ik heb een IBM ultrastar 9,1 GB scsi schijf in m'n server hangen, die het overigens nog errug lekker doet. Alleen is hij wat luidruchtig
. Iemand een idee hoe dat op te lossen is? Er bestaan geloof ik van die brackets waar je zo'n ding in kan inbouwen, maar ik kan er niet achter komen waar ze die verkopen en wat ze moeten kosten. Ook andere methodes/ideeen zijn welkom.
de silentdrive... is te koop bij informatique ( www.informatique.nl )
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
is dat niet zo'n 10000 toeren schijf? die maken inderdaad errug veel herrie. heb hier zo'n seagate versie die niet al te stil is, maar wel errug snel
geluid is irrelevant, snelheid is het enige wat telt
een paar jaar geleden had ik een netware server op mijn slaapkamer staan, daar heb ik toen een handdoek omheengebonden (om de harddisk....)
liep jaren als een trein!
een paar jaar geleden had ik een netware server op mijn slaapkamer staan, daar heb ik toen een handdoek omheengebonden (om de harddisk....)
liep jaren als een trein!
A wise man's life is based around fuck you
Dat vind jij ja, dat vindt de topicstarter nietOp dinsdag 26 maart 2002 18:55 schreef zwelgje het volgende:
geluid is irrelevant, snelheid is het enige wat telt
...
Rubberen rondjes tussen je harddisk en chassis doen, plastic schroefjes, daar kom je al een heel end mee :)En evt. je kast isoleren (=goedkoop)
Hier zijn btw al heel veel topics over geweest!---> Search
Hier zijn btw al heel veel topics over geweest!---> Search
hou er wel rekening mee, dat in de silentdrive geen schijven mogen die meer dan 5400rpm maken ivm. de warmte.Op dinsdag 26 maart 2002 15:18 schreef Deacon het volgende:
de silentdrive... is te koop bij informatique ( www.informatique.nl )
Ik zou wel heel voorzichtig zijn met isolatie. De geluids isolatie houd ook de warmte binnen en 10k schijven worden nou eenmaal warm. Dus gaan ze eerder stuk.
Pagina: 1