Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
ik ben wel geinterreseeerd in een agp videokaartjeOp dinsdag 09 april 2002 12:20 schreef theplayerr het volgende:
[..]
agp kaartje...
verder kan ik nog gebruiken:
- ATX voeding evt met kast er nog bij (zou ik nog blijer mee zijn, maar voeding alleen is ook wel ok)
- 15" of groteremonitor
- geheugen: 72pins meer dan 4MBper reep, 168 pins sdram 1reep 64MB of groter
- p1 mobo met geheugen
willik nie meer ben de procs vrijwel zeker kwijt
ik heb hier nog liggen:
- processors: p200mmx, p133mmx (inclusief koelers)
- NIC 10mbitISA utp+bnc
- 486sx computer met pentium overhead processor (is nu p66 ofzow) met fdd en 200mb hdd en 4speed cdrom maar zonder kabel voor deze (zat op geluidskaart die ik nu gebruik en de ide kabel naar de hdd was tekort hiervoor gloof ik)
- 10x cdrom drive
ik woon in Amsterdam maar mocht je een ovkaart hebben dan kan ik wel ff op een station in amsterdam gaan staan.
AGP TNT2 M64
SB PCI 128 (CT4700 4 speaker versie)
15" monitor
een 386
Brander Philips 6x 2x 2x (perfect in orde)
S3 videokaart PCI 2MB ook voor dual monitor (dacht zelfs 2x)
3dfx Voodoo 1
Wil ik graag ruilen,
Ik denk hierbij aan:
HD's > 2 GB
TV-tuner kaart
MMX CPU > 166 Mhz
SD-ram >= 64MB
Ik woon in zuid-limburg (Heerlen)
Laat maar eens wat horen !!!
(386 moet ik echt kwijt !!! specs staan al in dit topic)
Nothing to see here
Die heb ik hier nog wel liggen denk, wat heb je te ruil?Op woensdag 10 april 2002 10:46 schreef RamShackle het volgende:
Ik zoek nog een simpel PCI Soundcardje... Nog iemand zoon ding over???
mixedkc@hotmail.com
Citeerde hij de halve wereldbevolking..
voeding is 200 watt. (zitten 6 molexen aan en 1 minimolex)
verder nog een 545MB hdd liggen, waarvan de eerste 320MB nog deugen. (de rest zitten een paar verlorgen clusters bij)
Grapje zeker? ik heb wel interesse als het echt is!Op woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
Ik heb hier nog een AMD 2100+ met pasta erin gebakken.. Werkt nog wel alleen is niet mooi meer om te zien. Gratis afhalen..
mixedkc@hotmail.com
Grapje zeker!!!Op woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
Ik heb hier nog een AMD 2100+ met pasta erin gebakken.. Werkt nog wel alleen is niet mooi meer om te zien. Gratis afhalen..
Of bedoel je dat de pasta nog werkt en de proc niet?
Als ie nog werkt de processor dan, dan ik wil ik hem wel hebben. Mail me effe daarvoer:Op woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
jjbstolk@stolk.dhs.org
p133 (mmx bestaan dieOp woensdag 10 april 2002 11:14 schreef bluh het volgende:
[..]
ik heb hier nog liggen:
- processors: p200mmx, p133mmx (inclusief koelers)
* MaNdM vraagt zich af of het ook per post kan hoewel ie ook OV heeft
To be determined...
ik was eerderOp woensdag 10 april 2002 14:18 schreef jjbstolk het volgende:
[..]
Als ie nog werkt de processor dan, dan ik wil ik hem wel hebben. Mail me effe daarvoer:
jjbstolk@stolk.dhs.org
en een 24x LG cd-rom speler
mail dan ff naar dutchsns0@hotmail.com
b.t.w. ik woon in putten op de veluwe
dot.blaat
Ja, de PI 133 MMX bestaan, eigenlijk alleen bedoeld voor notebooks, sommige zijn verdwaald naar desktops. Ze zijn niet echt veel voorkomend, maar bestaan doen ze zekerOp woensdag 10 april 2002 14:18 schreef MaNdM het volgende:
[..]
p133 (mmx bestaan die) heb ik wel interesse in
Verwijderd
jah vast wel...Op woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
als ie kapot is wil ik hem ook wel voor mijn verzameling cpu's !!!
Mag ik? als sleutelhanger? DOET ie het nog?Op woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
mail ff mmsmid@hetnet.nl
Plaats dan maar een advertentie, de kans dat iemand dit OVER heeft (of wil ruilen) schat ik vrij kleinOp woensdag 10 april 2002 15:03 schreef Jefta het volgende:
Ik zoek nog een dual moederbordtje liefst een die sdram ondersteund
mail me als je hem kwijt wil!Op woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Op woensdag 10 april 2002 14:18 schreef MaNdM het volgende:
[..]
p133 (mmx bestaan die) heb ik wel interesse in
Hebben jullie iets te ruilen? Ik wil het best versturen uiteraard wil ik die kosten wel terug. Ik stop het dan in zo'n plastic videodoos dan komt het heel aan en kan het met de gewone post. Dit kost iets van 2euro dan.Op woensdag 10 april 2002 14:02 schreef m-m het volgende:
[..]
geintreseerd!
Als je niks te ruilen hebt dan 10 20E voor de 200 en 5E voor de 133 lijkt me wel aardig (sorry niet gratis ik ben een nieuw mobo bij elkaar aant schrapen
kheb net 20e incl verzenden voor die p200 geboden gekregen
wel geinteresseerd maar ik kan niet langs komen. Als je binnenkort naar amsterdam gaat mag je het zeggen want ik ben nog steeds op zoek naar een atx voedingOp woensdag 10 april 2002 14:10 schreef Terw_Dan het volgende:
hier nog een passief gekoelde ATX voeding liggen.zit een groot gat in voor de koeling (casefan op richten)
voeding is 200 watt. (zitten 6 molexen aan en 1 minimolex)
waar zou je iets aan hebben denk je? heb wel een aantal NIC's liggen en CD-spelertje (keuze uit 4x OF 16x) noem maar iets dan kijk ik wel of ik het heb...Op woensdag 10 april 2002 15:17 schreef bluh het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie iets te ruilen? Ik wil het best versturen uiteraard wil ik die kosten wel terug. Ik stop het dan in zo'n plastic videodoos dan komt het heel aan en kan het met de gewone post. Dit kost iets van 2euro dan.
Als je niks te ruilen hebt dan 10E voor de 200 en 5E voor de 133 lijkt me wel aardig (sorry niet gratis ik ben een nieuw mobo bij elkaar aant schrapen).
[..]
wel geinteresseerd maar ik kan niet langs komen. Als je binnenkort naar amsterdam gaat mag je het zeggen want ik ben nog steeds op zoek naar een atx voeding
To be determined...
Op woensdag 10 april 2002 15:23 schreef MaNdM het volgende:
waar zou je iets aan hebben denk je? heb wel een aantal NIC's liggen en CD-spelertje (keuze uit 4x OF 16x) noem maar iets dan kijk ik wel of ik het heb...
Je kunt natuurlijk ook die P133 ruilen tegen mijn ATX, dan bedenken MaNdM en ik wel weer wat onderling (als hij dat ook goed vind dan).Op woensdag 10 april 2002 15:17 schreef bluh het volgende:
wel geinteresseerd maar ik kan niet langs komen. Als je binnenkort naar amsterdam gaat mag je het zeggen want ik ben nog steeds op zoek naar een atx voeding
vind ik ook wel goed kerel hahahaOp woensdag 10 april 2002 15:33 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
[..]
Je kunt natuurlijk ook die P133 ruilen tegen mijn ATX, dan bedenken MaNdM en ik wel weer wat onderling (als hij dat ook goed vind dan).
wat had je in gedachten dan
To be determined...
Verwijderd
vind ik een goed id! die p133 ga ik toch nooitnever niet meer gebruiken. Als een van jullie die atx naar amsterdam of omgeving weten te krijgen tenminste, kheb nl nog geen ovOp woensdag 10 april 2002 15:33 schreef Terw_Dan het volgende:
Je kunt natuurlijk ook die P133 ruilen tegen mijn ATX, dan bedenken MaNdM en ik wel weer wat onderling (als hij dat ook goed vind dan).
Werkt ie nog prima? Neen, hij brandt (bij mij en bij een vriend tenminste) niet meer. Altijd errors bij 70%, cdrw's fikken doet ie af en toe nog wel... Het zit namelijk zo, ik heb hem ooit 2ehands van een vriend gekocht en er zit geen garantie meer op. Ik heb inmiddels een LiteOn 24x gekocht, dus ik heb hem niet meer nodig. Je zou hem dus kunnen gebruiken als cdrom, dat doet ie wel. En hij doet alleen Pio4...
Dus, als je hem wilt hebben om mee in te lezen of je denkt een brander te kunnen repareren, kom maar op...
mail me op martijn_estor@hotmail.com
P.S. Ik zal straks eens op zolder kijken wat ik nog meer heb liggen.
https://www.strava.com/athletes/10490675
oooow vandaar dat mn notebook aangeeft een p 100 mmx te zijn, ik maar denken dat dat een foutje zou zijn ofzoOp woensdag 10 april 2002 14:51 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Ja, de PI 133 MMX bestaan, eigenlijk alleen bedoeld voor notebooks, sommige zijn verdwaald naar desktops. Ze zijn niet echt veel voorkomend, maar bestaan doen ze zeker
(die 133 komt ook nog eens in me notebook

To be determined...
Verwijderd
Verder zit er een koeler op vastgelijmd en ik gloof dat je em in een laptop wil gebruiken dus ik weet niet of je de gok wilt nemen om dat ding eraf te slopen.
Ik heb de processor net getest en doet het uitstekend ook met de koelfan niet aangesloten.
MaNdM: als jij zin/tijd hebt om die voeding naar Amsterdam te brengen dan ist een deal, voeg me anders ff toe met messenger: sv_n@dds.nl (niet voor meel gebruiken doett nl niet)
Ik neem graag risico's, maar gelijmd :?!!! Niet met koelprut gedaan ofzo, lijmen doen ze niet vaak namelijk...Op woensdag 10 april 2002 18:28 schreef bluh het volgende:
Verder zit er een koeler op vastgelijmd en ik gloof dat je em in een laptop wil gebruiken dus ik weet niet of je de gok wilt nemen om dat ding eraf te slopen.
Ik geloof zelfs dat terw_dan en ik samen op en neer komen, hebben tog tijd te veelOp woensdag 10 april 2002 18:28 schreef bluh het volgende:
MaNdM: als jij zin/tijd hebt om die voeding naar Amsterdam te brengen dan ist een deal, voeg me anders ff toe met messenger: sv_n@dds.nl (niet voor meel gebruiken doett nl niet)
* MaNdM 's MSN en hotmeel doen ook vaag
To be determined...
Schrijf mijn naam dan wel goedOp woensdag 10 april 2002 18:48 schreef MaNdM het volgende:
[..]
Ik neem graag risico's, maar gelijmd :?!!! Niet met koelprut gedaan ofzo, lijmen doen ze niet vaak namelijk...
[..]
Ik geloof zelfs dat terw_dan en ik samen op en neer komen, hebben tog tijd te veelmaar wanneer geen idee, spreek je wel op MSN erover...
* MaNdM 's MSN en hotmeel doen ook vaag

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
ik wil wel die hd van 3,2 gbOp woensdag 10 april 2002 19:36 schreef Daacuso het volgende:
Heb nog een twee harde schijven van 43 mb, eentje van 122 mb en eentje van 213 mb. Als iemand er nog wat aan heeft kan ie ze op komen halen. Verder nog een cpu p133, een harde schijf van 3,2 gig en een soundblaster 16. En degene die voor mij een frontje heeft van een Phillips CDRW CDD4801 zou ik heel erg dankbaar zijn. Tis ook geen pan zo'n ding in je pc zonder frontje.
mail: l_schulten15@hotmail.com
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Lexmark printer server
adaptec 1502 isa scsi controller 50 pins
adpatec 1542 isa scsi controller met bios 1 pin kapot maar makkelijk te maken
1x 486 met proc +mem isa only
1x 486 met proc +mem isa + pci
1x pentium 100 +mobo+mem
asus lx board
PII slot 1 350
2x ide schijf 1/2 gig hd
1x ide schijf 100 mb
1x scsi 650mb 5,25 inch met zwarte front
1x ide gare 16x cdrom
1x scsi 2x panasonic fikker werkt goed maar slikt alleen philips silver premium
1x analoge joystick type fucking oud
1x 5 poorts 10 megabit hub
1x 10/100 dual nic amd pci
2x ne2k isa nic
1x 3com 3c509 isa nic
1x abit hotrod ide ata66 te flashen naar raid
1x atx voeding
1x atkast + voeding
1x pci modem 56k
2x 486 dx proc
4x oude geheugen 72 of 30 ben te lui om te tellen
bnc t stukejs en terminators
1x compaq isa 10mbit nic
1x kaart waar winbond op staat ik vermoed parallel/serieel + gameport??
1x isa smc 10 mbit nic
1x pentium 75 proc
1x enge everex 8 bit scsi kaart
1x portable tv met lcd scherm
1x kapotte abit lx board
1x kwm switch type kut beeld if >640x480
1x isa riser card
1x vga s3 trio 64 pci
1x vga ati mach 32 pci
1x vga spitfire/oti met tuner en tv-in of zoiets pci alleen win95/sco/solaris drivers?
1x teles isa isdn modem
1x isa vga
1x zalman cnps3100plus
1x isa davicom modem 33k6 denk ik
1x dode celly
1x dode pII 300 slot 1
Nog wat meer spul ...(wat heb ik niet)
Wat wil ik
libretto
dual head nvidia kaart
utp kabel knijper
grote hd's
jukebox cdrom speler
lvd kabel
graag alleen via msn contacteren op it0@hotmail.com woonachtig in haarlem
Echt oud spul mag je zo meenemen maar recentere spullen wil ik een goede ruil zeker voor die zalman bv

maaruuhh... iemand die een Slot1 mobotje over heeft voor mn nieuwe P2 proccie?
thx
Verwijderd
die wil ik ookOp woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
edit: laat maar weten wat je ervoor wilt hebben (of ruilen)
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
PCI PCTEL 56K modem.
2 USB poorten op een PCI kaartje.
ISA riser. past in gewoon isa slot met in totaal 5Sloten erop.
heb je toevallig een moederplankje dat geschikt is voor eenOp woensdag 10 april 2002 21:41 schreef it0 het volgende:
Ik heb liggen
[..]
Nog wat meer spul ...(wat heb ik niet)
Echt oud spul mag je zo meenemen maar recentere spullen wil ik een goede ruil zeker voor die zalman bv
amd k6-2 266 Mhz?
To be determined...
Verwijderd
ik ben wel geintreseerd in dat kaartje met die twee usb poortjes opOp woensdag 10 april 2002 21:58 schreef Terw_Dan het volgende:
kwam nog de volgende dingen tegen:
PCI PCTEL 56K modem.
2 USB poorten op een PCI kaartje.
aangezien ik geen usb heb in mijn p200MMx
you've Got MailOp woensdag 10 april 2002 21:41 schreef it0 het volgende:
Ik heb liggen
PII slot 1 350
PCI PCTEL 56K modem.
2 USB poorten op een PCI kaartje. gaat inmiddels naar hikerke
kapot slot1 micro ATX mobo
processor(s):
p 75
NIC's
ne2000 ISA BNC en auie (hoe schrijf je dat?)
3com etherlink III BNC en auie (3c509)
Compex Freedomline 32 PnP-PCI2 MET bootrom (32k) UTP BNC
Vid(s):
voodoo banshee 16 mb AGP
doet alleen beetje vaag met wat strepen enzo, geen idee, denk ik met juiste drivers wel op te lossen
owja en een voodoo2 12 mb die niet wil werken
de rest tegen inruil, op de ne2000 isa na dan (dies ook gratiz)
vind ineens nog iets
een pci 56k modem, motorola sjip, geen idee wat voor een en of hij werkt, is geloof ik winmodempie
To be determined...
Een aantal 14" monitoren (800x640)
Verder nog wat 3,5" Diskdrives
en flatcables voor ide en floppy, serieel en parallel
AT voedingen
Alles gratis af te halen in omgeving Rotterdam Alexanderpolder.
Nee, ik ben niet dyslectisch dus typefouten kan je me rustig aanrekenen.
Verwijderd
* IDE controllers op ISA kaarten met uitgang voor geluid (analoog; tulp)
* 3Com 3C509 (ISA) 10 Mbit netwerkkaarten
* 15" compaq monitoren (4-5 jaar oud)
Als niemand in de omgeving van Den Haag interesse heeft zou iemand mij dan kunnen vertellen waar je monitoren 'legaal' kan dumpen?
bij de gemeentereinigingOp donderdag 11 april 2002 00:40 schreef SupaFly het volgende:
Mhhh, heb ook nog wel wat museum stukken te geef:
* IDE controllers op ISA kaarten met uitgang voor geluid (analoog; tulp)
* 3Com 3C509 (ISA) 10 Mbit netwerkkaarten
* 15" compaq monitoren (4-5 jaar oud)
Als niemand in de omgeving van Den Haag interesse heeft zou iemand mij dan kunnen vertellen waar je monitoren 'legaal' kan dumpen?
Maar die monitoren doe je dus gewoon weg? Ken je er misschien 1tje achterhouden, want ik kom wel eens in den haag namelijk.
Een utp kabel knijper zoek ik ook nog !!!Op woensdag 10 april 2002 11:42 schreef bas_konings het volgende:
Ik heb t volgende:
AGP TNT2 M64
SB PCI 128 (CT4700 4 speaker versie)
15" monitor
een 386
Brander Philips 6x 2x 2x (perfect in orde)
S3 videokaart PCI 2MB ook voor dual monitor (dacht zelfs 2x)
3dfx Voodoo 1
Wil ik graag ruilen,
Ik denk hierbij aan:
HD's > 2 GB
TV-tuner kaart
MMX CPU > 166 Mhz
SD-ram >= 64MB
Ik woon in zuid-limburg (Heerlen)
Laat maar eens wat horen !!!
(386 moet ik echt kwijt !!! specs staan al in dit topic)
Nothing to see here
Ik heb beidenOp maandag 08 april 2002 20:07 schreef cheezo het volgende:
Hoi, ik zoek nog:
- kleine EDO-ram-reepjes (2x 4mb ofzo)
- ISA-netwerkkaartje
Wat heb je te ruil?
r.tulp@gmx.net
Ojah, ik wil ook nog wel een brander (snelheid maakt niet uit), wat ik allemaal te ruil heb, zie eerder in dit topic.
Automatiseren kan je leren!
Verwijderd
Omgeving Gouda
Star LC24-20 II
* MaNdM doorzoekt alle kasten maar eens
To be determined...
That's a negative, pentium bord is max 133...Op woensdag 10 april 2002 22:12 schreef MaNdM het volgende:
[..]
heb je toevallig een moederplankje dat geschikt is voor een
amd k6-2 266 Mhz?
Heb wel een LVD kabel alleen daarvan is de verpakking los en krijg je dus een hele bundel kleinbe draagjes.Op woensdag 10 april 2002 21:41 schreef it0 het volgende:
Ik heb liggen
Lexmark printer server
asus lx board
PII slot 1 350
1x 3com 3c509 isa nic
1x abit hotrod ide ata66 te flashen naar raid
1x portable tv met lcd scherm
1x isa riser card
Wat wil ik
grote hd's
lvd kabel
Verder heb ik een HELE GROTE harddisk
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Een pentium 133 systeem met 32 MB.
met at-kast, weet-ik-veel wat voor videokaart.
gewoon kaal ding dus, maar werkt wel prima. Werkt prima als router.
Dan ook nog een:
Dell Pentium 166 met kast.
48MB geheugen, onboard video, onboard netwerk, onboard geluid. 500 MB schijf. Kast is erg zwaar. Maar het ding werkt wel top.
Die dell mag pas weg als ik een PII of celeron Slot1 heb gevonden voor m'n nieuwe server. Mail als je interesse hebt en doe eens een bod.
Die voodoo2 12mb wil ik wel hebbe, als je ff je mail geeft of mailt naar mixedkc@hotmail.comOp woensdag 10 april 2002 23:10 schreef MaNdM het volgende:
ik heb even gekeken en vond:
processor(s):
p 75
NIC's
Vid(s):
voodoo banshee 16 mb AGP
doet alleen beetje vaag met wat strepen enzo, geen idee, denk ik met juiste drivers wel op te lossen
owja en een voodoo2 12 mb die niet wil werkeniemand hebbe = gratiz.... leuk om mee te prutsen
vind ineens nog iets![]()
een pci 56k modem, motorola sjip, geen idee wat voor een en of hij werkt, is geloof ik winmodempie
SGI indy
2x PII laptop in onderdelen alleen geen hdd meer.
1x oregon si PDA (psion kloon) 8mb +compactflash 48mb
1x 2/4gb dat
1x 1gb jazz met disk
1x 8 poorts 100mbit only hub
1x z/w kassa monitor vga (+- 9")
1x politie scanner 100 kanalen
1x fruitmachine club2000
1x PI 200 mmx
1x logitech surfman remote
1x xircom 10/100/56k6 pcmcia
1x samsung a300 mobiele tel
wat ik zoek ??? een goede PDA een mobieltje of een andere unix bak en een terratec m3po mp3 speler
all people are wise untill they speak
p1 200 mmx ben ik wel geintereseerd in en in de 2x laptop onderdelen en het 1x xircom 10/100/56k6 pcmciaOp donderdag 11 april 2002 13:20 schreef -=*skilla*=- het volgende:
ik heb:
SGI indy
1x oregon si PDA
1x 2/4gb dat
1x 1gb jazz met disk
1x fruitmachine club2000
1x PI 200 mmx
wat ik zoek ??? een goede PDA een mobieltje of een andere unix bak en een terratec m3po mp3 speler
kan me mailen liefst naar jaccokwaak@hotmail.com
processor(s):
p 75
NIC's
Vid(s):
voodoo banshee 16 mb AGP
owja en een voodoo2 12 mb die niet wil werken
vind ineens nog iets
en ja hoor weer iets gevonden
Seagate Medalist 545.5 Mb HDD (IDE)
To be determined...
-AMD k6-2 350mhz CPU
-nvidia 128ZX
-16x cd-rom
-FDD
-defecte (bios baterij dood) 386
Ik zoek:
-Iemand uit belgie (omgeving ronse) die een 486 of beter heeft, te ruil of gratiz.
-Papst fans
-Athlon/Duron >800mhz
mail me: vcasper@yucom.be
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
interessuh!!! kweenie wat je hebben wil??Op donderdag 11 april 2002 14:12 schreef The_Dud3 het volgende:
Ik heb:
-AMD k6-2 350mhz CPU
-nvidia 128ZX
mail me: vcasper@yucom.be
you've GoT mail btw
* MaNdM is wel uit NL
To be determined...
AT kast met:
486DX 33 Mhz
8MB RAM
ISA videokaart
300Watt voeding
214MB HDD (incl. kabels ed)
2x CD-ROM (weet niet zeker of 'ie werkt
Op zoek naar:
2x 100Mbs netwerkkaart + crosslink
TV-Kaart
EDO geheugen (2x 16MB)
P1 166MMX proc
(klein updateje)
Als je niks te bieden hebt mag je hem ook zo hebben.Op donderdag 11 april 2002 14:04 schreef MaNdM het volgende:
[..]
interesse!!! zeg maar wat je nodig hebt...
Laat die hd maar zitten, maar wat bedoel je de verpakking zit los? Probeerde je een rounded lvd kabel te maken ofzo? Als het werkt dan heb ik wel interesseOp donderdag 11 april 2002 11:20 schreef FastBunny het volgende:
[..]
Heb wel een LVD kabel alleen daarvan is de verpakking los en krijg je dus een hele bundel kleinbe draagjes.
Verder heb ik een HELE GROTE harddiskeen Quantum BigFoot 2GB (die is extreeeem groot
)
Ik heb mijn server vervangen dus ik heb er een over:
word als een ding verkocht!!!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Pentium 100Mhz 64MB EDORam!! (duur geheugen!!) 1GB WDC A Drive 1.44mb Desktop model: Dell OptiPlex 5100 1x 80mm koeler in front geschakeld met schakelaartje Nic 10mbit denk ik onboard Sound 16 onboard VDO onboard 2x Serial, 1x LPT, ps2 muis en tb Toetsenbord Casemodded |
Plaatje:
Word ook als een geheel verkocht!!!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Pentium 120Mhz 32MB EDORam 850MB Harddisk 32x AOpen CDrom Adrive Extra cache geval VDO onboard 10MBit onboard 2x Serial, 1x LPT, Muis + TB ps2 |
Plaatje:
Los te ruilen/kopen
2x 16MB SDRam
2x 8MB EDORam
4x 4MB EDORam
1x 250MB SCSI Schijf
1x Primax Joystick
Over de prijzen hebben we het nog wel. Of ik wil het wel ruilen. Ik wil van de zomer een nieuwe pc bouwen (celly 1000 ofzo) en ben al een bietje spullen aan het verzamelen. Dus als je iets hebt, zeg het maar
Of meel me maar: go0s@home.nl
Gratis af te halen in Maastricht. ICQ of mail.
Ik ga het ding niet opsturen.
Verder nog:
- externe SCSI zipdrive zonder voeding + 2 zipdisks €5
Kun je met wat tweaken wel op je PCvoeding aansluiten.
- Hauppauge Win/TV PCI (mono) €9
- 2x ISA 3COM 10Mbit Nic €5
Ook af te halen in Maastricht.
_██_
(ಠ_ృ)
lolz die pc's hadden wij op schoolOp donderdag 11 april 2002 19:20 schreef Go0s het volgende:
blablabla
ik heb ADSL dus dat is 't punt niet, maar al die modemusers...
en zelfs op 1280*1024 moet ik nog scrollen

'k heb gezien dat je nog maar 5 posts had, dus vergeef ik 't je nog en raad ik je aan de FAQ even te lezen
I'm not weird, I'm a limited edition
Zorry, ik verander het wel efkes...Op donderdag 11 april 2002 19:30 schreef lowrider het volgende:
misschien handig als je die plaatjes kleiner maakt...
ik heb ADSL dus dat is 't punt niet, maar al die modemusers...
en zelfs op 1280*1024 moet ik nog scrollen
'k heb gezien dat je nog maar 5 posts had, dus vergeef ik 't je nog en raad ik je aan de FAQ even te lezen
Geedit
Verwijderd
Het zijn er 2 in een koffertje...
Stuur maar een mailtje naar pipeloi@xs4all.nl
Hee wat ga je met Indy doen? Heb wel interesse, is wel een geinig dingOp donderdag 11 april 2002 13:20 schreef -=*skilla*=- het volgende:
ik heb:
SGI indy
1x 2/4gb dat
1x 1gb jazz met disk
1x fruitmachine club2000
1x PI 200 mmx
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Verwijderd
WIE kan mij hieraan helpen??
msn+e-mail: ahuntjens@msn.com
yep, zoek ik ook nog, omgeving a'dam/zaanstadOp donderdag 11 april 2002 20:23 schreef ahuntjens het volgende:
hey, ik zoek een een of andere a: drive. 1.4 mb.
WIE kan mij hieraan helpen??
msn+e-mail: ahuntjens@msn.com
geluid@tsatsa.tk
Verwijderd
ik heb interesse, waar kan ik heb afhalen??Op woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
p.s. wat is je mail???
mijne is ahuntjens@msn.com
Verwijderd
volgens mij zit deze gast ons gewoon te naaien want hij heeft helemaal geen 2100+ gratis voor ons...Op woensdag 10 april 2002 14:08 schreef Kogando het volgende:
ps: goh, waarom zou hij nou geen antwoorden geven op iedereen zijn vragen!
Verwijderd
Hier voor heb ik te ruil.
Ik heb nog liggen :
1 gamesurround fortissimo II
1 hd van geloof 4,3 gig
1 soundblaster pci 16 of 128 ? kweet nie waar ik dit kan zien
Dat was mijn eerste pc maar dan een 5/166, dat waren nog eens tijden *SNIFF*. Heb hier nu zo'n mobo in een gemodde 486 Tulip kast (daar kunnen 2 cdroms in en heeft 3 isa en 3 pci) met een p90 erin, mis alleen de voeding. Koele bakkies hoor.Op donderdag 11 april 2002 19:20 schreef Go0s het volgende:
Allo!
Word ook als een geheel verkocht!!!
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Pentium 120Mhz 32MB EDORam 850MB Harddisk 32x AOpen CDrom Adrive Extra cache geval VDO onboard 10MBit onboard 2x Serial, 1x LPT, Muis + TB ps2
Plaatje:
Heb je dat mobo nog??? Ik wil m wel hebben.Op donderdag 11 april 2002 19:23 schreef Atomsk het volgende:
Heb hier nog een Soltek sl75-kv mobo liggen. Is wat instabiel. 2 hd's aan dezelfde connector werkt niet en geheugen lijkt ook niet 100% te werken. Draait wel redelijk met w98.
Gratis af te halen in Maastricht. ICQ of mail.
Ik ga het ding niet opsturen.
Verder nog:
- externe SCSI zipdrive zonder voeding + 2 zipdisks €5
Kun je met wat tweaken wel op je PCvoeding aansluiten.
- Hauppauge Win/TV PCI (mono) €9
- 2x ISA 3COM 10Mbit Nic €5
Ook af te halen in Maastricht.
Nothing to see here
Verwijderd
Ok wat heb jij nog "liggen" dan ?Op vrijdag 12 april 2002 08:14 schreef SuperKevin het volgende:
/me is wel geintresseerd in die Hercules Gameding Fortissimo 2
Ik ben erg geinteresseerd in die 4,3GB. Ik heb een P166@200 staan zonder HDD...Op donderdag 11 april 2002 21:09 schreef systeempje het volgende:
Ok ik zoek nog een tv kaartje.
Hier voor heb ik te ruil.
Ik heb nog liggen :
1 gamesurround fortissimo II
1 hd van geloof 4,3 gig
1 soundblaster pci 16 of 128 ? kweet nie waar ik dit kan zien
Ik heb geen TV-kaartje voor je liggen, wel een P100, Socket 7 bordje met built-in video (geeft beeld met proc+mem, verder weet ik niet of ie t doet). Een 486 bordje, 64MB PC100 Spectek draait op CAS2, en veel 386 en ouder stuff.
Verwijderd
ja, heheOp donderdag 11 april 2002 21:02 schreef X_Treme>GR< het volgende:
[..]
volgens mij zit deze gast ons gewoon te naaien want hij heeft helemaal geen 2100+ gratis voor ons...
ps: goh, waarom zou hij nou geen antwoorden geven op iedereen zijn vragen!

Verwijderd
Let's kick KogandoOp vrijdag 12 april 2002 19:41 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
ja, heheDenk je dan echt dat iemand een 2100 + gratis weggeeft
- dynalink 56k data fax voice modem
- crystal CS4232 KQ soundcard
- Mitsumi 4x2x24 brander rewritable Zelden gebruikt)
en nu mijn PRONKSTUK (die ik uiteraard daarom nie wegdoe):
EtherCard PLUS - For twisted pair wiring van western digital. Nieuw in doos met handleiding en kabel (kaart komt uit 1988)
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
processor(s):
p 75
NIC's
Vid(s):
voodoo banshee 16 mb AGP
owja en een voodoo2 12 mb die niet wil werken iemand hebbe = gratiz.... leuk om mee te prutsen
vind ineens nog iets
en ja hoor weer iets gevonden
Seagate Medalist 545.5 Mb HDD (IDE)
To be determined...
wat wil je hebben voor die pda (geld kan misschien ook wel)Op donderdag 11 april 2002 13:20 schreef -=*skilla*=- het volgende:
ik heb:
SGI indy
....................................
mail of msn: thecobra@home.nl
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Verwijderd
hoeveel wil je voor die brander hebben?Op vrijdag 12 april 2002 20:53 schreef stam15 het volgende:
Ik heb nog
EtherCard PLUS - For twisted pair wiring van western digital. Nieuw in doos met handleiding en kabel (kaart komt uit 1988)
mail: l_schulten15@hotmail.com
wat wil je hebben voor die fikker?Op vrijdag 12 april 2002 20:53 schreef stam15 het volgende:
Ik heb nog
Verwijderd
2 Quantum bigfoots Groot onbekent (kapoet trouwens)
isa geluidskaartje met drivers voor win98
aantal hardiskies van 100 tot 600 mb (4 )
1x 3com pci 10mb
p2 slot 1 mobo kan tot 300 op als t goed is.
socket 7 bordje 3x pci + 3x isa ofzow
een 486 proccesor
ibm 133 mhz (s7)
cyrix 120 mhz (s7)
3 at voedinkies van 200 watt elk
en nog meer dingetjes update ik later..
ik zoek nog een brandertje of videokaartje (agp 8mb>)
2x 64 mb pc100 voor in een compaq armada e500
(1x compaq geheugen & 1x infineon)
tegen geringe prijs, in overleg
wat voor een moederplankje is het psies??Op vrijdag 12 april 2002 22:17 schreef seadive87 het volgende:
okeej ik heb nog wat over
socket 7 bordje 3x pci + 3x isa ofzow
kan er ook een k6-2 op?? (100 Mhz fsb dus)
To be determined...
Verwijderd
okeej is erbij
en nouw weet ik niet hoe ik moet gaan zien of dat ding ook 100 mhz fsb heeft
Tips...??
jumpersettings even nalopen (staan meestal in een tabelletje ergens erop)Op vrijdag 12 april 2002 22:23 schreef seadive87 het volgende:
ik ga m ff voor je erbij pakken.
okeej is erbij
en nouw weet ik niet hoe ik moet gaan zien of dat ding ook 100 mhz fsb heeft
Tips...??
heeft ie een AGP slot?
To be determined...
Verwijderd
mischien heb je wat aan het type numer: j-656vx rev 3
ik hoor t wel
edit/
ook geen agp
edit/
ATX kastje
CD-ROM (snelheid boeit niet, moet wel CD-R kunnen lezen)
56K modem
Ik heb:
asus P55T2P4
Pentium 200mmx
4x 16 MB EDO
AT bigtower met fluisterstille voeding
4x 3Com ISA NIC 10 MBit
1x realtek PCI NIC 10 MBit
8 poorts UTP hub 10 Mbit
automatisch printswitch (4->1 of 1->4)
handmatige printswitch (2->1)
HP 870 CXi met licht defect
14" compaq monitor
compaq prosignia VS zonder HD met EISA NIC !!!!
doos vol met allerlei kabels (geen SCSI)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Dit topic is gesloten.