Toon posts:

Hotmail mail geopend maar niet door mij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dat viel me de laatste dagen op.... heb gisteren avond mijn wachtwooorden veranderd. Il heb ad-aware voor spyware gedraaid en er draaien hier meerdere firewalls, dus een trojan? Wel heb ik pas de preview van morpheus geinstalled, en die schijnt dus iets in zich te hebben (niet door ad-ware gevonden). Tot gisteren heb ik met IE5.5 hotmail bedaderd, zal nu eens alleen Opera gebruiken die na de upgrade van V6.02 build 1061 een stuk beter is geworden.
Post je ervaringen of je zoiets zlef ook gemerkt hebt.

Verwijderd

Als ik enig id had waar je het over had misschien wel :) zou je iets duidelijker kunnen zijn?

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

der zal wel gewoon iemand je hotmail ding gehacked hebben. er zijn best veel mensen die dat kunnen volgens mij. heb je geen "vrienden" ofzo die eens in jouw box willen kijken. ik zie vaak zat op het internet van die gasten die zeggen: "mail emailadres van degene waar je het wachtwoord van wil hebben, dan mail ik dat wel naar je"

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op dinsdag 26 maart 2002 13:42 schreef andre_at_home het volgende:
dat viel me de laatste dagen op.... heb gisteren avond mijn wachtwooorden veranderd. Il heb ad-aware voor spyware gedraaid en er draaien hier meerdere firewalls, dus een trojan? Wel heb ik pas de preview van morpheus geinstalled, en die schijnt dus iets in zich te hebben (niet door ad-ware gevonden). Tot gisteren heb ik met IE5.5 hotmail bedaderd, zal nu eens alleen Opera gebruiken die na de upgrade van V6.02 build 1061 een stuk beter is geworden.
Post je ervaringen of je zoiets zlef ook gemerkt hebt.
Lees dit:
[topic=446354]

Dit had ik ook geïnstalleerd en mijn pc ontplofte bijna van de spyware. :{

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 14:43 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Lees dit:
[topic=446354]

Dit had ik ook geïnstalleerd en mijn pc ontplofte bijna van de spyware. :{
Maar hij zegt al dat hij ad-aware gedraaid heeft, en er nix gevonden is..

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Misschien een nieuwsgierig aagje die 8er je computer is gekropen. Ik wordt pas na 5 minuten inactiviteit (dus bijv. pc uitgezet) afgemeld. Dus kan je je pc wel herstartten, bij msn blijf je vaak nog wel aangemeld. Maar dat is bij mij....

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Topicstarter
* ik werk multi-boot dus zodra ik er achter uit gaat wordt de boel herstart.....
* Had idd Ad-aware gedraaid, vreemd dus.
* Mijn wachtwoorden heb ik allemaal in mijn hoofd zitten, dus dat iemand het ergens vindt is dus niet mogelijk.
* Doorsturen van wachtwoorden naar iemand... laat ze zelf maar een mailbox openen, stuur ik de mail daar wel heen ;)

Maar wel een raar gezicht als je na een paar dagen al je meest recente mail geopend ziet staan...
Ik zal toch eens express de oude situatie in stand laten en dan weer met IE of Fastbrowser mail gaan checken. Verder kan ik daarna evt alle acceptaties uit de firewall knikkeren en kijken of er toch nog iets doorheen geglipt was...
Zodra ik meer weet post ik wel, aanvullende suggesties welkom.
PS: elke client heeft hier een firewall, plus dat de server op de meeste poorten stealth staan.
Pagina: 1