In times of war the law falls silent
Lijkt mij ook wel wat
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
volgens mij is het geel, maar ik kan ook wel kleurenblind zijnOp dinsdag 26 maart 2002 13:44 schreef RixTeR het volgende:
ferrie koele mot
die koeler op zn CPU vind ik strak, dan groenige
Verwijderd
Ik die m'n pc VOLLEDIG zelf moet betalen met me spaargeld...
Verwijderd
dat is geen lakOp dinsdag 26 maart 2002 13:44 schreef Skimmer het volgende:
Euh... ik vindt de kleur van de kast wel gaaf... zit erg strak in ze lak. Zou dat standaard zijn?
dat zwart geadoniseerd
Leeg
Ik heb een ernstige mededeling voor je: Je bent kleurenblind....(nou ja, het is geelgroen. Omdat het tweede woord in een znw over het algemeen belangrijker is, is het dus groenOp dinsdag 26 maart 2002 13:49 schreef PowerCow het volgende:
[..]
volgens mij is het geel, maar ik kan ook wel kleurenblind zijn
Mooi lichtgevend trouwens, d8 eerst dat er een ledje opzat, maar zo kan het natuurlijk ook.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
ik hoop voor hem dat ie dat niet van me gejat heet
ge-a-no-di-seerdOp dinsdag 26 maart 2002 14:01 schreef epsilon het volgende:
[..]
dat is geen lak
dat zwart geadoniseerd
dus met n en d omgedraaid
de molex mod vink wel stoer :d
bij mij hangt die kabelboom in mn airflow
Maar dit is dus een goed voorbeeld
Verwijderd
*eindelijk*
Mooie kast jah.
Wat heeft i in vredesnaam met zijn koeler gedaan. Dat fluoriseerd echt cool.
En die slangen, volgens mij fluorisceren die normaal niet zo toch?
Is toch standaard bij die case..... of ben ik nou gek, zijn gewoon fans met ingebouwde fingerguardOp dinsdag 26 maart 2002 13:48 schreef maartenb het volgende:
shit, waar kan je die fingerguards
halen?
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Kheb zo'n koeler nog nooit gezien. Ziet er verder ook strak uit btw
Verwijderd
ik zie alleen mijn Mod tevoorschijn komenOp dinsdag 26 maart 2002 13:55 schreef SnakeBYTE het volgende:
ik krijg alleen een zwarte blance pagina met de tekst 'Enigma' te zien. Ook na refreshen.
maar dit vind ik toch wel hééééééél erg slim:

Kga d'r werk van maken. that's for sure
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Dat ding is zeer strak. Gewoon geen ander woord voor. Vooral die headsink-mod (of wat het ook is) Vind ik een prachtig effect geven
Waar zou je die connectoren kunnen halenOp dinsdag 26 maart 2002 17:39 schreef mOrPhie het volgende:
Allemaal errug mooi![]()
maar dit vind ik toch wel hééééééél erg slim:
[afbeelding]
Kga d'r werk van maken. that's for sure
Nou, ik gok erop dat ie ze zelf gemaakt heeft. Dat is namelijk absuluut niet moelijk. Ik ga het zelf ook fixen. Sterker nog, ben al bezigOp dinsdag 26 maart 2002 19:28 schreef Solosmots het volgende:
[..]
Waar zou je die connectoren kunnen halen
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ja dat zou ik ook wel willen weten... errug mooi die fluorOp dinsdag 26 maart 2002 14:11 schreef robje het volgende:
Deze is koel zeg, heeft iemand een idee hoe ja van die lichtgevende slangen maakt. Het zijn toch zijn IDE kabels of niet?
Verwijderd
nah ik vind hem niet zo origineel meer veel standaard dingen in zijn mod gesmeten...
Verwijderd
niet zo veel werk dus.
eigen windows en logo's dat kost veel werk.
ben
Ik heb nooit gezegd dat die dingen niet te koop zijn... Ik zeg alleen dat het zelf maken ervan niet moeilijk is.Op woensdag 27 maart 2002 08:44 schreef Solosmots het volgende:
Nou volgens mij zijn die dingen wel te koop, maar waar....
War is the only proper school of the surgeon.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ok, maar jij bent ook bouwjaar 88 he... nog even geduld en het grote geld komtOp dinsdag 26 maart 2002 13:54 schreef qmo007 het volgende:
Als ik zo'n mods zie denk ik soms :"Waar gaan die mensen dat geld halen??????", en dan nog deze gaat nog...
Ik die m'n pc VOLLEDIG zelf moet betalen met me spaargeld...maar er zullen toch nog zo'n mensen zijn als ik, niet?
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Hele vet zow die C00lERS
Verwijderd
Echt die cooler is om te
Verwijderd
da's de lian-li pc71Op donderdag 28 maart 2002 15:25 schreef Ceyene het volgende:
grappig gedaan - alleen zonde om een lian-li zwart te verfen...
die is standaard zwart
vooral dit is gaaf (bekabeling + cooler kleur):
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Verwijderd
een lian-li zwart?! oooh... da had ik nog nooit gezien, dacht dat ze er alleen in aluminium (zilverkleurig dus) waren...Op donderdag 28 maart 2002 22:18 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
da's de lian-li pc71
die is standaard zwart