Toon posts:

[x-box]Halo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een echte pc gamer, alleen dit weekend toch maar besloten om is een keer een x-box te lenen, samen met HALO, DOA3 en Jet Set Radio Future.

maar je kan zeggen wat je wil maar HALO is wel zo'n super vet spel, grafisch is die echt super, en vooral de multiplayer is super vet. en hij loopt dan ook nog gewoon helemaal snel.

maar weet iemand ook waarneer HALO precies voor de pc komt want dat spel moet ik dus echt voor de pc kopen, want ik hoorde wel dat er dan ook een multiplayer mogelijkheid komt. *D

Verwijderd

volgens mij was ie alleen voor de x-box

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 17:02

FastBunny

Give it the Works !

Micro$oft zal t wel exclusief voor de xbox hebben gok ik zo

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=halo pc]

[topic=381895/1/100]
[topic=434260/1/100]

Komt in november waarschijnlijk.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Halo ziet er aardig uit, heb hem zelf ook maar vind hem niet zo super als ik verwacht had, met name is de SP veel te langdradig, sommige maps zijn onwijs groot en repeaten alleen maar, ook zien de maps er te veel het zelfde uit.

Daarnaast is de AI van de monsters niet supers.

Maar allerzwakste vind ik de MP levels, de meeste maps bestaan uit niet meer als wat bunkertjes met daarom heen een grote woestijn, dan wel een weiland, jammer dat er 0,0 aandacht besteet is aan de MP maps, je kan duidelijk zien dat deze maps niet door iemand gemaakt is die maar enigzins verstand heeft van MP gaming.