Toon posts:

Verzamelplek voor tools

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
lo Gotters,

Ik wil graag een verzamelplek opzetten met tools om te webdesignen, ik heb het hier pertinent niet overwarez.

Ik heb het hier over free-shareware ,plugins,fonts e.d om te gebruiken bij het fotosoeppen.

Ik kan deze dan in zips op een aantal gemirrorde geoshitties accounts pleuren en te downloaden zetten voor mensen die graag snel fontjes willen downloaden of plugins nodig hebben voor hun software.

Wie willen mij wat zipfiles opsturen met fonts,plugins etc om vervolgens op de site te gooien?

ALs je contact erover wilt hebben contact me dan via msn.

melvinkrone@hotmail.com

!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ze wilden hier al een sticky topic of een kleine quick-find faq (8-)) beginnen voor de snel-zoek dingen toch?

Voor fonts hebben we het topic van Oh, when? .

Dus... zo'n pakhuis met alles erin lijkt me niet nodig...aangezien je ook telkens de zips van programma's moet blijven updaten, er uitleg bij moet geven wát het is, waarvoor het is...uittesten dus, álles; en je moet voor een breed publiek blijven werken en niet alleen de favo programma's aanbieden en vervolgens niet verder kijken dan je pakhuis groot is.

Maar ach, als je het een leuk idee vindt... :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Benader mensen via dingen als email/icq etc. Het is niet de bedoeling dat er binnenkort contactadvertenties geplaatst worden :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.