sof wil niet werken met gf2mx

Pagina: 1
Acties:

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
ik heb hier een extra pctje in netwerk hangen een celly 300 met 64 mb geheugen en een msi gf2 mx200 kaartje. nu il ik hier sof opzetten om in netwerkje te spelen. Maar dat wil niet. hij gaat tot dat grijze beginscherm en dan loopt hij vast. licht dit nou aan de snelhied van de pc of ligt het ergens anders aan.
Ik heb de nieuwste drivers en direct x 8.1 Mobo is zo'n vaag merk: V-tech :?

Raku

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Op dinsdag 26 maart 2002 14:10 schreef Metonic het volgende:
ik heb hier een extra pctje in netwerk hangen een celly 300 met 64 mb geheugen en een msi gf2 mx200 kaartje. nu il ik hier sof opzetten om in netwerkje te spelen. Maar dat wil niet. hij gaat tot dat grijze beginscherm en dan loopt hij vast. licht dit nou aan de snelhied van de pc of ligt het ergens anders aan.
Ik heb de nieuwste drivers en direct x 8.1 Mobo is zo'n vaag merk: V-tech :?
- directX 8.1 is niet bedoeld voor jouw videokaart/systeem, installeer versie 8.0 of vroeger

- minimum eisen voor SOF zijn:
233mhz proc.
64mb ram
4x speed cdrom
ca. 800mb vrije harddiskspace + 100mb voor windows swapfile
draait onder iedere windows vanaf win95

- speel je vanaf de originele cd, of een iso/no-cd crack?

" Play the violent strings of my symphony "

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Op dinsdag 26 maart 2002 18:05 schreef Symphony-X het volgende:
- directX 8.1 is niet bedoeld voor jouw videokaart/systeem, installeer versie 8.0 of vroeger
Gewauwel - DX8.1 draait alleen niet onder Win95 ivm compatibileitsproblemen. Maar dit klinkt als probleem met videokaart initialisatie. Had ik zelf ook met Quake3 en vreselijk verouderde detonator. Welke versies software gebruik je? Draaien andere 3d gamepjes wel goed?

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
Op dinsdag 26 maart 2002 14:10 schreef Metonic het volgende:
Ik heb de nieuwste drivers
fout die veel mensen maken, de nieuwste maar wat zijn de nieuwste ? wij willen het liefsts een versie nummer.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 18:05 schreef Symphony-X het volgende:

[..]

- minimum eisen voor SOF zijn:
233mhz proc.
64mb ram
4x speed cdrom
ca. 800mb vrije harddiskspace + 100mb voor windows swapfile
draait onder iedere windows vanaf win95

- speel je vanaf de originele cd, of een iso/no-cd crack?
ik heb het gespeeld op een p133 met 48mb en voodoo2 (vet-getweakte voodoo2 >:))

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
Ik heb exact hetzelfde gehad. Dat grijze scherm van de videokaart detectie. Allemaal nieuwe drivers geinstalleerd, maar het hielp niet. Snel even op een andere HD mijn (kale)Image van Win ME terug gezet en het liep als een tierelier. Waarschijnlijk houdt SOF niet zo van vervuilde systemen...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

oudere drivers proberen en DX8.1 opnieuw installeren, zou moeten werken.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
natuurlijk gebruik ik een (zgan) versie van detonators... 23.11 gebruik ik. Er is misschien al wel een nieuwere , maar met deze zou hij het al zo goed als .... noeten doen. Nieuwste direct x geinstaleerd. Spel voldoet aan de minimumeisen. Over hoe ik het spel probeer te spelen: burn baby burn....... :P lijkt me duidelijk.... :) Daar is btw nix mis mee , op me andere pc doet ie het wel perfect....

Raku

Pagina: 1