mijn keyboard config
W: voren
S: achteren
A: links strafen
D: rechts strafen
Spatie: springen
Shift: Bukken
E: next force
Q: prev force
F: use force
X: next item
Z: prev item
Alt: use
LMB: fire
RMB: alt fire
MMB: use item
De rest doet er niet zo toe.
De force configuraties hangt natuurlijk af van het aantal te besteden punten en van de server config.
Ik probeer zo weinig mogelijk verschillende force powers in het rijtje te passen. Liefst maar max 4
Zelf heb ik(100 punten):
pfft, plaatje is makkelijker

Speed en Seeing is een leuke combo. Als je Seeing helemaal vol hebt ontwijkt hij zelf spinerschoten
Teamplay heb ik nog helemaal niet gespeeld. Is er al een [GoT] clan
[edit]
Tis een heel leuk aspect, dat je de force kan gebruiken, maar vaak krijg je kans om er maar een te gebruiken. Zelf geef ik de voorkeur aan heal of mindtrick om in leven te blijven en de dogfight te winnen.
remember: it's a new game, so we're all n00bs
W: voren
S: achteren
A: links strafen
D: rechts strafen
Spatie: springen
Shift: Bukken
E: next force
Q: prev force
F: use force
X: next item
Z: prev item
Alt: use
LMB: fire
RMB: alt fire
MMB: use item
De rest doet er niet zo toe.
De force configuraties hangt natuurlijk af van het aantal te besteden punten en van de server config.
Ik probeer zo weinig mogelijk verschillende force powers in het rijtje te passen. Liefst maar max 4
Zelf heb ik(100 punten):
pfft, plaatje is makkelijker

Speed en Seeing is een leuke combo. Als je Seeing helemaal vol hebt ontwijkt hij zelf spinerschoten
Teamplay heb ik nog helemaal niet gespeeld. Is er al een [GoT] clan
[edit]
Tis een heel leuk aspect, dat je de force kan gebruiken, maar vaak krijg je kans om er maar een te gebruiken. Zelf geef ik de voorkeur aan heal of mindtrick om in leven te blijven en de dogfight te winnen.
remember: it's a new game, so we're all n00bs