Ok heb het nog niet uit kunnen testen. Maar misschien iemand anders wel.
Thuis heb ik een pc met een audigy kaart erin.
Audigy kaart is verbonden met een coaxiale kabel naar de versterker. (Zo krijg ik dus mijn DD / DTS geluid over mijn boxjes....
maar nu komt het.
Ik heb vorige week een gigavideo 50 setje gekocht zodat ik mijn dvd beneden ook kan kijken.
Nu heeft mijn lieve moeder een leuke denon DD/DTS versterker gekocht...
Situatie is dat wij beneden geen dvd speler hebben.
Nu zat ik zo te denken. Kan ik boven mijn audigy aansluiten (coaxiale kabel) op bijv. de linker audio kanaal van de maritek transmiter.
Beneden waar de receiver staat. sluit ik dan ook een coaxiale kabel op de marmitek receiver (ook linker kanaal) en deze sluit ik dan aan op de DD/DTS versterker....
allemaal leuk zo
Maar......WERKT DIT ???
heeft iemand dit al eens geprobeerd ?
hoor het graag
Greetz
Mark
Thuis heb ik een pc met een audigy kaart erin.
Audigy kaart is verbonden met een coaxiale kabel naar de versterker. (Zo krijg ik dus mijn DD / DTS geluid over mijn boxjes....
maar nu komt het.
Ik heb vorige week een gigavideo 50 setje gekocht zodat ik mijn dvd beneden ook kan kijken.
Nu heeft mijn lieve moeder een leuke denon DD/DTS versterker gekocht...
Situatie is dat wij beneden geen dvd speler hebben.
Nu zat ik zo te denken. Kan ik boven mijn audigy aansluiten (coaxiale kabel) op bijv. de linker audio kanaal van de maritek transmiter.
Beneden waar de receiver staat. sluit ik dan ook een coaxiale kabel op de marmitek receiver (ook linker kanaal) en deze sluit ik dan aan op de DD/DTS versterker....
allemaal leuk zo
Maar......WERKT DIT ???
heeft iemand dit al eens geprobeerd ?
hoor het graag
Greetz
Mark
Legion 7i i9 3080 32gb