Kan ik in MySQL ook aan iedere record een nummer geven, dus net zoiets als de autonummering in MS Access. Dus dat als ik de records 1-10 heb heb en dat ik bv de nummer 6, 7 en 8 drop. Dat de nummers dan 1-7 zijn... Zo, ja hoe???
Gewoon een veld auto-increment maken, toch? 
code:
1
2
| Veld Type Attributen Null Standaardwaarde Extra Actie user_id int(10) Nee auto_increment |
nope dat laatste wordt niet door MySQL ondersteund.
Je zou zelf wel de database opnieuw kunnen indexeren, maar waarom zou je?
Je zou zelf wel de database opnieuw kunnen indexeren, maar waarom zou je?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Ook niet door access hoorOp dinsdag 26 maart 2002 17:53 schreef drm het volgende:
nope dat laatste wordt niet door MySQL ondersteund.
[..]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Leek me al zo gek idd ...dusty:
Ook niet door access hoor
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Je bent een echte gebruiker. Je geeft een oplossing voor een probleem dat we niet kennen. Kan je ook je probleem vermelden, dan kunnen we je misschien ook nog een alternatieve oplossing geven.Op dinsdag 26 maart 2002 17:49 schreef DarkPipo het volgende:
Kan ik in MySQL ook aan iedere record een nummer geven, dus net zoiets als de autonummering in MS Access. Dus dat als ik de records 1-10 heb heb en dat ik bv de nummer 6, 7 en 8 drop. Dat de nummers dan 1-7 zijn... Zo, ja hoe???
Pagina: 1