nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Echt helemaal niemand? Jammer... Iets algemenere vraag dan:
welke auto mp3 spelers hebben last van 1 of meerdere seconde pause tussen de nummers? En welke niet?
welke auto mp3 spelers hebben last van 1 of meerdere seconde pause tussen de nummers? En welke niet?
Volgens mij hebben alle mp3-cd-autoradio's last van pauzes tussen de nummers. De JVC KD-SH99R, welke ik zelf heb, in ieder geval wel, en hierbij is het zo'n 1.5 seconde.
Qua bitrates/VBR kan deze i.i.g. alles lezen/afspelen, natuurlijk id3 tags weergeven
Qua bitrates/VBR kan deze i.i.g. alles lezen/afspelen, natuurlijk id3 tags weergeven
Huh? Dus mensen geven 600 euro uit voor een mp3 autoradio om er vervolgens achter te komen dat hun mixcd's (omgezet in mp3) ineens niet meer om aan te horen zijn.
Voor zoveel knaken verwacht ik toch wel dat één of ander buffer geheugentje dit oplost. Dat radio's van 200 euro dat hebben ok. maar dit had ik niet verwacht.
Voor zoveel knaken verwacht ik toch wel dat één of ander buffer geheugentje dit oplost. Dat radio's van 200 euro dat hebben ok. maar dit had ik niet verwacht.
wees blij: de Pioneer heeft een stilte van 5 sec!!!!
Mijn Sony heeft iets minder dan een seconde stilte, misschien dat ik dat nog kan oplossen met de nogap optie van Lame. Maar die stile is niet echt storend, zeker bij de Sony niet. Maar 5 seconden.....
Als je live en/of mixcd's hebt moet je die als 1 grote mp3 file branden, met als gevolg dat je niet kan skippen in de file!
Mijn Sony heeft iets minder dan een seconde stilte, misschien dat ik dat nog kan oplossen met de nogap optie van Lame. Maar die stile is niet echt storend, zeker bij de Sony niet. Maar 5 seconden.....
Als je live en/of mixcd's hebt moet je die als 1 grote mp3 file branden, met als gevolg dat je niet kan skippen in de file!
De Kenwood KDC-6090R heeft pauzes van 1 à 2 seconden ... alleen bij het skippen van nummers duurt het ietsjes langer. Ik ben zeer tevreden over dit apparaat in iedergeval
.
Verwijderd
Iemand anders nog ervaring met dit aparaat ik wil hem eigenlijk vandaag aanschaffen in duitsland.
Verwijderd
Mooi apparaat is het, echt het geld wel waard 
In duitsland mooi een stukje goedkoper, daar koop ik hem ook
Veel plezier ermee !!!
[url="http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/autoradiomerk/72023CABB0830414C1256B9B00728B9E"]Voor meer ervaringen lees hier[/url] of gebruik de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find"]search[/url].
In duitsland mooi een stukje goedkoper, daar koop ik hem ook
Veel plezier ermee !!!
[url="http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/autoradiomerk/72023CABB0830414C1256B9B00728B9E"]Voor meer ervaringen lees hier[/url] of gebruik de [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find"]search[/url].
Verwijderd
Twee weken geleden de JVC KD-LH7R gehaald bij BBC voor 299 euro.
Ben best te vreden over dit beestje. Een nadeel: de mp3 moet je in de directory plaatsen. Als je bijvoorbeeld 150 mp3 in de root gooit van de CD, dan moet je veeel op de next knopjes drukken om bij 75 ste mp3 te komen.
Ben best te vreden over dit beestje. Een nadeel: de mp3 moet je in de directory plaatsen. Als je bijvoorbeeld 150 mp3 in de root gooit van de CD, dan moet je veeel op de next knopjes drukken om bij 75 ste mp3 te komen.
Ik heb ook een beetje rondgekeken naar mp3 autoradio's maar er staat nooit iets bij over een buffer. Is dat niet nodig? Het lijkt mij dat zo'n ding nogal vaak overspringt als er hobbels in de weg zitten, of heb ik dat nou helemaal mis? Ik zit zelf aan de Sony CDX-MP30 te denken.
Verwijderd
ik heb die kd-lh7r voor 299 bij de halfords gehaald... zit trouwens 3 jaar jvc garantie op 
werkt prima dat ding! goede inbouwbeschrijving en perfecte handleiding voor de radio zelf
verder komt er prima geluid uit (heb er 2 fronts, 2 rears en een sub aanhangen)
als ik een mp3 cd erin stop, heeft hij ff 5-6 sec. nodig om die in te lezen! verder leest hij gewoon directories en losse files! deze kan je ook zien op het display (meerdere mogelijkheden qua weergave)
tussen de tracks duurt het 1-2 sec.! ik erger me daar totaal niet aan en hoor niet eens dat die 'gaten' ertussen zitten
enige wat ik tot nu toe jammer vind, is dat het vooruitspoelen IN een nummer zo langzaam gaat... verder is het inderdaad aan te raden om alles netjes in directories te zetten omdat het ten eerste overzichtelijk blijft en je ten tweede makkelijk kan skippen
skippen kan door of directory omhoog/omlaag te gaan of door een nummer verder/terug te gaan
werkt prima dat ding! goede inbouwbeschrijving en perfecte handleiding voor de radio zelf
verder komt er prima geluid uit (heb er 2 fronts, 2 rears en een sub aanhangen)
als ik een mp3 cd erin stop, heeft hij ff 5-6 sec. nodig om die in te lezen! verder leest hij gewoon directories en losse files! deze kan je ook zien op het display (meerdere mogelijkheden qua weergave)
tussen de tracks duurt het 1-2 sec.! ik erger me daar totaal niet aan en hoor niet eens dat die 'gaten' ertussen zitten
enige wat ik tot nu toe jammer vind, is dat het vooruitspoelen IN een nummer zo langzaam gaat... verder is het inderdaad aan te raden om alles netjes in directories te zetten omdat het ten eerste overzichtelijk blijft en je ten tweede makkelijk kan skippen
skippen kan door of directory omhoog/omlaag te gaan of door een nummer verder/terug te gaan
Ha ha ha, ja, ik weet wat je bedoelt met betrekking tot het vooruitspoelen in een (MP3) nummer. Volgens mij gaat het op 2x speed of iets in die richting. Nou ja, over het algemeen zet ik hem toch gewoon op de gewenste directory en spelen maar, dus spoelen BINNEN een nummer vind ik niet echt boeiend.enige wat ik tot nu toe jammer vind, is dat het vooruitspoelen IN een nummer zo langzaam gaat... verder is het inderdaad aan te raden om alles netjes in directories te zetten omdat het ten eerste overzichtelijk blijft en je ten tweede makkelijk skippen kan door of directory omhoog/omlaag te gaan of door een nummer verder/terug te gaan
Ik heb dus ook sinds een aantal weken die KD-LH7R en ik ben er ECHT tevreden mee! Prima geluid, perfect MP3 afspelen en op nog geen enkele hobbel, kuil of drempel heeft hij bij mij geskipt! Moet nu alleen nog goeie speakers laten inbouwen, ter vervanging van de factory-speakers van 10 jaar oud die er nu nog inzitten
Verwijderd
Heb de SH909R net gekocht. Waarom maak je van gemixde CD's niet één groot MP3 bestand? Geen pauzes, alleen lastig als je een nummer wilt skippen... Maar boeit me niet.
Ik heb deze ook alweer een tijdje, en ik moet zeggen dat ik hem iedereen aanraad wegens zijn prijs-kwaliteit verhouding en gebruiksgemak.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
ja ik heb de jvc ook deze is erg goed vooral het geluid is echt super
ik had hiervoor een nogal dure pioneer met cd wisselaar
maar deze jvc klinkt echt veel natuurlijker (helder maar niet schel) en minder vlak dan de pioneer
ook wat het overslaan betreft ik heb nog niet een keer meegemaakt dat hij overslaat
ook niet op hobbelige wegen
ik had hiervoor een nogal dure pioneer met cd wisselaar
maar deze jvc klinkt echt veel natuurlijker (helder maar niet schel) en minder vlak dan de pioneer
ook wat het overslaan betreft ik heb nog niet een keer meegemaakt dat hij overslaat
ook niet op hobbelige wegen
Dus de JVC skipt niet bij hobbels e.d., weet iemand of dit ook voor de Sony geldt?
Verwijderd
die sony las ik op nieuwsgroepen niet zulke goede dingen over wou ook eerst een somy nemen..
vooral het geluid was niet zo goed
weet zo niet meer de url maar doe maar eens een search..
vooral het geluid was niet zo goed
weet zo niet meer de url maar doe maar eens een search..
Ik heb juist alleen maar goeie dingen gelezen over de Sony. Op kieskeurig.nl heeft hij zelfs een 10, in tegenstelling tot bovengenoemde JVC.
Verwijderd
ik heb toch maar de pioneer 7400mp aangeschafd en ik moet zeggen op alles behalve de ( 5 sec. ) wacht ben ik zeer en zeer tevreden perfect apparaat !!!! heeft redelijke sound instellingen en menu is duidelijk vooral de uv meters kickuhhhh gewoon
Die Pioneer ziet er inderdaad vet geil uit. Veel beter dan die Sony, maar hij is wel een stuk duurder ook. Ik denk dat die extra 150 euro niet de moeite waard zijn als ie ook nog eens 5 seconden er over doet om naar het volgende nummer te gaan.
Pagina: 1