Toon posts:

[CM]goede behuizing gezocht om te modden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een vrij simpele behuizing waar 3 of 4 externe 5,25" drivebays, 1 externe 3,5" drivebay en 4 interne 3,5" drivebays inzitten. Meer mag uiteraard ook, maar is niet noodzakelijk.

Daarnaast is het erg belangrijk dat de 5,25" bays d.m.v. een schuifklep of deurtje worden afgedekt. Ik wil de kast o.a. gaan spuiten en voel er weinig voor om m'n apparaten mee te spuiten (i.v.m. garantie). Bovendien vindt ik zo'n deurtje of klepje een stuk mooier.

Het hoeft geen superluxe kast te zijn, of van extreem goede kwaliteit, omdat ik hem toch ga modden. Dit wordt een van m'n eerste echte mods en vind het zonde om dat met een dure kast te doen. Hij mag dus ook niet zo veel kosten.

Ik heb even op het internet zitten kijken en al wat leuke kastjes gevonden, maar deze hebebn geen van allen een klepje of deurtje.

Kort samengevat: ik zoek een kast die qua kwaliteit en prijs vergelijkbaar is met die Noia 8850 look kasten, maar dan met deur of klep. Indien mogelijk zonder voeding.

Iemand suggesties?

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Kweet niet hoor, maar ik heb er eentje zien staan op marktplaats.nl. Het is wel een 2e handse, maar tis een leuke kast. 6 sloten aan de voorkant, met een schuif die ze allemaal verbergt. Ik zal ff op onderzoek uitgaan.

Unos Momentos, bitte :?

edit:

Helaas mien jong, niets meer. Er stond er laatst wel een op. Ik heb er toen ook een gekocht, maar die had geen klep. Spiet mie donders! :P

Verwijderd

:+ Ik heb nog wel een kast staan (tweedehands dus!).
Is wel een ultieme casemod-uitdaging. Ik kan de voeding er denk ik wel uitschroeven, dus da's ook geen probleem. :+

Hij heeft 4 externe 5.25" bays Intern vast genoeg. Weet ik zo niet meer... Interesse??? (mailto:rc.y2k@zonnet.nl)

(Hoef ik m nog niet in de markt te posten) :+

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 18:15 schreef RCy2k het volgende:
:+ Ik heb nog wel een kast staan (tweedehands dus!).
Is wel een ultieme casemod-uitdaging. Ik kan de voeding er denk ik wel uitschroeven, dus da's ook geen probleem. :+

Hij heeft 4 externe 5.25" bays Intern vast genoeg. Weet ik zo niet meer... Interesse??? (mailto:rc.y2k@zonnet.nl)

(Hoef ik m nog niet in de markt te posten) :+
pics??