En daar zit je vaak vast zekerOp dinsdag 26 maart 2002 14:37 schreef DeadlyPoison het volgende:
mwa. ik blijf bij half life. Dit is echt het beste spel ooit voor mij. Ben nu bezig met Golden Sun voor de GBA
Ik ben nooit echt bezig geweest met een spel. Vooral omdat de laatste tijd de houdbaarheid zo kort is. Pokemon vond ik nog wel een leuk spel (ja, serieus). Er is een hoop te doen, en een hoop te halen. Verder speel ik de laatste drie maanden alleen RTCW multiplayer.
Zelfde geld voor Archimedean Dynasty...
www.avpnews.com
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Op 2 staat Transport Tycoon Deluxe.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
yup pokemon was ook erg gaaf ja. Als ik nu terug denk....... hoe heb ik daar nou zoveeel weken voor verspilt... telkens trainen..Op dinsdag 26 maart 2002 14:39 schreef Compubiter het volgende:
[..]
En daar zit je vaak vast zeker
Ik ben nooit echt bezig geweest met een spel. Vooral omdat de laatste tijd de houdbaarheid zo kort is. Pokemon vond ik nog wel een leuk spel (ja, serieus). Er is een hoop te doen, en een hoop te halen. Verder speel ik de laatste drie maanden alleen RTCW multiplayer.
Verwijderd
dat is ook een gruwelijk gaaf RPG'tje
Verwijderd
Final Fantasy 8 [psx]
Final Fantasy 9 [psx]
Wipeout Fusion [ps2] bij een maat
En binnenkort lekker lang FFX Spelen
En RTCW is de grootste flop ooit geworden. Ik verwachtte er echt veel van. Uitgespeeld in no-time en was gewoon een tegenvaller
Zzzzzoo veel gespeelt
Verwijderd
Wat ben ik daar lang mee bezig geweest.
Myst: 1 week dag in dag uit en 's avonds.
Riven: Enkele maanden, enkele dagen per week 's avonds.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Kingdoms op gegeven moment tegen 7 AI en nog winnen ook
...
Op het eind waren we bezig wie het het snelst had uitgespeeld
Record was iets van 12 minuten ofzo
Verwijderd
System Shock 2 heb ik ook flink lang over gedaan...
Verwijderd
Heel lang meej bezig geweest niet omdat het moeilijk was maar omdat ik alles meer meer meer wilde
Ook von ik het geweldig om grote uitgebreide mijnenvelden aan te leggen en ingenieuze hekwerken met muren en pillboxen te bouwen, duurde de makkelijkste maps soms dagen
Indiana Jones And The Fate Of Atlantis van LucasArts.
Heb er zo'n 4 maanden over gedaan met z'n vieren.
Dit spel hangt nu aan de muur
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Verwijderd
Aap!
Verwijderd
4 jaar gelee gekocht
en net 4 dagen gelee pas uitgespeeld
spel verhuisde mee navn NL --> HK
Verwijderd
HK==== HONG KoNG!!!?!!!?Op dinsdag 26 maart 2002 16:13 schreef KingSky het volgende:
Grim Fandango
4 jaar gelee gekocht
en net 4 dagen gelee pas uitgespeeld
spel verhuisde mee navn NL --> HK
Ik vond FF7 eigenlijk veel te kortOp dinsdag 26 maart 2002 16:07 schreef Hitpoint het volgende:
Final Fantasy 7, veel te lang maar wel de moeite waard
Op de Nintendo 8-bit..
Duurde ongeveer anderhalf uur aan een stuk.
Je begint met 3 levens en kan extra levens halen in het spel.
Ik heb dit spel een hele tijd gespeeld zonder "extra levens" code. (A, B, B, A).
Zelfs nadat ik deze code kende wilde het nog wel eens fout gaan
Denk dat ik daar wel een maandje ofzo mee bezig geweest ben [Excuse Mode] ik was toen nog jong [/Excuse Mode]. De meeste spellen speel ik (als ik tijd heb) binnen een week uit.
Old school gamer met een lag en een traan.
Verwijderd
En verder: Little Big Adventure 2!
[Bij bovenstaande 2 spellen weet je tenminste ook zeker dat de makers er over hebben nagedacht :+] Dát in tegenstelling tot andere games, zoals 'return to castle wolfenstein' die zelfs op 'hard' 100x te makkelijk was
Verder dan nog wat FF8 (nooit afgemaakt), en veel adventures (Outcast, LBA2, LBA1) en 3d shooters (Half-Life, ...).
Verder tja, Half-life, tenminste als je daaronder rekent:
Halflife
Opposing Force
Gunman Chronicles
en natuurlijk CS
verder vast nog wel wat binnen HL gedaan
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Baldur's gate spellen, zeker leuk om te doen, maar vindt ze eigenlijk net iets te langzaam gaan....Op dinsdag 26 maart 2002 16:45 schreef KID-ICARUS het volgende:
Ongetwijfeld Baldur's Gate 2
Ik ben nu voor de derde keer ermee bezig...
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik blijkbaar geen last vanOp dinsdag 26 maart 2002 16:47 schreef TakTiX het volgende:
[..]
Baldur's gate spellen, zeker leuk om te doen, maar vindt ze eigenlijk net iets te langzaam gaan....
Ja lachen ik ben ook een keer en paar dagen bezig geweest met het omheinen van de vijandelijke basis. Best wel moeilijk wat de enemy harvester +2 guardtankies moesten er telkens door.Op dinsdag 26 maart 2002 15:59 schreef Upperscore het volgende:
Ik aan ra1 pragtig om 300 mannetjes en 100 tanks te bouwen om een powerplant op te blazennog mooier om hekken om je ore heen te zette en dan je harvester ergens anders heen te sturen en dan enorme ore velden te laten groeien
dan is da spul van je vijand op en dan kome ze naar jou toe
Heel lang meej bezig geweest niet omdat het moeilijk was maar omdat ik alles meer meer meer wilde
Ook von ik het geweldig om grote uitgebreide mijnenvelden aan te leggen en ingenieuze hekwerken met muren en pillboxen te bouwen, duurde de makkelijkste maps soms dagenecht vet von k da nu ist al een paar jaar uit
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Verwijderd
Allebei de spellen zijn voor de snes.
Op de pc heb ik niet echt spellen die mij lang hebben bezig gehouden, behalve:
Settlers III, heb ik HEEL lang mee gespeeld. Als er een spel verslavend was, was het dat wel
• Might and Magic 6 is ook zeer groot, op een gegeven moment zat ik vast waar ik een password in moest typen wat erg lang duurde voor dat ik hem eindelijk had (zonder walktru
• The Elder Scrolls II: Daggerfall is ook ontzettend groot, mischien wel het grootste RPG ooit gemaakt...
*Half-life best lang, maar mannen, dit was gewoon een van de beste spellen OOIT, het wordt nog steeds gespeeld en ziet er nog steeds ERRUG fatsoenlijk uit, ja, voor dat spel heb ik echt respect. Ik vond het zo mooi toen ik het (VOLLEDIG zonder enige tricks) had uitgespeeld, dat ik op de dag METEEN opposite force heb gekocht en ook daar veel fun aan gehad. ODE aan Half-Life, het beste spel ooit gemaakt.
*Diablo 2 , enorm verslavend en ben nu eenmaal een RPG fan.
De meeste mensen deugen!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
OMG, dat spel was mijn nachtmerrie. Ik droomde er 's nachts gewoon over hoe ik voorbij een bepaald stuk zou kunnen komenOp dinsdag 26 maart 2002 16:01 schreef Bajo het volgende:
Ik doe mee
Indiana Jones And The Fate Of Atlantis van LucasArts.
Heb er zo'n 4 maanden over gedaan met z'n vieren.
Dit spel hangt nu aan de muur
Ik, geheel anders
ben nu ook bezig met castlevania op de gba, duurt ook al vrij lang (week of twe nu denk ik, met elke dag ong een uurtje spelen).
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
tijd kwa gamen en tussenpauzes ertussen was definitly Zelda op de gameboy (de eerste op dat eilandje). Ik heb daar gewoon 7 jaar overgedaan omdat ik 3 keer heb vastgezeten en er niet meer uitkwam.
+- 1,5 jaar gespeeld. Rank: Elite
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Wist niet direct welk spel te kiezen maar toen ik dit las moet ik mij er wel onmiddelijk bij neerleggenFred_Perry schreef op 26 maart 2002 @ 15:35:
Goldeneye op de N64. Het heeft me maanden gekost om alle cheats te enablen. En mijn hart heeft er flink onder geleden...
Goldeneye op de 64 was te goed, heb ik zeker 2 jaar op zitten freaken.
Verwijderd
Maar voor de game waar ik het langst mee bezig ben geweest moet ik toch bij Maniac Mansion, Day of the Tentacle zijn heeft me in totaal een jaar gekost (zonder walkthrough uiteraard) Ik bedoel hoe kon ik nou weten dat je die boom rood moest verfen
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
die 2 heb ik echt helemaal dood gespeeld
D2LOD gewoon heel veel en FF7 heel lang mee bezig geweest
Golden sun op de GBA (emu) ook wel redelijk lang.. maar denk toch dat FF7 t langste is
Bier, Whiskey en Metal!!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
There is no art to find the minds construction in the face
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Dat was de tijd voor walkthroughs op het Internet. Als je vast zat, dan zat je ook echt vast!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Over beide spellen ongeveer een maand over gedaan...
goeie ouwe tijd...
Aantal uren/dagen/maanden bijvoorbeeld. Want anders kan je het beantwoorden met 1 woord.
The devil is in the details.
Zeker zo'n half jaar fulltime mee bezig ggeweest. Dat kon ik blijven spelen. Je ontdekte steeds meer geheime gangen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
bleek een verborge deurtje in één van de gangen (die naar de kamers gaan) te zitten.
bij elkaar ruim een jaar na aankoop dat spel uitgespeeld.
Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32
Verwijderd
Mar ik speel het ook 100% uit, en ben nog 0 keer dood gegaan of opgepakt, en heb alle bulletproof cars enzo, en geen enkele cheat gebruikt en ga zo maar door
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
en alle Sonic delen op de Megadrive
Daar heb ik het langst over gedaan/het langst gespeeld
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik merk wel dat in deze hele forum nog niet over gesproken is.
Ik moet zeggen ik kan dit spel niet meer draaien vanwegen dat ik overging op winxp, maar anders had ik het nog steeds gespeeld.
Weet niet of iemand het ken maar is 10x beter dan ut2003 moet ik zeggen, al vind ik ut2003 ook wel erg top spel.
Doordat ik nu dan niet meer dat spel kan spelen zit ik veel te game met ut2003.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Majoras Mask, ooit een keer vast komen te zitten, maar verder nooit uitgespeeld.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
ja he...De_Paashaas schreef op 01 november 2002 @ 13:18:
Myst 1. vast gelopen bij de boten wereld, en na een half jaar weer verder gegaan.
bleek een verborge deurtje in één van de gangen (die naar de kamers gaan) te zitten.
bij elkaar ruim een jaar na aankoop dat spel uitgespeeld.
van dat spel wordt je ook werkelijk helemaal gestoord.. lig je in je nest.. ben je nog aan het denken
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Heb wel Civ 3 (Infogrames), maar die haalt het niet bij Civ2. Evenegoed nog een stuk beter dan CivCTP(Activision, dacht ik)
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Ook project IGI duurde evnetjes.
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Verwijderd
nouja, en unreal natuurlijk dat heb ik gespeeld tot UT2K3 uit kwam, want UT vond ik geen reet aan
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
StarCraft @ PC (1500+ games alleen al online
anders Sam & Max: Hit the road
heb ik echt weeeeeeken gespeeld
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
En die engere games zoals undying en avp krijg ik ook maar niet af
Enne, aan Unreal Tournament heb ik zeker weten de meeste uren besteed. Over de 1000 denk ik.
ah... tribes is zeker weten geniaal, ik heb deel 1 helemaal stuk gespeeld met mijn modempje, meer dan CS en warcraft bij elkaardanplo schreef op 01 november 2002 @ 20:12:
Ik heb het langste gespeeld met de game TRIBES 2.![]()
Ik merk wel dat in deze hele forum nog niet over gesproken is.![]()
Ik moet zeggen ik kan dit spel niet meer draaien vanwegen dat ik overging op winxp, maar anders had ik het nog steeds gespeeld.
Weet niet of iemand het ken maar is 10x beter dan ut2003 moet ik zeggen, al vind ik ut2003 ook wel erg top spel.
Doordat ik nu dan niet meer dat spel kan spelen zit ik veel te game met ut2003.
deel 2 had ik alleen gebrand, waarmee ik niet op internet kon, maar ik had besloten dat zogauw ik kabel had, dat ik hem meteen op de kop zou tikken
jammer genoeg is dat nog steeds niet zover