Waren we er in het vorige topic hierover erachter dattie wel zou komen, kreeg ik et volgende mailtje van Nintendo:
Beste Colin,
Helaas komt de `Q`niet in Europa of Amerika uit. Er komt dus geen PAL-versie. Waarom is ons eigenlijk ook niet echt duidelijk. Panasonic zegt, gebaseerd op marktonderzoeken, het geen rendabel concept buiten Japan te vinden.
Ik hoop je vraag voldoende beantwoordt te hebben.
Met vriendelijke groet,
Michel van Dijk
Nintendo Game Counselor
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (? 0,45 p.m.)
E-mail: vandijk@nintendo.nl
>>> "Colin" <colinbassant@hotmail.com> 19-03-02 21:56 >>>
Ik heb een vraagje: Komt de Panasonic Q (de Gamecube met DVD-speler) nu wel of niet uit in Europa? (een PAL-versie).
Alvast bedankt.
Wat is nu waar? Ik weet het nu ook niet meer. ik hoop alleen niet dat hij over een jaar ofzo wel ineens komt terwijl ik mn Gamecube al heb. Iemand nog andere bronnen?
Beste Colin,
Helaas komt de `Q`niet in Europa of Amerika uit. Er komt dus geen PAL-versie. Waarom is ons eigenlijk ook niet echt duidelijk. Panasonic zegt, gebaseerd op marktonderzoeken, het geen rendabel concept buiten Japan te vinden.
Ik hoop je vraag voldoende beantwoordt te hebben.
Met vriendelijke groet,
Michel van Dijk
Nintendo Game Counselor
0909-NINTENDO of 0909-0490444 (? 0,45 p.m.)
E-mail: vandijk@nintendo.nl
>>> "Colin" <colinbassant@hotmail.com> 19-03-02 21:56 >>>
Ik heb een vraagje: Komt de Panasonic Q (de Gamecube met DVD-speler) nu wel of niet uit in Europa? (een PAL-versie).
Alvast bedankt.
Wat is nu waar? Ik weet het nu ook niet meer. ik hoop alleen niet dat hij over een jaar ofzo wel ineens komt terwijl ik mn Gamecube al heb. Iemand nog andere bronnen?