Hey allemaal, ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden van die topic van counterstrike, maar heb ik hier een vraagje of er ook tweakers zijn die veel HLDM spelen, want dat vind ik stomweg gewoon bruut knallen
zo ja, wat zijn dan jullie nicknames??? die van mij zijn er nogal wat zoals: [DMF]Ext3rmin8, pdk|boa, -|XaV|-R.i.P
Leuk zo'n opsome topic. 
ik begin
BuzzerCrAsH
ik begin
BuzzerCrAsH
Deathmatch classic, ik vond quake 1 vroeger leuker.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Half Life Death MatchOp dinsdag 26 maart 2002 13:58 schreef urf het volgende:
Sorry maar wat is dat? Heb ik wat gemist?![]()
![]()
HLDM = Half-Life DeathMatchOp dinsdag 26 maart 2002 13:58 schreef urf het volgende:
Sorry maar wat is dat? Heb ik wat gemist?![]()
![]()
Oeps, foutjeOp dinsdag 26 maart 2002 13:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Half Life Death Match
Nee, speel ik niet, sorry
Ik heb HL Deatmatch Classic 1 keer een half uurtje gespeeld en ik ben gelijk nummer 9000 van de wereld
The devil is in the details.
Speel ik de laatste tijd ook vaak ja. 
Mijn nicks:
Bazs2000 of Emberistola.
Mijn nicks:
Bazs2000 of Emberistola.
Verwijderd
van de 100 spelers, is dat best knap
ik speel het ook niet, zuigelijk, ze hadden zeker nix beters te doen bij valve. Beter werken ze aan CZ!!! en TFC 2
ik speel het ook niet, zuigelijk, ze hadden zeker nix beters te doen bij valve. Beter werken ze aan CZ!!! en TFC 2
Op Csports.net kan je zoeken op je naam en dan geeft ie alle games aan welke je ooit onder die naam online hebt gespeeldOp dinsdag 26 maart 2002 14:05 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Waar haal jij die stats vandaan.
The devil is in the details.
Verwijderd
hee topicstarter, je zit niet meer in PDK!
hoe weet ik dat?
ik zit nu in de klas naast pdk|angel (co-leader) en je bent eruit gegaan
*ik moest van hem posten :P*
hoe weet ik dat?
ik zit nu in de klas naast pdk|angel (co-leader) en je bent eruit gegaan
*ik moest van hem posten :P*
HLDM = Quake 1 cloon..
Daar heet ik gewoon DeXTaH. of ÐeXTaH.

Best wel leuk.. maar iets te simel-minded. Echte klassieker dus
.
Daar heet ik gewoon DeXTaH. of ÐeXTaH.
Best wel leuk.. maar iets te simel-minded. Echte klassieker dus
klopt, ik zit niet meer in pdk maar doe robbie ff de groeten van me
ik heb eigenlijk wel spijt van dat ik eruit ben gegaan...
W00t, je ziet zelfs de totale speeltijd die je achter de rug hebt.Op dinsdag 26 maart 2002 14:09 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Op Csports.net kan je zoeken op je naam en dan geeft ie alle games aan welke je ooit onder die naam online hebt gespeeld
Ik speel best vel veel zie ik net.
Edit: Yes ik heb nu ook de IP's van mijn oude favorites, na mijn crash van laats ben ik alles kwijtgeraakt.
Maar nu heb ik ze weer.
op welke servers speel je dan??Op dinsdag 26 maart 2002 14:04 schreef bazs2000 het volgende:
Speel ik de laatste tijd ook vaak ja.
Mijn nicks:
Bazs2000 of Emberistola.
ik heb je nooit gezie eigenlijk...
Ik heb in alle spellen die ik ooit gespeeld heb dezelfde nickname.Op dinsdag 26 maart 2002 13:57 schreef Daedalus18 het volgende:
Hey allemaal, ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden van die topic van counterstrike, maar heb ik hier een vraagje of er ook tweakers zijn die veel HLDM spelen, want dat vind ik stomweg gewoon bruut knallenzo ja, wat zijn dan jullie nicknames??? die van mij zijn er nogal wat zoals: [DMF]Ext3rmin8, pdk|boa, -|XaV|-R.i.P
<-----
Wat een zielig gecrap met nicks is dat bij sommige mensen zeg. En dan ook nog met cijfers en leestekens erin... Pffff
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()