Toon posts:

Asus 7700 capture

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mmm hastike leuk en aardig heb vanmiddig nieuwe kabels gekocht en alles werkt ok heb nu tv op mijn pc draaien en geluid via de aux in maar nu als ik een stukkie capture dan is mijn beeld groen en wel geluid??? erg raar maar er is dus geen beeld en wel geluid in de avi

beeld
asus7700)comp <-> tulp <-> tulp <-> scart vcr

geluid
sb128}jack <-> tulpen <-> tulpen <->scart vcr

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Eerste stap: geeft je VCR wel beeld uit via je tulpen over de scart. Controleren met een tv of zo..

Verwijderd

Topicstarter
jup ik heb gewoon tv op mijn monitor en geluid via mijn aux in maar als ik dan capture dan heb ik wel geluid in mijn avi zitten maar geen beeld ja groen meer niet en mijn tv geeft dan ook gewoon beeld

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand de oplossing ???

oja ik heb de d3 drivers van nvidia 618 geloof ik zou ik de orginele asus drivers erop moeten hebben

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Dat weet ik wel zeker. Detonators eraf en Asus drivers erop. Tien tegen een, dat het dan wel goed gaat.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Jah.. had ik geloof ik ergens anders replied al..

De ASUS Codec welke nodig is voor videocapture zit in gebakken in de ASUS drivers. dus dan maar weer terug naar ASUS 5.33 en het werkt weer perfect! :z

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1