The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Een duidelijk geval voor de
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
laatste kans
probeer je vraag zo te stellen dat <h1>WIJ</h1> het snappen
er gingen al msg's van mij naar Janoz en vice versa van "weet jij wat ie bedoeld?? "
</ot>
probeer je vraag zo te stellen dat <h1>WIJ</h1> het snappen
er gingen al msg's van mij naar Janoz en vice versa van "weet jij wat ie bedoeld?? "
</ot>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik zou echt absoluut niet weten hoe ik het duidelijker moet vertellen...
sorry....
Ik neem aan dat je weet dat je applicaties in outlook kan ontwikkelen i.c.m. exchange ?
http://groups.yahoo.com/group/outlook-dev/
sorry....
Ik neem aan dat je weet dat je applicaties in outlook kan ontwikkelen i.c.m. exchange ?
http://groups.yahoo.com/group/outlook-dev/
Het is (waarschijnlijk) eerder VBA dan echt 'outlook' ontwikkelen.. Een var een waarde false geven doe je gewoon door
Hoe je dat vervolgens opslaat is geheel afhankelijk van de omgeving.. Laat eens wat code zien die je al hebt, want ik wordt hier absoluut niet wijzer van....
code:
1
| var = false |
Hoe je dat vervolgens opslaat is geheel afhankelijk van de omgeving.. Laat eens wat code zien die je al hebt, want ik wordt hier absoluut niet wijzer van....
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Zit geen code in (althans, geen toegevoegde). Alleen staat de standaardwaarde van het veld op [comboxcontroleposting]=True
Als ik dit formulier gepost heb, en ik geef een reply, dan word er een ander formulier opgestart (aantal velden word b.v. op read-only gezet). Tijdens het opstarten van dit formulier wil ik het veld comboxcontroleposting aanpassen naar False, echter dat moet gebeuren in het voorgaande formulier.
dus er moet zoiets komen te staan als b.v.
form1.comboxcontroleposting=False
maar dat werkt niet.
Als ik dit formulier gepost heb, en ik geef een reply, dan word er een ander formulier opgestart (aantal velden word b.v. op read-only gezet). Tijdens het opstarten van dit formulier wil ik het veld comboxcontroleposting aanpassen naar False, echter dat moet gebeuren in het voorgaande formulier.
dus er moet zoiets komen te staan als b.v.
form1.comboxcontroleposting=False
maar dat werkt niet.
Pagina: 1