Hallo allemaal,
Ik heb hier een webserver draaien op Redhat Linux 7.2 met Apache 1.3.22 en PHP 4.0.6
Nu heb ik een php-pagina gemaakt voor het uploaden van bestanden naar een server. Dit gaat alleen extreem traag (45 minuten voor 2MB). De server en de werkstations zitten op een 10Mbit netwerk. Doe ik iets fout in het script of is dit een configuratiefout?
Tnx alvast.
Ik heb hier een webserver draaien op Redhat Linux 7.2 met Apache 1.3.22 en PHP 4.0.6
Nu heb ik een php-pagina gemaakt voor het uploaden van bestanden naar een server. Dit gaat alleen extreem traag (45 minuten voor 2MB). De server en de werkstations zitten op een 10Mbit netwerk. Doe ik iets fout in het script of is dit een configuratiefout?
Tnx alvast.
PHP:
1
| <?<HTML><META HTTP-EQUIV="pragma" CONTENT="no-cache"><LINK REL="shortcut icon" HREF="getronics.ico"><LINK rel=StyleSheet href="../../includes/getr.css" type="text/css"><BODY BACKGROUND="../../img/back.jpg" BGPROPERTIES="fixed"><TITLE> Uploaden Bestanden </TITLE><H1>Uploaden Bestanden</H1> <HR><?if ($submit) { echo "Uploading ...."; if (is_uploaded_file($bestand)) { @copy($bestand, "../../files/$bestand_name"); @unlink($bestand); echo "Bestand '$bestand_name' met de grootte: $bestand_size bytes is succesvol geupload! <FORM><INPUT TYPE=\"button\" VALUE=\"Sluiten\" onClick='javascript:top.window.close();'></FORM>"; } else { echo "Er is een fout bij het uploaden van bestand: '$bestand'! <FORM><INPUT TYPE=\"button\" VALUE=\"Sluiten\" onClick='javascript:top.window.close();'></FORM>"; } } else { echo "<form method=\"post\" enctype=\"multipart/form-data\"> <input type=\"file\" name=\"bestand\"><br> <br> <input type=\"submit\" value=\"Uploaden\" name=\"submit\"> </form>"; }?><HR><div class=coffee style="width: 200; filter: glow(color=ffff00, strength=4)"><H6> &copy Bart v/d Akker, Getronics</H6></HTML>?> |
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.