Op de nokia 8210 van een vriend van mij staan alleen een paar aziatische talen en Engels, hoe krijg je nederlands?
Het menu!
Het menu!
Verwijderd
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Ik weet niet of het legaal is, maar dan moet je een ander talenpakket in je toestel flashen (PPM)Op dinsdag 26 maart 2002 16:51 schreef Voodoo3 het volgende:
Op de nokia 8210 van een vriend van mij staan alleen een paar aziatische talen en Engels, hoe krijg je nederlands?
Het menu!
Ik weet niet of ze je gaan helpen met een gejatte telefoon. Die mensen bij het servicecenter weten ook wel waar zo'n telefoon vandaan komt.Op dinsdag 26 maart 2002 17:04 schreef Moartn het volgende:
Verkeerde vrachtwagen?
Ga er maar niet van uit... (en terecht)Op dinsdag 26 maart 2002 17:30 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze je gaan helpen met een gejatte telefoon.
Verwijderd
Uit het buitenland bijvoorbeeld?Op dinsdag 26 maart 2002 17:30 schreef Pc123 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze je gaan helpen met een gejatte telefoon. Die mensen bij het servicecenter weten ook wel waar zo'n telefoon vandaan komt.
Ookal is hij niet gejat. Als Nokia geen wereldwijde garantie geeft (en dat doen ze niet afaik) hoeft Nokia Europa/Nederland geen garantie/service/support te geven op aziatische phones. Dit doen ze om import van toestellen (die buiten europa goedkoper zijn dan hier) te voorkomen...Op dinsdag 26 maart 2002 18:12 schreef mmmuttley het volgende:
[..]
Uit het buitenland bijvoorbeeld?
Niet elke buitenlandstalige telefoon hoeft perse gejat te zijn, een vriend van mij heeft via libertel ook zo'n engels/aziatische GSM gekregen bij zijn abonnement.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq