Toon posts:

Unreal Tournament na 1 potje ping 4000/5000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik heb een probleem, als ik in UT 1 potje over internet speel is het geen probleem. Maar bij aanvang van het tweede potje begin ik met ping 200 oplopend tot ping 4000/5000. Ik heb een ADSL aansluiting dus daaraan kan het niet liggen. system specs:
amd athlon xp 1800
512 ddr ram
asus A7V333
geforce 2 mx 400
ik draai winxp pro
verder heb ik ook nog een netwerkje liggen waarbij 2 pc's direct met elkaar verbonden zijn (die van mij en van me pa)
ik heb al geprobeerd UT opnieuw te installeren maar dat werkte niet :( :( wie kan me helpen!?!? want het is echt vervelend.
als ik UT opnieuw opstart dan kan ik weer 1 potje spelen en daarna weer hoge ping

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je netspeed wat lager zetten? :?
Alhoewel je met een verkeerde netspeed niet snel zo'n ping krijgt, lijkt me. :D

🌞🍃

Verwijderd

Ja idd. Ik had ook een hoge ping met Unreal tournament.
Deze liep snoeihard op omdat de netspeed niet goed stond. Ik heb m van dsl af moeten halen en op modem moeten zetten. maar mijn hoogste ping zat zo rond de 1500, en niet 3 keer zo veel dus...

Oh ja, ik heb adsl, maar toch heb ik m ingesteld als modem...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 16:25 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Ja idd. Ik had ook een hoge ping met Unreal tournament.
Deze liep snoeihard op omdat de netspeed niet goed stond. Ik heb m van dsl af moeten halen en op modem moeten zetten. maar mijn hoogste ping zat zo rond de 1500, en niet 3 keer zo veel dus...

Oh ja, ik heb adsl, maar toch heb ik m ingesteld als modem...
heeeeeeeel erg bedankt ik heb het gedaan en het heeft geholpen :) :) :) :) :) :) :) !!!!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
yep, ik heb precies hetzelfde probleem gehad.
netspeed op 4000 gezet, en het loopt nu als een zonnetje

helaas wel wat minder fps, maarja je moet er wat voor over hebben :)

Verwijderd

no point
Pagina: 1