Toon posts:

welke stille 7x7 fan op Spire Superrock

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voordat er UTFS'en terugkomen, natuurlijk denk ik aan bijv. een Papst maar kan nergens vinden of die een 7x7 fan hebben, (of een 8x8 met verloopstuk of zo??) en waar die te krijgen zijn. 8-)

Verwijderd

Probeer eens www.freezinghardware.nl . Goed zaakje, als ze hem niet hebben, kunnen ze hem altijd voor je bestellen.

Verwijderd

Topicstarter
ga ut proberen, bedankt

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
12cm Papst cooler erop, werkt perfect hier (hoor em niet meer :) )

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 00:52
Ik heb er ook een Papst 8412NGML opgezet. Op de vier hoekpunten heb ik gewoon van die nylon wraps gebruikt om de Papst vast te maken aan het plaatje dat Spire gebruikt om de koeler op te schroeven. *D

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Ik heb een Papst 12cm fan eropgezet, vastgemaakt met 1 scroef in het hoekje, de rest steekt uit.
Op 7V kan ie het best doen, op een ECS K7S5A hoef je eigenlijk ook niet zoveel extra te koelen, je kunt toch niet overclocken (duron 900 niet eens stabiel op 1GHz met FSB OC)

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat maakt het allemaal wat makkelijker. Die nylon straps tip had ik al eerder eens gezien maar absoluut niet aangedacht. Dat maakt de keuze al weer vrij eenvoudig. Papst here I come!!!! (Wil mijn scheten nu eindelijk eerst wel eens horen voordat ik ze ruik. Nu gaat het allemaal verloren in het geweld van de Spirefan.) :7

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 00:52
Suc6 :D
Pagina: 1