HP 2100, lades aansturen op NT4.0 terminal server.

Pagina: 1
Acties:

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Om de een of andere reden heb ik op de HP 2100 printers in de TS omgeving minder mogelijkheden. Op de printserver geef ik aan dat manual duplexing toegestaan is, en ik geef aan dat er een 2e papierlade op die printer zit.

In de TS omgeving kun je die manual duplexing functie niet terugvinden, ook het aansturen van lades werkt niet, de lades kun je bij de printer niet configureren (1e lade ander papier e.d.) en via Word de lades aansturen heeft geen effect, alles wordt uit de default lade gehaald.

Het probleem zit vast in de printerdriver, maar dit is net zoals op de gewone NT server een pcl6 driver.
Wie heeft er een oplossing / suggestie ?

edit:

Op een NT workstation of op een NT server zie je ook de muiswijzer in een handje veranderen en kun je op de lade klikken, dit is op de TS niet het geval terwijl de driver gelijk is....

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

In de SP6 voor TSE cd, staat een nieuwe 2100 driver. Ik dacht in de dir: \Support\Printers. Deze is wel geschikt voor ladenkeuze

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Op dinsdag 26 maart 2002 16:40 schreef smiley het volgende:
In de SP6 voor TSE cd, staat een nieuwe 2100 driver. Ik dacht in de dir: \Support\Printers. Deze is wel geschikt voor ladenkeuze
Thnx ! Ik ga gelijk ff zoeken. :)

edit:

cd natuurlijk nergens te vinden, zoeken op Microsoft levert nog niets op, wie weet er een link ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Bij de drivers die ik hier heb zit gelijk een driver voor een HPLJ 2100 TN versie (+extra lade) zodra ik die gebruik kan ik bij alle lades komen. Ik heb alleen het probleem dat word de instellingen niet onthoud,...

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11-2025
Bij de eigenschappen van de printer kun je kiezen voor voorkeursinstelingen op het tabblad algemeen. Dan worden de
instellingen voor die gebruiker wel vastgehouden