Toon posts:

Welke kabel verlengen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje: Ik wil mijn DTT3500 op mijn audigy aansluiten alleen zit ik met een probleem van een meter of 5. Ik kom 5 meter te kort om het geheel van mijn PC naar de control center aan te sluiten.
Nu is mijn vraag welke kabel kan ik het beste aanpassen om deze 5 meter extra te krijgen, die van de SPDIF->digital DIN converter of de digi-din naar digi-din, en kan dit gewoon met een kroonsteentje ertussen?

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Beide is volgensmij mogelijk, en ja, waarom zou het niet met een kroonsteentje kunnen ?

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

voor optisch weet ik niet...

Maar voor de electrische digitale variant, kun je zonder problemen kabels van 5m krijgen

Een kroonsteentje kun je beter niet gebruiken, anders zou je ook het goedkoopste tweeling snoer kunnen gebruiken...

[edit]
je kunt ook een verlengkabeltje krijgen/maken.... dat is iig beter als een kroonsteentje

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet voor optisch en die kabels zijn in meerdere electrospeciaalzaken niet te krijgen.
Het is een soort coax met 3 centerpolen en zo'n jasje van metaal draadjes (4 signalen in totaal). Ik dacht het dus te kunnen verlengen door 2 x 5 meter shielded 2 aderig draad te gebruiken en dus met een dubbel kroonsteentje aan elkaar te fixen.

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zijn dat bovengenoemd kabletje alleen bij creative te krijgen is?

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem HTX, en de ENIGE mogelijkheid is om de DIN-kabel te laten maken bij een electro-boer. Ik heb nl. contact gehad met creative en die lui verkopen dat soort kabels niet en gaven mij hetzelfde advies.
edit:

Die kabel heeft wel degelijk 9 adres. Per kabel zitten er 2 aders in nl. Zelf solderen is heel erg nauwkeurig werk waar je niet vrolijk van wordt: dit heb ik al geprobeerd en dat kun je beter aan de pro's overlaten.

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-08 15:52

CyberThug

Formatting C: 1%

Ik heb dus ook dit probleem. :( Ik vraag me af of de mogelijkheid die wildekaart biedt de enige is. Er zal toch wel een zaak zijn die de genoemde kabel verkoopt? Iemand reeds een oplossing gevonden...
Pagina: 1