Toon posts:

vbs scripting

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een (.vbs)script maakt dat ik kan runnen om verschillende instellingen van de pc automatisch te kunnen veranderen?

Ook zou ik graag de mogelijkheden hievan willen weten?
Ik weet dat er heel wat mee mogelijk is omdat er op deze manier ook virussen in elkaar gezet worden. Dit is overgens niet de bedoeling, het is de bedoeling om het te gebruiken binnen een bedrijf.

Ik wil bijvoorbeeld:
- een pagefile kunnen instellen

Is er iemand die mij een tutorial of een informatieve website hierover kan geven ?

Alvast bedankt

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:11

Spooksel

Spooksel!

Op dinsdag 26 maart 2002 14:18 schreef Tweaking-Gear het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een (.vbs)script maakt dat ik kan runnen om verschillende instellingen van de pc automatisch te kunnen veranderen?

Ook zou ik graag de mogelijkheden hievan willen weten?
Ik weet dat er heel wat mee mogelijk is omdat er op deze manier ook virussen in elkaar gezet worden. Dit is overgens niet de bedoeling, het is de bedoeling om het te gebruiken binnen een bedrijf.

Ik wil bijvoorbeeld:
- een pagefile kunnen instellen

Is er iemand die mij een tutorial of een informatieve website hierover kan geven ?

Alvast bedankt
Ik zie hier weer wat slotjes aankomen voor je.. begint goed zo met je eerste 2 topics.

TIP: lees de FAQ die hier boven staat en klik op Search!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dat was niet helemaal de reactie die ik gewild had, misschien als je zelf zo slim was geweest om te zoeken was je er achter gekomen dat er niks over in dit forum te vinden is.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025

• Spooksel
  • Laatst online: 07:11

Spooksel

Spooksel!

jongen, ik attenteer je enkel op de dingen die hier standaard zijn... als jij niet vermeld dat je al gezocht hebt, tja: dan vertel ik het gewoon!!!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• WFvN
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 26 maart 2002 14:22 schreef Tweaking-Gear het volgende:
Dat was niet helemaal de reactie die ik gewild had, misschien als je zelf zo slim was geweest om te zoeken was je er achter gekomen dat er niks over in dit forum te vinden is.
Als je zo slim was geweest (om maar even in jouw woorden te spreken), weet je dat dit een scriptrequest is en dat die niet is toegestaan.....

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op dinsdag 26 maart 2002 14:22 schreef Tweaking-Gear het volgende:
misschien als je zelf zo slim was geweest om te zoeken bij google was je er achter gekomen dat er genoeg over te vinden is.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.