Toon posts:

Unreal Tournament na 1 potje ping 4000/5000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik heb een probleem, als ik in UT 1 potje over internet speel is het geen probleem. Maar bij aanvang van het tweede potje begin ik met ping 200 oplopend tot ping 4000/5000. Ik heb een ADSL aansluiting dus daaraan kan het niet liggen. system specs:
amd athlon xp 1800
512 ddr ram
asus A7V333
geforce 2 mx 400
ik draai winxp pro
verder heb ik ook nog een netwerkje liggen waarbij 2 pc's direct met elkaar verbonden zijn (die van mij en van me pa)
ik heb al geprobeerd UT opnieuw te installeren maar dat werkte niet :( :( wie kan me helpen!?!? want het is echt vervelend.
als ik UT opnieuw opstart dan kan ik weer 1 potje spelen en daarna weer hoge ping

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je netspeed wat lager zetten? :?
Alhoewel je met een verkeerde netspeed niet snel zo'n ping krijgt, lijkt me. :D

🌞🍃

Verwijderd

Ja idd. Ik had ook een hoge ping met Unreal tournament.
Deze liep snoeihard op omdat de netspeed niet goed stond. Ik heb m van dsl af moeten halen en op modem moeten zetten. maar mijn hoogste ping zat zo rond de 1500, en niet 3 keer zo veel dus...

Oh ja, ik heb adsl, maar toch heb ik m ingesteld als modem...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 16:25 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Ja idd. Ik had ook een hoge ping met Unreal tournament.
Deze liep snoeihard op omdat de netspeed niet goed stond. Ik heb m van dsl af moeten halen en op modem moeten zetten. maar mijn hoogste ping zat zo rond de 1500, en niet 3 keer zo veel dus...

Oh ja, ik heb adsl, maar toch heb ik m ingesteld als modem...
heeeeeeeel erg bedankt ik heb het gedaan en het heeft geholpen :) :) :) :) :) :) :) !!!!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
yep, ik heb precies hetzelfde probleem gehad.
netspeed op 4000 gezet, en het loopt nu als een zonnetje

helaas wel wat minder fps, maarja je moet er wat voor over hebben :)

Verwijderd

no point
Pagina: 1