Verwijderd

Topicstarter
Op de nokia 8210 van een vriend van mij staan alleen een paar aziatische talen en Engels, hoe krijg je nederlands?
Het menu!

Verwijderd

Dan zal die wel de aziatische variant hebben :) Zit er dan niet op denk ik.

Verwijderd

Uhmm, heb je nu zelf al antwoord gegeven? :)

edit:

Misschien kun je bij een Nokia ServicePoint vragen of ze de NL firmware er voor je opzetten (weet niet of ze dat doen trouwens)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Verkeerde vrachtwagen? :X

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 16:51 schreef Voodoo3 het volgende:
Op de nokia 8210 van een vriend van mij staan alleen een paar aziatische talen en Engels, hoe krijg je nederlands?
Het menu!
Ik weet niet of het legaal is, maar dan moet je een ander talenpakket in je toestel flashen (PPM)

Wat is PPM ?
PPM is het talen pakket b.v PPM B van een 3310 bevat de Nederlandse, Duitse, Engelse, Turkse, Italiaanse & Franse taal.
Heb je wel een flashkabel voor nodig.

JE hebt ook een PPM met nederlands --> voor de 8210, dan flash je die erin en klaar. >:)

• Pc123
  • Laatst online: 21:56
Op dinsdag 26 maart 2002 17:04 schreef Moartn het volgende:
Verkeerde vrachtwagen? :X
Ik weet niet of ze je gaan helpen met een gejatte telefoon. Die mensen bij het servicecenter weten ook wel waar zo'n telefoon vandaan komt.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 26 maart 2002 17:30 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze je gaan helpen met een gejatte telefoon.
Ga er maar niet van uit... (en terecht)

• Pc123
Dan zal ie het waarschijnlijk toch zelf moeten doen, ik weet niet of dat kan met een datakabel. Als ik bij dat servicecentrum zou werken zou ik echt geen telefoon gejat in china voorzien van Nederlands. Dat ie zo'n telefoon koopt moet ie zelf weten, al vind ik het wel behoorlijk lullig om gejatte zooi te kopen maar service van nokia kan je vergeten.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 17:30 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze je gaan helpen met een gejatte telefoon. Die mensen bij het servicecenter weten ook wel waar zo'n telefoon vandaan komt.
Uit het buitenland bijvoorbeeld?

Niet elke buitenlandstalige telefoon hoeft perse gejat te zijn, een vriend van mij heeft via libertel ook zo'n engels/aziatische GSM gekregen bij zijn abonnement.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 26 maart 2002 18:12 schreef mmmuttley het volgende:

[..]

Uit het buitenland bijvoorbeeld?

Niet elke buitenlandstalige telefoon hoeft perse gejat te zijn, een vriend van mij heeft via libertel ook zo'n engels/aziatische GSM gekregen bij zijn abonnement.
Ookal is hij niet gejat. Als Nokia geen wereldwijde garantie geeft (en dat doen ze niet afaik) hoeft Nokia Europa/Nederland geen garantie/service/support te geven op aziatische phones. Dit doen ze om import van toestellen (die buiten europa goedkoper zijn dan hier) te voorkomen...

Verwijderd

Topicstarter
Telefoon is niet gejat!!! Gekocht door een verre vriend in azie en vervolgens heeft diegene het verkocht aan hem in nederland, maar met engels kan ie ook wel werken zou alleen makkelijker zijn in het nederlands.

Heb trouwens nog een vraag: Hoe zet je op die dingen beltonen (zelfgemaakte dan, dus niet via internet)?

• Pc123
Sorry voor mijn reacties, het klonk nogal verdacht :) Je zal dus geen hulp krijgen in de service centra, hij zal dus iemand moeten vinden die het voor hem wil doen of misschien kan je het zelf ook wel met de goeie software.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

hihi ff nieuwe drivers voor je 8210 downloaden
Pagina: 1