Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
In 4.79 werkt het iig wel.
Wat is 'onbereikbaar' en 'niet voor m'n kiezen'? Krijg je helemaal niets binnen of alleen een niet zo fijn onleesbaar gerenderde layout?
Wat is 'onbereikbaar' en 'niet voor m'n kiezen'? Krijg je helemaal niets binnen of alleen een niet zo fijn onleesbaar gerenderde layout?
't is meer een wit scherm waar ook na een half uur nog nix verschenen is behalve onderin de melding dat er 47 kb geladen is.
Herhaaldelijk reloaden wil ook niet helpen...
Herhaaldelijk reloaden wil ook niet helpen...
Is het Netscape 4.51 of Communicator 4.51? De laatste bevat een latere versie van Netscape (4.72 dacht ik)
Als je echt NS 4.51 hebt kun je misschien het beste een nieuwere versie installeren (4.78 is de laatste van versie 4) want er zijn nogal een aantal bugs gefixed toen m.b.t. de interpretatie van styleseets enzo.
Als je echt NS 4.51 hebt kun je misschien het beste een nieuwere versie installeren (4.78 is de laatste van versie 4) want er zijn nogal een aantal bugs gefixed toen m.b.t. de interpretatie van styleseets enzo.
't is netscape communicator 4.51 vlgs de 'about'
Helaas kan en mag ik geen andere versie installeren, anders had ik dat ook wel gedaan
Helaas kan en mag ik geen andere versie installeren, anders had ik dat ook wel gedaan
Communicator 4.51 heeft NS 4.72 dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Kun je de cache even leeggooien? Vaak helpt dat.
Kun je de cache even leeggooien? Vaak helpt dat.
De cache leeggooien helpt niet.
Heb 'em ook nog eens handmatig geleegd, maar geen succes.
Verder kan ik ook akelig weinig instellen zie ik wel, dus dan zal 't wel moeilijk worden...
Heb 'em ook nog eens handmatig geleegd, maar geen succes.
Verder kan ik ook akelig weinig instellen zie ik wel, dus dan zal 't wel moeilijk worden...
Tja, dan kan je als laatste oplossing misschien pda.tweakers.net gebruiken.
Haha! Tja, die kan ik wel gebruiken. Als het niet anders kan..., zo kan ik toch de headlines bijhouden.Op woensdag 27 maart 2002 12:19 schreef Heineken het volgende:
Tja, dan kan je als laatste oplossing misschien pda.tweakers.net gebruiken.
Jammer dat ik de reacties dan niet kan lezen, posten, modden...
Pagina: 1