• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Yo Tweakers en Tweakerinnen,

Ik ben op zoek naar een bedrijf wat de Sony F707 verhuurd, omgeving Amsterdam..
Prijs & borg is niet echt belangrijk, als het maar niet ál tever gaat.. Capilux, een zaak waar je alles kunt kopen/ huren op fotogebied laat het op het gebied van digitale camera's een beetje afweten, de enige camera's in de verhuur zijn de Sony Mavica (met flop) en een Nikon D1.. Dat zijn twee uitersten waar ik een beetje tussen wil zitten. Heb natuurlijk gezocht, die topics bieden niet echt veel uitkomst; ik heb geen reguliere fotozaak kunnen vinden die digicams verhuurd:

[topic=12655/1/100]

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/223942

Iemand enig idee waar ik trerecht kan voor een Sony 707? Eventueel een andere vergelijkbare camera..

Bij voorbaat dank.

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Dat hangt ook een beetje van je definitie van "al te ver" af... De betere fotozaak verhuurt inderdaad wel apparatuur maar daar hebben ze dan ook de betere camera's. Ik weet niet wat je er mee wilt doen, maar je zou naar een winkel kunnen gaan en vragen of je een Sony op proef kunt krijgen om 1 dagje te proberen?

• Obi
Op dinsdag 26 maart 2002 16:41 schreef vink het volgende:
Dat hangt ook een beetje van je definitie van "al te ver" af... De betere fotozaak verhuurt inderdaad wel apparatuur maar daar hebben ze dan ook de betere camera's. Ik weet niet wat je er mee wilt doen, maar je zou naar een winkel kunnen gaan en vragen of je een Sony op proef kunt krijgen om 1 dagje te proberen?
Op proef vragen ga ik niet aan beginnen, ik wil wel écht huren.. Het gaat trouwens om een weekeinde.

Met 'al te ver' bedoel ik dat ik na twee keer een weekeinde huren de aanschafprijs heb betaald..

Verwijderd

ff kopen, voorzichtig ermee zijn en gewoon terug brengen na de winkel.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:29
Op dinsdag 26 maart 2002 19:29 schreef kingofhill het volgende:
ff kopen, voorzichtig ermee zijn en gewoon terug brengen na de winkel.
en dan horen dat ze alleen terugbetalen in waardebonnen ofzow :D

lijkt me niet zo'n slim idee :P

Verwijderd

jah duh |:(

weleens van mondje gebruiken gehoord

eerst vragen of je geld terug krijgt

anders volgende winkel zijn er genoeg

Dixon krijg je geld terug als het goed is

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
in principe mag je altijd je gekochte product inruilen voor de aanschafprijs.

Het schijnt in het/een wetboek te staan, maar ja, om je daar nou op te gan herroepen.

De meeste winkels doen het volgens mij in eerste instantie niet (het is natuurlijk in de meeste gevallen een beetje absurd zoals dit geval hier)

Verder zou ik echt niet weten waar je zoiets zou kunnen huren...

evt. zou je gewoon tweakers moeten contacten ofzo... als je betrouwbaar bent :)

• Obi
Ik had al eerder gezegd; ik ga NIET kopen en terugbrengen.. Ik wil écht huren.
Is er niemand die een zaak weet die een wat bredere keus in de verhuur heeft dan bijvoorbeeld Capilux?

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Bel eens met Konijnenberg (www.geengeld.nl of www.koopdigitaal.nl). Die zijn daar AFAIK redelijk makkelijk mee.

• Obi
Op woensdag 27 maart 2002 11:54 schreef vink het volgende:
Bel eens met Konijnenberg (www.geengeld.nl of www.koopdigitaal.nl). Die zijn daar AFAIK redelijk makkelijk mee.
Thanx voor de tip, maar:

Geachte heer,

Helaas hebben wij deze camera niet in de verhuur. Ook de Canon D-30 hebben wij momenteel niet meer in de verhuur. Alle bestaande verhuurcamera's, welke als occasion te boek stonden zijn inmiddels verkocht.

Met vriendelijke groet,
X. Xxxxxx
Foto Konijnenberg

Iemand nog suggesties?
Pagina: 1