Ik wil graag bliksem rond een rondje, en een grote flits die het midden van de cirkel bedekt, en een wat kleinere flist aan de buitenkant van de cirkel.
Hoe kan ik dit bereiken?
Hoe kan ik dit bereiken?
Stoer; Marduq
Verwijderd
Verwijderd
Ja, die heb ik (Xenofix ofzo toch?), maar daarmee kan je het niet in een rondje doenOp dinsdag 26 maart 2002 16:28 schreef XangadiX het volgende:
Eyecandy heeft er geloof ik een plugin voor geschreven
Verwijderd
Whoooo!Experience a new level of realism by controlling every aspect of a lightning bolt, including its color, the number of forks and its path. KPT® Lightning lets you set attractor and generator points to create more realistic bolts or balls of energy.
Ziet er vet uit, maar ik vind 200 dollar een beetje duur voor een set filters...Op dinsdag 26 maart 2002 16:42 schreef JayAnzee het volgende:
Deze plugin voor photoshop heeft een of andere bliksum-filter.
[..]
Whoooo!
Dan zul je het zelf moeten proberen (wat een grotere voldoening geeft), ga eens aan de slag en probeer met de effecten die je op layers los kan laten wat voor elkaar te krijgen. Probeer een keer iets ECHT zelf te tekenen in plaat van het te genereren.Op dinsdag 26 maart 2002 16:53 schreef Junt het volgende:
[..]
Ziet er vet uit, maar ik vind 200 dollar een beetje duur voor een set filters...
F1!Op dinsdag 26 maart 2002 16:50 schreef Junt het volgende:
en hoe gebruik je de clone tool precies, wat doet ie precies?
Hartstikke mooi! Doet me denken aan Mortal Kombat...Op dinsdag 26 maart 2002 19:36 schreef Foxboy het volgende:
hoe heppie dat gedaan?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

planeten maak je toch gewoon met photoshop zelf?Op dinsdag 26 maart 2002 20:06 schreef Junt het volgende:
ja, ik heb die manier van cheetah deels gebruikt
verder heb ik nog zitten kloten met smudge en blur en level en brightness... en wat pixelneuken
ik ben al iets verder:
[afbeelding]
ohh en ik heb dat midden gevuld met een planeetje gemaakt met blender
Junt niet, dat lees je toch?Op dinsdag 26 maart 2002 21:34 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
planeten maak je toch gewoon met photoshop zelf?
Je zou het ook met Polar Coordinates ofzo kunnen doen. Filters -> Distort -> Polar.....Op dinsdag 26 maart 2002 16:27 schreef Junt het volgende:
Ik wil graag bliksem rond een rondje, en een grote flits die het midden van de cirkel bedekt, en een wat kleinere flist aan de buitenkant van de cirkel.
Hoe kan ik dit bereiken?
mwah, wordt een beetje een overkill aan lightning vind ik.
Verwijderd
Oftewel kaas. Over-den-top lightening effects is hetzelfde als een verkeerd gebruikte lensflare. Kaas.kaas' (ka'ázs') m (myth.) [-zen]; part: kaas: cheese¹ 1. a. A solid food prepared from the pressed curd of milk, often seasoned and aged. b. A molded mass of this substance. 2. An item, object, concept or piece of work which is very unoriginal, ugly, boring or more of the same: That website is cheesy as hell.
|{ brrr }] |
`k Vinnum GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Als ik je een tip mag geven. Als ik jou was zou ik de kleuren van die twee bliksems gelijk aan elkaar maken. De bliksem rond die planeet is wat donkerder als die andere. Voor de rest is het een stukje mooi werk!!!
http://hawvie.deviantart.com/