Toon posts:

Capture kaart of een video kaart met video in.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om binnenkoert tv-in te gebruiken.
Omdat ik toch van plan ben binnenkort om een nieuwe videokaart te kopen.
Is het dan handig om gelijk een video kaart met tv-in te kopen?

Of kan je beter een capture kaart aanschafen?

Alvast bedankt

ps sinterklaas ik heb gezocht op google en in die faq gekeken dus je heb geen rede voor een slotje.

Verwijderd

dunno :) :P

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 16:35 schreef foolish het volgende:
dunno :) :P
Als je niets te vertellen hebt doe het dan ook niet, volgende keer krijg je er een waarschuwing voor.

Verwijderd

Topicstarter
kan je deze reply verwijdere bedankt

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

met een goed mobo en bijbehorende snelle processor kan je goed een videokaart met video-in gebruiken voor capture van tv/videobeelden

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Yo Maarten, zoek maar in google of gan naar de zwarte markt daar vind je vast wel wat voor z'on luttele 60 euro (of nog wel minder)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 16:40 schreef Spice het volgende:
met een goed mobo en bijbehorende snelle processor kan je goed een videokaart met video-in gebruiken voor capture van tv/videobeelden
Is er dan ook een verschil met die video kaarten met video in?
Of maakt het niet uit welke kaart je neemt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 16:42 schreef Frostbyte het volgende:
Yo Maarten, zoek maar in google of gan naar de zwarte markt daar vind je vast wel wat voor z'on luttele 60 euro (of nog wel minder)
60 euro voor een video kaart met video in?
Das is goedkoop.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Neem een videokaart met video-in in combinatie met de tuner van een video recorder.
Ik heb zelf een hauppage theatre gehad om te capturen en die trekt 704x 576 wel in combi met een duron 800@1000
Mijn broer gebruikt een oude videokaart: een elsa tnt-kaart met video-in in combi met een kapotte vcr waar de tuner wel van werkt en een een duron600@??? en die combi maakt zeker zulke goed misschien wel betere opnames dan mijn combi.
Ik heb vorige week wat besteld en hij vroeg of ik de volgende kaart wilde bestellen (opvolger van zijn oude Elsa)
http://www.msi.com.tw/products/multimedia/vga/spec/8850.htm

Video Output Function
TV-out (AV connector)
TV-out (S-Video connector)
Video-in (S-Video connector
prijs: 1 MSI 64MB StarForce8850 GeForce3-Ti200VT
Modell MSI G3Ti200 PRO-VT /Dual-Bios
Retail/ TV-Out /Video-In / Version 1.1
Spiel Sacrifice / Videoschnittsoftware 865 16.00% 188.63 |188.63 euro (uit de factuur geknipt)

nu 178 btw
Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/products/multimedia/vga/pic/8851.jpg

ps: de software en de instellingen die gebruikt om te capturen is eigenlijk de andere helft van het verhaal
uit: [topic=445652]

conclusie je dus ook een oude tnt-kaart gebruiken.
De bovenstaande nieuwe kaart trekt er wel een Geforce 4 MX440 eruit!

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1