Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
dan doe je hem tog AF !!!
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Ja, maar dan is het geluid ook meteen wegOp dinsdag 26 maart 2002 14:41 schreef MokerHamer het volgende:
dan doe je hem tog AF !!!
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
als je een goede koopt niet. Ik werk bij een helpdesk (en daar hebben ze meestal wel relaxted headsets) en moet uren met dat ding opzitten.Op dinsdag 26 maart 2002 14:40 schreef inquestos het volgende:
Ik bedoel, die microfoon kan soms best handig zijn, maar zit ie niet een beetje in de weg??
[afbeelding]
Het mag in het begin ff wennen zijn, maar na een tijdje merk je niet eens meer dat je 'm op hebt
Verwijderd
Imho is het echt irri, kan echt nog geen 2 mins met zo'n ding op m'n kop zitten. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Verwijderd
Lijkt verdacht veel op het apparaatski wat ik heb en die mic is naar alle kanten te verbuigen en te verdraaien zodat die zeker weten niet gaat irriteren.
Mocht die nou wel gaan irriteren kan je je zelf weer op afreageren door hem lekker te gaan verbuigen!
Mocht die nou wel gaan irriteren kan je je zelf weer op afreageren door hem lekker te gaan verbuigen!
Ja, is idd ook zo, die "oortjes" (of hoe ze ook heten) zijn wat dat betreft wat makkelijker...Op dinsdag 26 maart 2002 14:43 schreef Flipke het volgende:
Imho is het echt irri, kan echt nog geen 2 mins met zo'n ding op m'n kop zitten. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Je hebt ook modellen waarbij die band in je nek loopt, zit een stuk relaxter.
Verwijderd
speakertjes van een paar euro ZIJN headsets, maar dan zonder bandje 
kutdingen, zonder uitzondering.
een goeie headset is vaak de beste oplossing (behalve een 5.1 surround setje
) en als je slim bent vraag je of je m een weekje op proef mag proberen... sommige winkeliers zijn lief.
een goeie headset is vaak de beste oplossing (behalve een 5.1 surround setje
Band, wat bedoel je??Op dinsdag 26 maart 2002 15:04 schreef Neman het volgende:
Je hebt ook modellen waarbij die band in je nek loopt, zit een stuk relaxter.
Ja, zou graag een 5.1 willen hebben, maar heb ik nu ff geen geld voor... Dus ff een tijdelijke oplossing. Och, voor 5 euro heb ik een goedkope frut headset, dus waarom ook niet?Op dinsdag 26 maart 2002 16:04 schreef KnetterGek het volgende:
speakertjes van een paar euro ZIJN headsets, maar dan zonder bandje
een goeie headset is vaak de beste oplossing (behalve een 5.1 surround setje) en als je slim bent vraag je of je m een weekje op proef mag proberen... sommige winkeliers zijn lief.
Pagina: 1