgelopen week gecrasht.nu heb ik hem opnieuw geinstaleert,maar hij loopt niet meer lekker.ik had altijd +/- 20 fps.maar sinds die crash +/- 10 fps,weet iemand hoe ik mijn banshee het best in kan stellen of heeft iemand er toevallig een proggie voor?

Hardware:amd athlon 500,voodoo banshee (16 mb d8 ik |:(),+/-190 mb ram
rest weet ik niet precies maar maakt volgens mij ook enti zoveel uit.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Eerste vraag, wat voor OS
tweede vraag, welke uitgever van de banshee... (creative, diamond :?)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
misschien toch eens een reinstall doen van je OS + complete format ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• White Dust

White Dust

Hier staan een paar tweak tools voor de voodoo kaartjes: http://www.actiontrip.com/files/util/tweakit.phtml
Probeer anders de volgende pagina es:
http://www.3dfx.com/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas complete format gedaan en dat helpt geen @#%&#$&...
Ehm creative uitgave geloof ik.

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 26 maart 2002 18:44 schreef Jazzy_jef het volgende:
Ik heb pas complete format gedaan en dat helpt geen @#%&#$&...
Ehm creative uitgave geloof ik.
Probeer eerst maar de nieuwste drivers te instaleren, ik denk dat je ze hier wel kunt vinden ;)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 20:29

Bene

list incomprehension

Op dinsdag 26 maart 2002 18:56 schreef White Dust het volgende:
Probeer eerst maar de nieuwste drivers te instaleren, ik denk dat je ze hier wel kunt vinden ;)
Niet doen dus. Doe maar gewoon de drivers downloaden van 3dfx.com - wordt je een stuk blijer van. Als 'ie dan nog steeds 10fps draait zal je toch wat anders vergeten zijn (Via 4in1, DMA op schijf, nog geen OpenGL ingesteld, etc)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 20:31 schreef Bene het volgende:

[..]

Niet doen dus. Doe maar gewoon de drivers downloaden van 3dfx.com - wordt je een stuk blijer van. Als 'ie dan nog steeds 10fps draait zal je toch wat anders vergeten zijn (Via 4in1, DMA op schijf, nog geen OpenGL ingesteld, etc)
Jah ik heb die nieuwe drivers al 6 x geinstaleert en toen ik da 4in1 ding probeerde zakte me fps alleen maar en me muis bewoog met 6 meter tegelijk........dus die willen al helemaal niet |:( Weet iemand toevallig iets anders of is het hopeloos?! :P

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op dinsdag 26 maart 2002 20:39 schreef Jazzy_jef het volgende:

[..]

Jah ik heb die nieuwe drivers al 6 x geinstaleert en toen ik da 4in1 ding probeerde zakte me fps alleen maar en me muis bewoog met 6 meter tegelijk........dus die willen al helemaal niet |:( Weet iemand toevallig iets anders of is het hopeloos?! :P
Ik heb zelf ok een jaartje of 2 met een Banshee gespeeld, maar was toch errug blij toen ik dik anderhalf jaar geleden een Geforce'je er in kon klikken :)
Heb je niet wat geld over voor een GF2MX eventueel (zijn niet duur en scheelt al veel)???

Verwijderd

Je hebt CS zelf al wel op opengl gezet (hij staat standaard in Direct3d, en das een stuk langzamer. Vooral met een 3dfx kaart denk ik, je kan de 3dfx miniGL drivers gebruiken, die zijn mischien nog wel sneller).

Wij hadden met onze Voodoo2 ook wel baat bij die WickedGL drivers.
Pagina: 1