Gamecube Q

Pagina: 1
Acties:

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waren we er in het vorige topic hierover erachter dattie wel zou komen, kreeg ik et volgende mailtje van Nintendo:

Beste Colin,

Helaas komt de `Q`niet in Europa of Amerika uit. Er komt dus geen PAL-versie. Waarom is ons eigenlijk ook niet echt duidelijk. Panasonic zegt, gebaseerd op marktonderzoeken, het geen rendabel concept buiten Japan te vinden.

Ik hoop je vraag voldoende beantwoordt te hebben.

Met vriendelijke groet,

Michel van Dijk
Nintendo Game Counselor
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (? 0,45 p.m.)
E-mail: vandijk@nintendo.nl

>>> "Colin" <colinbassant@hotmail.com> 19-03-02 21:56 >>>
Ik heb een vraagje: Komt de Panasonic Q (de Gamecube met DVD-speler) nu wel of niet uit in Europa? (een PAL-versie).

Alvast bedankt.

Wat is nu waar? Ik weet het nu ook niet meer. ik hoop alleen niet dat hij over een jaar ofzo wel ineens komt terwijl ik mn Gamecube al heb. Iemand nog andere bronnen?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dit stond een paar maand geleden op t.net. Hij komt hier inderdaad niet uit. En what the hell, DVD spelers kosten niet zo veel meer en bieden meer functionaliteit dan de Gamecube Q...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Glitch
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 13:28 schreef Captain Pervert het volgende:
Dit stond een paar maand geleden op t.net. Hij komt hier inderdaad niet uit. En what the hell, DVD spelers kosten niet zo veel meer en bieden meer functionaliteit dan de Gamecube Q...
Daar heb je gelijk in, maar meer functionaliteit boeit me niet zo. Ik kijk mn DVD's nu op mn pc, maar dat wil ik graag gewoon op de tv doen. Et was wel handig geweest als dat gelijk in mn console zat.

* Glitch vraagt zich nu af in welke kleur hij zn Gamecube gaat halen: Paars of zwart...

• Captain Pervert
Paars roelt :Y)
Staat mooi bij mijn jurk

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

en het scheelt ook gewoon ruimte, nu moet je twee kastjes bij je TV plaatsen, 1 is de DVD speler en 1 is dan de Cube.

Anders had je mooi 1 kastje gehad waar alles inzat.

• Glitch
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 13:42 schreef EnygmA het volgende:
en het scheelt ook gewoon ruimte, nu moet je twee kastjes bij je TV plaatsen, 1 is de DVD speler en 1 is dan de Cube.

Anders had je mooi 1 kastje gehad waar alles inzat.
Ook dat ja. Ik kan natuurlijk de geimporteerde kopen, maar dan moet ik ook steeds geimporteerde Amerikaanse spellen kopen en dat vind ik allemaal een te dure grap worden.

Verwijderd

jammer! ik heb wle al een dvd speler maar ik vind die Q er gewoon zo ongelofelijk gaaf uit zien *D

• Glitch
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 13:47 schreef Trigunmasta het volgende:
jammer! ik heb wle al een dvd speler maar ik vind die Q er gewoon zo ongelofelijk gaaf uit zien *D
Koop jij dan die geimporteerde hier
http://www.futurezone.nl/menu/produktdetail.asp?cdprodukt=000915

En dan neem ik jouw DVD speler over ;)

• Tom-Eric
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik ben er niet rouwig om als Nintendo fan, nintendo is een spelcomputer geen dvd-speler of internet station of whatever, gewoon een spelcomputer waar je met je vrienden achter gaat zitten en lol maken.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

• Captain Pervert
En zo is het, Tumtum.
De ware consolegeest. Helaas is dat op de achtergrond geraakt de laatste jaren... :(

Verwijderd

Je moet nou niet uitsluiten dat de Q nooit in europa wordt gereleased. Want die vent van dat mailtje weet natuurlijk niet alles wat er zich bij Panasonic en Nintendo in Japan afspeeld.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik denk dat er juist WEL een grote markt voor is, maar alleen niet de markt die Nintendo voor ogen had.

In de Q passen DVD-R's.

Ik denk dat je die mogelijke reden niet moet uitsluiten.

• Glitch
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 14:00 schreef TheMightyTumTum het volgende:
Ik ben er niet rouwig om als Nintendo fan, nintendo is een spelcomputer geen dvd-speler of internet station of whatever, gewoon een spelcomputer waar je met je vrienden achter gaat zitten en lol maken.
Umm... de Gamecube is wel degelijk geschikt voor netplay, er zit al een 56k modem en breedbandadapter aan te komen.

Maar ja, die zien we natuurlijk pas als Japan er eerst 3 jaar mee heeft gespeeld. :(

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Je akn er een bestellen van lik sang met een modchip erin bevestigd waarmee je PAL en NTSC en Jap spellen kunt spelen en ook alle regio's DVDs mee kan bekijken.

www.lik-sang.com

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Alleen al voor die DVD-speler kan je beter voor de Ps2 of X-Box gaan :)

T.net gallery | V&A ads

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54

uppie8374

Sousousou

Ga toch fietsen met je X-doos

Rebuilding knowledge database

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op dinsdag 26 maart 2002 16:53 schreef Juniorrules het volgende:
Alleen al voor die DVD-speler kan je beter voor de Ps2 of X-Box gaan :)
Die consoles moet je niet als DVD speler gebruiken, een beetje DVD speler biedt meer kwaliteid in het afspelen van DVD dan de consoles...

Verwijderd

nou glitch83 ik vind 699 euro wel errug overdreven duur voor een Q zoveel geld is ie nou ook niet waard :)

• Glitch
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 20:13 schreef Trigunmasta het volgende:
nou glitch83 ik vind 699 euro wel errug overdreven duur voor een Q zoveel geld is ie nou ook niet waard :)
Vind ik ook, daarom wilde ik gewoon een PAL versie. Maar ja, je kan niet alles hebben.

* Glitch heeft wel een Special Edition GBA (die groene met Celebi)

Met die Q erbij zou dat een leuke combinatie worden, maar dit wordt idd te duur.

Verwijderd

ik wil alleen het design van de Q. Oftwel ik neem mijn GC in het metallic :P

• Glitch
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 22:09 schreef merijn128 het volgende:
ik wil alleen het design van de Q. Oftwel ik neem mijn GC in het metallic :P
Ik geloof dat ze de GC na een tijdje idd in dat soort kleuren ook gaan uitgeven. Net als met de N64, ineens in van die coole kleuren. Niet dat de originele niet mooi is, maar ik vind et wel jammer dat je niet gewoon vanaf het begin de keuze hebt uit meerdere kleuren. Op 3 mei is ie er alleen in et zwart en paars.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 14:00 schreef TheMightyTumTum het volgende:

Me :

Ja allemaal leuk en aardig, maar ik heb helemaal geen vrienden :P
Nee ff serieus het moet gewoon verboden worden om met een console te kunnen internetten ,maar tegen volslagen onbekende spelers spelen is toch wel supertof :9~ !!
Zeker als je weinig Nintendofans om je heen hebt wonen :+

Dus geen internet met sites en al die shit (behalve tweakers :) ),maar multiplay kan best wel een +. zijn denk ik :7
Pagina: 1