Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Zelfde heatsink, andere fan? 60-80mm adapter en een 80mm fan... Als je niet teveel aan koeling wilt verliezen zul je wel een redelijk stevige fan moeten hebben, met anderhalf tot twee keer de luchtverplaatsing ('unrestricted airflow'!) van je huidige fan.
Edit: Die 6i31c-a1 heeft volgens de specs een 27.7cfm, 38dB(A) fan eropzitten. Leuke vervanger lijkt me een Papst 3412NG, 40cfm, 32dB(A), alhoewel die wel wat prijzig is. 'k Heb 'm zelf niet, maar er is vast wel iemand hier die kan vertellen hoe die klinkt...
Edit: Die 6i31c-a1 heeft volgens de specs een 27.7cfm, 38dB(A) fan eropzitten. Leuke vervanger lijkt me een Papst 3412NG, 40cfm, 32dB(A), alhoewel die wel wat prijzig is. 'k Heb 'm zelf niet, maar er is vast wel iemand hier die kan vertellen hoe die klinkt...
Vulcano 7 met een Papst 8412NG
El Cheapo ding
kijk ff op www.alternate.nl
of zoek natuurlijk ff in de search
El Cheapo ding
kijk ff op www.alternate.nl
of zoek natuurlijk ff in de search
De noisecontroll Siverado kan ik echt aanbevelen, o.a. te koop bij Gistron (en zéér snelle levering).
Kijk alleen eens goed naar je systeem. Vaak maakt de koeling van de PSU (power supply unit) méér herrie dan de koeler van je procje. Net als bij mij nu
Binnenkort maar een geile Enermax PSU die wat stiller is, ipv dit standaard AOPen-kastje peeee-eeeessssssss-uuuuuuutje
Kijk alleen eens goed naar je systeem. Vaak maakt de koeling van de PSU (power supply unit) méér herrie dan de koeler van je procje. Net als bij mij nu
Binnenkort maar een geile Enermax PSU die wat stiller is, ipv dit standaard AOPen-kastje peeee-eeeessssssss-uuuuuuutje
Iets van Zalman?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Titan TTC-D5TB, 20 euro en heeft een 8 cm fan....lekker stil en houd mijn XP1800+ ook lekker koel
[gek modus]
Whaaaaaaaaaaaaaaaa 20x in 2 dagen
[/gekmodus]
ontopic...
Gebruik de search eens
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Whaaaaaaaaaaaaaaaa 20x in 2 dagen
[/gekmodus]
ontopic...
Gebruik de search eens
http://gathering.tweakers.net/forum/find
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Heb een Noisecontrol Magic Fleece binnenbekleding voor m'n tower gekocht. Is ff knutselen maar je hoort wonderwel helemaal niks meer behalve de voedingsfan. Kost iets van 60 euro maar dan heb je ook wat.
Waar kan je dat aanschaffen. ICM met een Enermax PSU kan ik dat gebrom denk ik behoorlijk beperkenHeb een Noisecontrol Magic Fleece binnenbekleding voor m'n tower gekocht.
Je pc stilkrijgen is een tweak-vak apart
Verwijderd
Hoi, welkom op GoT
Wij hebben hier al heel vaak dit soort topics voorbij zien komen, Hier kan je het een en ander vinden: [topic=378757/1/50]
Dit is een van de sticky topics bovenaan, het lijkt me raadzaam de rest ook eens goed door te lezen. Word je vast en zeker een stuk wijzer van.
Veel plezier en Have Fun @ GoT
Wij hebben hier al heel vaak dit soort topics voorbij zien komen, Hier kan je het een en ander vinden: [topic=378757/1/50]
Dit is een van de sticky topics bovenaan, het lijkt me raadzaam de rest ook eens goed door te lezen. Word je vast en zeker een stuk wijzer van.
Veel plezier en Have Fun @ GoT
Verwijderd
Jah hier ook meer herrie van voeding dan cpu koeling, ook een HQ-08Op dinsdag 26 maart 2002 16:54 schreef geckowtje het volgende:
De noisecontroll Siverado kan ik echt aanbevelen, o.a. te koop bij Gistron (en zéér snelle levering).
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()