Eindelijk issie er! Hij is gisteren ofzo gereleased (don't ask by who:D) en Might and Magic IX is vandaag uitgekomen. Ik als homm fan heb hem al natuurlijk. Ga hem zo even spelen ..mja ..tot strax
Maar wrom staan de spellen dan nog bij upcomming games op www.3do.com ikke wil Might and Magic IXOp dinsdag 26 maart 2002 17:24 schreef Zipp0 het volgende:
Eindelijk issie er! Hij is gisteren ofzo gereleased (don't ask by who:D) en Might and Magic IX is vandaag uitgekomen. Ik als homm fan heb hem al natuurlijk. Ga hem zo even spelen ..mja ..tot strax
kijk hier eens
[topic=448960/1/25]
[topic=448960/1/25]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
wie is Poopy_the_Clown op icq ?
Tsss Reverend... (a) dat mag niet en (b) een beetje tweakert zoekt een paar minuten op google en komt ergens wel een linkje naar een bord tegen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
ik dusOp dinsdag 26 maart 2002 17:45 schreef Bamibal het volgende:
wie is Poopy_the_Clown op icq ?
Verwijderd
Ja en mijn broer is de kerstman, je hebt een waarschuwing te pakken hoor.Op dinsdag 26 maart 2002 17:47 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik bedoel dus de winkel
misschien kan deze dicht
er lopen immers al 2 andere algemene topics over dit spel.
Ja ..maar die gaan heel oppervlakkig over homm4 ..meer over alle homm's ..dus deze moet open blijven !!
Verwijderd
en je neefje is de paashaasOp dinsdag 26 maart 2002 17:52 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Ja en mijn broer is de kerstman, je hebt een waarschuwing te pakken hoor.
briefje is onderweg naar de bemiddelaar... laat die maar beslissen
[ontopic]
Zijn er een hoop lvl's... gewoon van die losse scenario's.. die zijn het cewlst... kheb nooit echt die campaign beken
[/ontopic]
Ik heb vandaag in de winkel nagevraagd, daar kreeg ik te horen dat HoMM4 'voor onbepaalde tijd' was uitgesteld, ivm het ontbreken van een publisher in europa???? 
Klopt dit?
Klopt dit?
Whehe was een geintje toch, OW is wel errug overdreven IMHOOp dinsdag 26 maart 2002 17:52 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ik ken ReVeRenD en hij heeft 56K dus vat het nou als een grap op dat hij hem wil downloaden... en als hij in de winkel is kan hij hem toch goed gaan halen..Op dinsdag 26 maart 2002 17:52 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
/me vind dat er maar veel met OW's word gegooid tegenwoordig...
edit: Typo's
Verwijderd
Vervelend mannetje... gewoon eens een keer toegeven dat je fout zit kan geen kwaad hoorOp dinsdag 26 maart 2002 19:12 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
en je neefje is de paashaas
briefje is onderweg naar de bemiddelaar... laat die maar beslissen
Hij geeft zelf al aan de Bemiddelaar te hebben gemaild, dus ga hier niet zitten zeiken er over, dat hoort sowieso in LA. En verder wordt er ook weer over gezeurd als er niet hard genoeg op wordt getreden.
En Sinterklaas je broer is de Turtlewax-man, niet de kerstman
There is no magic.
Verwijderd
LOL! Dit soort berichten lokken het gezeik juist uit, wijsneus. Als je je er aan ergert kun je beter zwijgen denk ikOp dinsdag 26 maart 2002 19:25 schreef The Will het volgende:
Hij geeft zelf al aan de Bemiddelaar te hebben gemaild, dus ga hier niet zitten zeiken er over, dat hoort sowieso in LA. En verder wordt er ook weer over gezeurd als er niet hard genoeg op wordt getreden.
Verwijderd
EN DICHT. Die discussie verziekt het hele topic.
Kan het eens een keer normaal?
Zie het andere topic over MM4.
Kan het eens een keer normaal?
Zie het andere topic over MM4.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()