Toon posts:

Vraagjes over Duron, KT7 en Chrome Orb...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 2 vraagjes:

1) Past een chrome orb wel op een KT7? Dit ivm. de weinige ruimte die beschikbaar is rond de CPU-socket?

2) Wat is het maximale voltage wat een Duron 700 kan hebben voordat ie doorfikt?

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:38
1: Ja, maar met enige moeite, er zitten een paar van die knopjes (ahum, ben niet zo technisch onderlegd) in de weg, maar die kan je wel ombuigen totdat de ORB er op kan, ik geef toe, het is best eng, maar het is te doen. Mij is het gelukt.

2: met de nieuwe bios update kan hij tot 1.85 Volt (de core dan, en die moet je hebben) Hij kan veel verder, maar daar zul je voor moeten solderen, wat op t.net heeft gestaan. Ik wacht zelf liever op een nieuwe bios (die hopelijk komt) of een goeie manier om dat voltage omhoog te krijgen. Let op: je moet om 1.85 V te krijgen dus wel flashen naar UL-bios.

Verwijderd

Topicstarter
Thnxie,

Maar hoe kom jij aan je chrome orb? Ik heb hem besteld bij OC-shop maar nog steeds niet binnen.

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Hij is ook te koop bij regenboog.net

Don't You stare there, Operate!

• Muurbestormer
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik heb geen Corb, maar een Gorb wannabee, ze zijn even groot, dus geen probleem. enne, overzees zijn ze volop te krijgen hoor! in amerika dus.

Verwijderd

heb er zelf ook mee liggen kloten. Je zult inderdaad die groene condensator een bveetje moeten buigen, niet te hard, gewoon heel rustig een beetje. Ik schrok me rot toen ik het ding eraf haalde omdat het niet goed lukte. De condensators lagen open! Toen heb ik dus maar een plakbandje erop geplakt. Werkt perfect, zorgt er zelfs voor dat je orb niet meteen erin 'hapt' maar erlangs glijt.

PaCKo

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
wat boter erop doen :) glijdt ie zo er langs :)

Morpho

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Packo, wat jij had, had ik ook, ik schrok met toen dood (ook omdat mijn compu niet wilde booten) maar ik heb er nu wat plakband om en tijdens het eropzetten van de cooler doe ik er een stukje karton tussen.
Maar andere mensen die een grote cooler op hun KT7 gaan zetten moeten dus goed uitkijken.

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Gewoon een GlobalWin op Attech cooler, geen gezien, knal je er blindelings nog op ;)

grtz,
AHL
Pagina: 1