Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Daar heb je helemaal niks aan, je moet ze direct aan mij geven!!

Wow waar krijg je dat dan?
Afhankelijk van of je een AGP danwel PCI versie hebt moet je ofwel die V7700 eruit trappen of kan je em er bij zetten.
Check dat eerst maar eens.
Wow waar krijg je dat dan?
Afhankelijk van of je een AGP danwel PCI versie hebt moet je ofwel die V7700 eruit trappen of kan je em er bij zetten.
Check dat eerst maar eens.
Je hebt zeker de GELD PESTOp dinsdag 26 maart 2002 14:34 schreef Freezo het volgende:
Hey,
Ik had effe een vraagje ik heb net mijn super coole monitor gekregen, en daarbij zat ook een videocard.
Hier kun je mijn monitor vinden:
http://www.sgi.com/products/legacy/displays.html
En de videocard hier:
http://www.3dlabs.com/product/oxygen_gvx1_index.htm
Nou heb ik ook nog een Asus V7700 Deluxe, kan ik die euhm ik gebruiken? Bv door een kabeltje naar mijn nieuwe videocard te trekken? En dan dus de mogelijkheid hebbeom te kiezen welke ik gebruik?
Dan heb ik nog 1 vraagje, ik kan alleen op een resolutie van 1600x1024 draaien, 32bits, ik wil hem graag wat lager denkik, maar dat lukt niet, heeft iemand suggesties???
THNX!
PS: als je nog andere leuke sugggesties hebt wat ik mijn mijn super coole monitor kan doen, laat het me weten.!!!
[ontoppic]
ik zou ut nie weten
[/ontoppic]
Als die nieuwe een TV-out heeft, dan zou ik die V7700 weg doen.
Je moet wel rekening houden met het feit dat je moederbord maar 1 AGP slot heeft. Dus je kunt maar 1 AGP videokaart gebruiken. Ik weet niet of die andere PCI is, maar zo niet, dan moet je een keuze maken.
Je moet wel rekening houden met het feit dat je moederbord maar 1 AGP slot heeft. Dus je kunt maar 1 AGP videokaart gebruiken. Ik weet niet of die andere PCI is, maar zo niet, dan moet je een keuze maken.
let the past be the past.
Zullen we niet eerst vragen waar hij het denkt voor te gaan gebruiken??
Doe je 3d ontwerpen en modeleren. Zoals 3d studio max, maya, lightwave, etc. PAK DE 3DLABS KAART!!!!!
Speel je veel spellen etc. Ga dan waarschijnlijk voor de v7700, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik weet namelijk niet hoe die andere kaart presteerd onder spellen.
Ik zal dit zeggen, ik ben rete jaloers. Ik zit hier met een Radeon8500 te maken. Allemaal leuk en aardig, maar zo een 3dlabs kaart is toch wel wat andere koek.
Doe je 3d ontwerpen en modeleren. Zoals 3d studio max, maya, lightwave, etc. PAK DE 3DLABS KAART!!!!!
Speel je veel spellen etc. Ga dan waarschijnlijk voor de v7700, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik weet namelijk niet hoe die andere kaart presteerd onder spellen.
Ik zal dit zeggen, ik ben rete jaloers. Ik zit hier met een Radeon8500 te maken. Allemaal leuk en aardig, maar zo een 3dlabs kaart is toch wel wat andere koek.
Het verschil tussen een V7700 en een Oxygen GVX1 is wel zodanig dat je niet op basis van de TV-out een van de twee zou kiezen.
Hij vraagt niet welke het beste is maar of hij ze naast elkaar kan gebruiken. En daarom vraag ik hem of het een agp of een pci versie is.
Als het een agp versie is wordt het relevant wat ie er mee wil doen.
Is het een pci versie dan moet ie em er gewoon naast zetten en er naar kijken als die daar zin in heeft.
Hij vraagt niet welke het beste is maar of hij ze naast elkaar kan gebruiken. En daarom vraag ik hem of het een agp of een pci versie is.
Als het een agp versie is wordt het relevant wat ie er mee wil doen.
Is het een pci versie dan moet ie em er gewoon naast zetten en er naar kijken als die daar zin in heeft.
Als die 3dlabs een pci is werkt het altijd. En wat betreft die resolutie, drivers voor je videokaart goed installeren (de adapter, zit onder beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd) en je monitor. Drivers kan je vast wel van de website afhelen.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
THNX ALL , ja beiden zijn PCI 
En ja, mij monitor en vid card RULEZ!
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Allebei PCI? Volgensmij is de GF2 toch alleen in AGP?Op dinsdag 26 maart 2002 20:42 schreef Freezo het volgende:
THNX ALL , ja beiden zijn PCI
De MX is er wel in PCI, of heb ik dat nu verkeerd?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Pagina: 1