Yo.
voor een COMPLEET waterkoeling systeem? dat dus nooit heOp dinsdag 26 maart 2002 14:00 schreef xoploosx het volgende:
Bij Computer-land hebben ze iets liggen. Ik geloof voor 99 euro ofzo. Kijk maar es.
Kijk gewoon bij oc-shop
Verwijderd
Als je wilt dat alles kant en klaar is moet je gewoon ff in de pricewatch kijken waar de goedkoopste koolance/vapochill kast staat.
Verwijderd
Ik denk dat je niet snel iets kant-en-klaars zult vinden. De nodige onderdelen zijn wel te vinden in Eindhoven. Als je
voor de onderdelen gaat zoeken, dan hebk nog wel een Black Ice 1 - Gold Edition voor je (ik woon in Eindhoven).
Pic van Very Limited Gold Edition: http://www.hwlabs.com/contests/images/BI-Gold.jpg
voor de onderdelen gaat zoeken, dan hebk nog wel een Black Ice 1 - Gold Edition voor je (ik woon in Eindhoven).
Pic van Very Limited Gold Edition: http://www.hwlabs.com/contests/images/BI-Gold.jpg
En wat is er beter aan de gold edition?? dat hij mooi glimt ofzo??Op dinsdag 26 maart 2002 23:12 schreef Misantrophia het volgende:
Ik denk dat je niet snel iets kant-en-klaars zult vinden. De nodige onderdelen zijn wel te vinden in Eindhoven. Als je
Verder zou ik je spullen bij oc-shop halen in dordrecht. Dat is bijna in de buurt om het zo maar te zeggen. Als je een auto hebt zou ik daar gewoon heenrijden en eens gaan kijken. Ze hebben heel leuk spul en kunnen je er een hoop over vertellen.
www.oc-shop.nl
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Oke, meneer de betweter. Ik zeg toch ook niet dat 't topkwaliteit is. Voor zover ik 't ff snel kon zien ging 't om slangen, een pompje, een koelblokje en een reservoir. De prijs weet ik ook niet zeker.Op dinsdag 26 maart 2002 14:03 schreef epsilon het volgende:
[..]
voor een COMPLEET waterkoeling systeem? dat dus nooit he
Kijk gewoon bij oc-shop
140 euro heb je zo'n compleet Senfu kitje..
Beetje achterhaald spul ,maar het is te doen als je niet echt vet wil overclocken.
Het is te koop in Roosendaal
,dus niet echt oets voor jou..
Beetje achterhaald spul ,maar het is te doen als je niet echt vet wil overclocken.
Het is te koop in Roosendaal
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Naar Roosendaal wil ik nog wel karren hoor. Tjsa, ben niet zo'n zelfbouwer, daarom wilde ik graag een kant en klaar systeem kopen.
Het WC
setje bij Computerland kost EUR 199, maar ze bouwen hem niet in voor je.
Het WC
Yo.
Wat te denken van <a href="http://www.micromotive.nl">Micromotive</a>? Deze zit in eindhoven, daar heb ik mijn Senfu waterkitje ook vandaan. Je kunt er complete setjes kopen en hij heeft veel in voorraad.
Computerland in de kruisstraat heeft ze.. maar of het echt goed zal werken is de vraag
Ik zou toch voor zelfbouw gaan
Ik zou toch voor zelfbouw gaan
www.micromotive.nl maakt ook waterkoeling systemen...
Ik heb de Blizzard Z4 kit uit USA van overclockershideout.com (inkoop actie hier op GoT)
Deze verkopen ze nu bij http://www.wallabie.com
En die 350 Euro is echt NIET teveel.
Ik moest nog BTW enzo betalen en kwam ook rond die prijs.
Heb dan wel een duurdere radiator maar geen chipset blokje, geen ASII (had ik al) en geen shim.
Had nog wel andere spullen als Water Wetter enzo.
Maargoed die 350€ vond ik toen echt veel te duur, nu vind ik het een rechvaardige prijs, want als je het zelf uit USA haalt zit je zo op 450€ omdat de verzend kosten voor 1 rotkitje al 124$ zijn
Kit $245
verz $124
----------+
$369,- * 1.13 voor prijs in euro's
= €417
Dan nog BTW is 19%
-------------------------------------+
=Ziek veel geld
Deze verkopen ze nu bij http://www.wallabie.com
En die 350 Euro is echt NIET teveel.
Ik moest nog BTW enzo betalen en kwam ook rond die prijs.
Heb dan wel een duurdere radiator maar geen chipset blokje, geen ASII (had ik al) en geen shim.
Had nog wel andere spullen als Water Wetter enzo.
Maargoed die 350€ vond ik toen echt veel te duur, nu vind ik het een rechvaardige prijs, want als je het zelf uit USA haalt zit je zo op 450€ omdat de verzend kosten voor 1 rotkitje al 124$ zijn
Kit $245
verz $124
----------+
$369,- * 1.13 voor prijs in euro's
= €417
Dan nog BTW is 19%
-------------------------------------+
=Ziek veel geld
Indrelaan(Achtse barrier) staat ook op de siteOp donderdag 18 april 2002 13:42 schreef dahaaz het volgende:
waar zit die micro mative in eindhoven ?
Verwijderd
bij computerland in rotterdam hebben ze een pc staan met waterkoeling alleen als die aanstaat heb je oorbeschermers nodig ding maakt nl een tering herrie , schrok er zelfs een beetje van dit was de eerste keer dat ik live waterkoeling zag en hoorde. volgens de verkoper hoorde die herrie bij de pomp en was dit ook volkomen normaal , maar als mijn aquarium pomp zo'n herrie zou maken zou ik geen aquarium meer hebben en waarschijnlijk doof zijn wat dan wel weer als voordeel heeft dat ik dat je de herrie niet meer hoort.
Verwijderd
het waterkoeling systeem van Computerland in Eindhoven kost 199 Euro en bevat:
- Koelblok
- Pomp
- Reservoir
- Slangen
- Radiator met 2 YS-Tech fans
Ligt in die vitrine achterin bij de technische dienst.
- Koelblok
- Pomp
- Reservoir
- Slangen
- Radiator met 2 YS-Tech fans
Ligt in die vitrine achterin bij de technische dienst.
Goeie winkel trouwensOp donderdag 18 april 2002 14:07 schreef Morre het volgende:
[..]
Indrelaan(Achtse barrier) staat ook op de site
Computerland in Eindhoven verkoopt dat setje wel, maar bouwt het niet in een systeem in.
Heb gemaild met Micromotive, en het was geen probleem om een compleet systeem met zo'n senfu kitje te leveren (radiator van een ander merk.)
Op de site (www.micromotive.nl) staat een kaartje van waar ze in Eindhoven zitten.
Heb gemaild met Micromotive, en het was geen probleem om een compleet systeem met zo'n senfu kitje te leveren (radiator van een ander merk.)
Op de site (www.micromotive.nl) staat een kaartje van waar ze in Eindhoven zitten.
Yo.
[quote]Op vrijdag 29 maart 2002 11:28 schreef VonFoX het volgende:
Naar Roosendaal wil ik nog wel karren hoor.
kar dan gelijk naar dordrecht
zit oc-schop
Naar Roosendaal wil ik nog wel karren hoor.
kar dan gelijk naar dordrecht
zit oc-schop
Verwijderd
Ik zou zeggen als je naar OC Shop gaat :
Black Ice XTREME(heb ik ook)
Dangerden Maze 2
Tricoflex tubing
Eheim pomp
Ander bij www.wallabie.com een Z4tje bestellen , we hebben der nog een aardig aantal in stock en ook een paar liter aan Water Wetter . Heb zelf nu een Z4 kit met Black Ice XTREME liggen en zal der performance laten weten als ie erin zit .
Black Ice XTREME(heb ik ook)
Dangerden Maze 2
Tricoflex tubing
Eheim pomp
Ander bij www.wallabie.com een Z4tje bestellen , we hebben der nog een aardig aantal in stock en ook een paar liter aan Water Wetter . Heb zelf nu een Z4 kit met Black Ice XTREME liggen en zal der performance laten weten als ie erin zit .
Verwijderd
Senfu SF-WR111-II,copper waterblock, reservoir met thermometer, rubber slangen, voor Socket 478, Socket A, P4-478 & XP
€105.00
Senfu SF-WR222, dual fan radiator5
€75.00
Eheim 1048, waterpomp 5 liter/min., superstil
€55.00
Eheim 1250, waterpomp 10 liter/min., superstil
€65.00
lekker duur
ik ben zelf een waterkooling aant fixen, blokje is bijna af, voor nog geen €4, radiator €10, Pomp moet ik nog wat op verzinnen, slangen bij de praxis voor €7.5
€105.00
€75.00
€55.00
€65.00
lekker duur
Verwijderd
WTF man ? 7.5€ voor gewone slang ? Ik heb 12€ betaald voor 2.5meter Siliconenslang ...Op zondag 21 april 2002 12:42 schreef Neo666 het volgende:
Senfu SF-WR111-II,copper waterblock, reservoir met thermometer, rubber slangen, voor Socket 478, Socket A, P4-478 & XP
€105.00
€75.00
€55.00
€65.00
lekker duurik ben zelf een waterkooling aant fixen, blokje is bijna af, voor nog geen €4, radiator €10, Pomp moet ik nog wat op verzinnen, slangen bij de praxis voor €7.5
WTF: 105 euro voor die Senfu SF-WR111-II. Je kan hem ook voor 79 euro krijgen hoorOp zondag 21 april 2002 12:42 schreef Neo666 het volgende:
€105.00
€75.00
€55.00
€65.00
lekker duurik ben zelf een waterkooling aant fixen, blokje is bijna af, voor nog geen €4, radiator €10, Pomp moet ik nog wat op verzinnen, slangen bij de praxis voor €7.5
Pagina: 1