ME SB-LIVE kapte er spontaan mee, nou ja, spontaan, was de line in op versterker aan het aansluiten en experimenteerde wat met Tape 1 & 2, op een gegeven moment was het stil. Line out 1 & 2 doen het niet meer, onder Win2000 en Win98 (onafhankelijk) niet meer... WTF?
Verwijderd
Opgeblazen denk ik. Geluidsapperatuur m.u.v. een platenspeler werken direct zonder versterker op je line in. Een platenspeler levert niet voldoende signaal vandaar de versterker. Ik kwam dit tegen in een artikel over het opnemen van geluid. O.a. grammofoonplaten overzetten op CD.
Het is pas ernstig als je SB wel geluid maakt! Meestal komt er geluid uit je fans, hd's, modems en speakers, maar niet uit je geluidskaart 
Maar verder, ik denk dat je een nieuwe SB Live kan gaan kopen, of je moet kijken ofdat je het kan declareren op je garantie?
Maar verder, ik denk dat je een nieuwe SB Live kan gaan kopen, of je moet kijken ofdat je het kan declareren op je garantie?
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Verwijderd
haal 'em er ff uit en zet hem er op nieuw in en installeer de drivers opnieuw
m'n pa heb ook een keer zo'n frats uitgehaald met z'n SB geluidskaart
die dus ook niks meer
maar na opnieuw installeren deed die het weer als nieuw
m'n pa heb ook een keer zo'n frats uitgehaald met z'n SB geluidskaart
die dus ook niks meer
maar na opnieuw installeren deed die het weer als nieuw
same here
probeer een ander PCI slot
daar lag het bij mij aan
mijn sb live deed het iedere 3 dagen OPEENS niet meer
en ook vaak niet als ik met stekkertjes had geklooid... re-install drivers wil ook wel eens helpen
probeer een ander PCI slot
daar lag het bij mij aan
mijn sb live deed het iedere 3 dagen OPEENS niet meer
en ook vaak niet als ik met stekkertjes had geklooid... re-install drivers wil ook wel eens helpen
Verwijderd
Een vriend van mij heeft dit ook gehad toen ie de stekkertjes omwisselde. Die SB heeft namenlijk een protect-functie of zoiets...
Stekkertjes weer goed aansluiten en ff opnieuw opstarten en hij deed het weer!
Misschien is dit bij jou ook het geval????
Stekkertjes weer goed aansluiten en ff opnieuw opstarten en hij deed het weer!
Misschien is dit bij jou ook het geval????
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem, van het ene op het andere moment geen geluid meer!!
Behalve bij het opstarten,dan krijg dat irritante windows opstart riedeltje. Wil ik daarna een mp3-tje afspelen dan niks meer??
WTF!!
Behalve bij het opstarten,dan krijg dat irritante windows opstart riedeltje. Wil ik daarna een mp3-tje afspelen dan niks meer??
WTF!!
Pagina: 1