Toon posts:

Dungeon Keeper II geluidsprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik run DK II onder Win XP en tijdens het spelen heb ik steeds last van geknetter en gehaper van het geluid.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 12:02

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Wat heb je tot nu toe gedaan, welke geluidskaart zit erbij, heb je de instellingen van het spel gecheckt, zit er geen draadje los? Gebeurd het ook bij andere spelen?
Zomaar een paar vragen die bij me opkwamen. Meer info plz.

Heb je trouwens al eens gedacht aan de bezettingsgraad van het systeem? Bij mij wil ie nog wel eens gaan knetteren als ik teveel tegelijk aanzet.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 17:39 schreef Freakertje het volgende:
Wat heb je tot nu toe gedaan, welke geluidskaart zit erbij, heb je de instellingen van het spel gecheckt, zit er geen draadje los? Gebeurd het ook bij andere spelen?
Zomaar een paar vragen die bij me opkwamen. Meer info plz.

Heb je trouwens al eens gedacht aan de bezettingsgraad van het systeem? Bij mij wil ie nog wel eens gaan knetteren als ik teveel tegelijk aanzet.
Sounblaster Live! en heb verder weinig op achtergrond aanstaan. Zelf ben ik alle instellingen al nagegaan, maar niks werd er beter op :(

Verwijderd

knetter is lief, niet zeuren over geknetter.

ik zal als ik thuiskom dungeon keeper 2 nog eens spelen en merken, dat mijn Live! onder XP het er wel goed mee doet.
het licht dus niet aan je live-XP combo.

-welke drivers heeft meneer
-heeft meneer dungeonkeeper geupdate
-heeft meneer een beetje geaccepteerde gfx drivers
-wil meneer er frietjes bij
-heeft meneer een nadere beschrijving van "geknetter" en dan met name of het elke 3 minuten gebeurt, of non stop, of na random intervals
-is meneer iets aan het doen tijdens geknetter?
-mag ik meneer zeggen?