Compaq Proliant maar geen beeld :(

Pagina: 1
Acties:

• NitroTNT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 07:58
Hmm ik heb nu een compaq proliant hier staan de 1500 versie geloof ik.. Maarehm.. ik krijg geen beeld. Heb er net een andere videokaart ingeprikt. Me scsi controller werkt zo te zien die begint te knipperen. Me HD spint op enzo. Me toetsebord doet het niet en ik heb geen beeld :-s iemand een idee wat dat kan zijn?

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
Nee.

Weet je zeker dat die monitor goed is, probeer dan die videokaart in een andere pc.

• NitroTNT
Ehm. Heb me andere beeldscherm erop aangesloten en die gaf ook geen beeld. Er zit een videokaart onboard bij dat ding. Maar toen kreeg ik geen beeld. Heb nu een oude ISA videokaart erin gepropt maar heb nu nog geen beeld :(

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
Probeer het met nog een andere videokaart.

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Is dat zon oude server met pentium Pro?
Je moet ERG lang wachten voordat je beeld hebt. Dat viel mij tenminste op bij die proliant. Wel grappige dingen trouwens. W SCSI

• NitroTNT
Nee is niet met Pro. ehm zit 2x p75 in maar horen 2x p133 of p166s in te zitten geloof ik :-s Hoe lang is bij jou lang? Bak staat soms 10 minuten aan maar dan nog geen beeld :-s

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Op dinsdag 26 maart 2002 17:57 schreef NitroTNT het volgende:
Nee is niet met Pro. ehm zit 2x p75 in maar horen 2x p133 of p166s in te zitten geloof ik :-s Hoe lang is bij jou lang? Bak staat soms 10 minuten aan maar dan nog geen beeld :-s
Nee dat is te lang. Ik heb het meer over een 1 of 2 minuten.

Ook geen piepjes als ik het goed begrijp? Dan kon je mobo of 1 van de cpu's wel eens kapot zijn. Ga eens wisselen met CPU's. 1 eruit. als dat niet werkt die ander eruit.(en die je eruit hebt gehaald er weer in natuurlijk :P )

• NitroTNT
Hmm ik weet niet maar volgens mij zijn het 2 verschillende proc. op de ene staat duidelijk INTEL PENTIUM en op die andere proc. staat alleen INTEL :-s

• NitroTNT
Hmmz volgens mij istie kassiewijle :( krijg um niet aan de praat.

• cooper_s1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 16:44

cooper_s1

MINI's rule

Ik had/heb eenzelfde probleem, maar gelukkig heb ik nog een single processor board. Deze bevat een pentium op 100 MHz. Hier boot het systeem wel normaal mee maar als ik het dualbordje erin knikker gebeurt er niets. Ik ga dit nog verder investigaten en laat wel ff wat weten indien ik meer weet. :D
Pagina: 1