eyz.. ik wil een demo in derde persoon bekijken. Hoe doe ik dat? als ik gewoon een demo opneem en hem terugkijk dan kan ik alleen first person kijken.
moet je met HLTV doen dan kan je ook als spectator kijken en alles.
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Hoe doe ik dat op een eigen LAN-server???
PS Zymotic... die match van jou clan tegen de mijne (pamf) is toch echt een no-show en geen cancelling.
PS Zymotic... die match van jou clan tegen de mijne (pamf) is toch echt een no-show en geen cancelling.
Verwijderd
?? Ken je oude demo's ook met hltv bekijken?Op dinsdag 26 maart 2002 14:51 schreef ZyMoTiC het volgende:
moet je met HLTV doen dan kan je ook als spectator kijken en alles.
voorzichtige schop. Er bestaat niet zoiets als third_person_view 1 ofz0. zoiets was er altijd wel afaik..
ja maar ik hoorde dat het een rescedule zou woorden en zie een no-show... maar we zien het wel kan het nu niet veranderen.Op dinsdag 26 maart 2002 14:55 schreef MaxKeyner het volgende:
Hoe doe ik dat op een eigen LAN-server???
nee je kan ze niet met hltv kijken hltv kan je demo's mee opnemen dan neem je dus alles op in spectator mode. en een demo met cs maken kan alleen 1st person en dan kan je toch shift drukken dan dan kan je toch om hem heen draaien in de demo? dus soort van 3th person...Op dinsdag 26 maart 2002 14:58 schreef Dribbeltje het volgende:
[..]
?? Ken je oude demo's ook met hltv bekijken?
maar als je mooie demo's wil makne moet je met hltv inlogen dacht ik en dan daarmee demo maken dan kan je elke player volgen enz enz.
Eindstand (co rules) is dus 16-0.
RSA gefeliciteerd
By Sorcerer@ (-Loser-Boys-Win-), 15 February 2002
En je kan idd niets veranderen aan je demo moet je hltv doen, die maak je door gewoon in dat schermpje van hltv record .... << naam in te drukken
that's all folks
RSA moet wel een super leete clan zijn met allemaal leete membersOp woensdag 27 maart 2002 15:49 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
ff plagen
En je kan idd niets veranderen aan je demo moet je hltv doen, die maak je door gewoon in dat schermpje van hltv record .... << naam in te drukken
that's all folks
eey das nice, dus dat kan met HLTV?? kan je dan tijdens de demo gewoon iedereen bekijken?? is wel kewlOp woensdag 27 maart 2002 14:49 schreef ZyMoTiC het volgende:
[..]
nee je kan ze niet met hltv kijken hltv kan je demo's mee opnemen dan neem je dus alles op in spectator mode. en een demo met cs maken kan alleen 1st person en dan kan je toch shift drukken dan dan kan je toch om hem heen draaien in de demo? dus soort van 3th person...
maar als je mooie demo's wil makne moet je met hltv inlogen dacht ik en dan daarmee demo maken dan kan je elke player volgen enz enz.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Je hebt verschillende views idd...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Opscheppers allemaal hier 
/edit ff nuttige post maken
je kan ook zelf in 3rd person gaan spelen dat zuigt alleen donkeyballz
+ ik weet commando nie meer.
je kan ook zelf in 3rd person gaan spelen dat zuigt alleen donkeyballz
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
kan dan yak? weheheh dan heb je soort max payn view... zuigt echt BIG TIME!Op donderdag 28 maart 2002 12:51 schreef YakuzA het volgende:
Opscheppers allemaal hier
je kan ook zelf in 3rd person gaan spelen dat zuigt alleen donkeyballz+ ik weet commando nie meer.
Jep maar je hebt wel wallhack als je het goed doetOp donderdag 28 maart 2002 13:13 schreef ZyMoTiC het volgende:
[..]
kan dan yak? weheheh dan heb je soort max payn view... zuigt echt BIG TIME!
Pagina: 1