Hoi,
ik wil met een form posten, en de variabele die gepost wordt openen in een javascriptje.
Het javasciptje doet iets heel simpels, namelijk een nieuwe window openen. In die window moet hij dan die variabele laten zien.
Maar nu laat die nieuwe window alleen de pure variabele zien, dus $variabele , en niet de waarde die is gepost door het formulier.
ZIe de code:
<code>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function openindex()
{
OpenWindow=window.open("", "newwindow", config="toolbar=no, menubar=no, scrollbars=no, resizable=no, location=no, directories=no, status=no");
OpenWindow.document.write("<TITLE>Zoek Titel</TITLE>")
OpenWindow.document.write("<BODY>")
OpenWindow.document.write("$postcode")
OpenWindow.document.write("</BODY>")
OpenWindow.document.write("</HTML>")
OpenWindow.document.close()
self.name="main"
}
</SCRIPT>
</code>
het script laat ik aanroepen door een simpele onload.
Die onload staat alleen in de body als het formulier met de variabele is ingevuld.
Het probleem is dus dat de pagina niet de waarde doorgeeft naar de $postcode in het nieuwe window.
Iemand suggesties?
ik wil met een form posten, en de variabele die gepost wordt openen in een javascriptje.
Het javasciptje doet iets heel simpels, namelijk een nieuwe window openen. In die window moet hij dan die variabele laten zien.
Maar nu laat die nieuwe window alleen de pure variabele zien, dus $variabele , en niet de waarde die is gepost door het formulier.
ZIe de code:
<code>
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function openindex()
{
OpenWindow=window.open("", "newwindow", config="toolbar=no, menubar=no, scrollbars=no, resizable=no, location=no, directories=no, status=no");
OpenWindow.document.write("<TITLE>Zoek Titel</TITLE>")
OpenWindow.document.write("<BODY>")
OpenWindow.document.write("$postcode")
OpenWindow.document.write("</BODY>")
OpenWindow.document.write("</HTML>")
OpenWindow.document.close()
self.name="main"
}
</SCRIPT>
</code>
het script laat ik aanroepen door een simpele onload.
Die onload staat alleen in de body als het formulier met de variabele is ingevuld.
Het probleem is dus dat de pagina niet de waarde doorgeeft naar de $postcode in het nieuwe window.
Iemand suggesties?