Toon posts:

WAV- file cutter/brander GEZOCHT!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,

Ik ben een DJ die regelmatig een uurtje mix op mijn draaitafels en die opneem op mijn computer en vervolgens op CD brand. 't probleem is alleen dat ik dan maar 1 nummer op mijn CD krijg (logies).

Ik begrijp wel dat ik met cooledit of wavelab mijn 700MB grote wavefile in stukjes kan hakken. maar dit is redelijk veel werk op een PII 266 en dit kan volgens mij ook veel makkelijker.

Ik zoek een programmatje die mijn wacefile automatisch in stukkies knipt (bv 5 min) of een programma waar ik cue punten kan aangeven en vervolgens branden.

Verwijderd

Kan dat niet gewoon in Nero? Daar kan je volgens mij indexen zetten. Of begrijp ik je verkeerd?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
Je kan die WAV even naar mp3 converteren (duurt maar paar minuutjes), en dan gewoon mbv een cue file met mp3cutter de mp3 in stukken hakken. (met Nero kan je 'm ook als MP3 branden dus hoef je niet terug te converteren)

Verwijderd

Topicstarter
levert dat geen geluidsverlies op ?

dat converteren

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 17:36 schreef Patrickje het volgende:
Kan dat niet gewoon in Nero? Daar kan je volgens mij indexen zetten. Of begrijp ik je verkeerd?
volgens mij kan je nummers alleen in de voor jouw juiste volgorde zetten. het moet dan echter wel verschillende bestanden zijn. het gaat hier echter van 1 WAV-file van 700 MB.

als ik 't mis heb hoor ik 't graag

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Jij hebt polderbits nodig. Rare naam voor een prima progamaatje.

Gewoon afspelen en als je een punt hoort waar je het volgende punt wil moet je ff met je muisje klikken.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 18:04 schreef TaaTje het volgende:

als ik 't mis heb hoor ik 't graag
Ik ga niet meteen roepen dat je het mis hebt, maar als ik in Nero 5.5 een audiocompilatie maak, kan ik een track selecteren -> Eigenschappen -> tabblad Indexen, Grenzen, Splitsen; alwaar ik de keuze heb uit : Nieuwe Index, Splitsen, Bewerken.

Weet natuurlijk niet of dat is wat je wilt, maar volgens mij komt het aardig in de buurt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 19:52 schreef MisterDon het volgende:
Jij hebt polderbits nodig. Rare naam voor een prima progamaatje.

Gewoon afspelen en als je een punt hoort waar je het volgende punt wil moet je ff met je muisje klikken.
bedankt voor die tip over polderbits, precies wat ik zoek. Enig idee waar ik versie 1.6 (demo) kan downloaden????
niet op hun site iig.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Geen idee. Moet je met Google maar zien te vinden...

Verwijderd

hier

Maar volgens mij is't net zoveel werk als met elke andere editor...

Wat zeg ik, net zoveel, veel meer zelfs dan bijvoorbeeld met Nero of Feurio
Pagina: 1