Ik ben bij Atlantis 1 weer terug uit het bos en zit nu in het Paleis, ik ben door de benen van Meljanz geglipt en de troonzaal ingegaan. Heb de deur geblokkeerd met een speer. Nu is er achter de troon een puzzel/spel met manen en sterren en 4 gekleurde glazen die aan een stok zitten en die je kunt ronddraaien. Ik zou niet weten wat ik bij deze puzzel zou moeten doen, wie helpt?
Verwijderd
had em wel veel gespeeld. kan alleen neit meer indenken wat je nou bedoelt... 
kun je iets duidelijker zijn? begin/eind van het spel?
kun je iets duidelijker zijn? begin/eind van het spel?
Verwijderd
Ik kwam nooit voorbij dat bos
nooit verder gekomen ook eigenlijk
uit frustatie cd gebroken
midden van het spel ofzo, ik ben eerst de koningin gaan redden, toen naar het oude vrouwtje in het bos gegaan en het zwijn gedood. Weer terug naar het vrouwtje gegaan en dan ga je terug naar atlantis en kom je bij die visser uit. Daarna ga je terug naar het paleis via de ladder en je doet een spelletje met een muis. Dan luister je nog iemand af in zo'n ruimte met een fontein. Daarna storm je de ruimte met Meljanz in en gooit eerst een vaas tegen de kop van die soldaat. Je duikt door de benen van meljanz en je loopt de troonzaal binnen en sluit deze af met een speer. Dan loop je achter de troon en ziet daar het spel. wie kan mij vertellen wat ik bij dit spel moet doen
ik moest op een gegeven moment vluchten van een paar wachters ofzo in een bos. Dan moest je het bos invluchten en opeens stonden er guards voor je. Heel frustrerend. Ben eigenlijk nooit verder gekomen helaas
tampert, kriminalpolizei
je moet de goede kant opvluchten, zoek ff op faq atlantis
Verwijderd
ow dat spel. maat vertelde me toen dat het meest vage spel in het hele spel was (hij hefet het wel uitgespeeld).
in dat bois was best zenuwslopend ja
met die guards.
je bent nu dus weer in dat doirpje links omhoog, waar je voor het eerst die vrouw ontmoette en die engerd? tot daar was ik ook gekomen. nooit verder gegaan (geen zin meer in).
kan je dus helaas niet helpen...
(ik was ook bij die troon met die puzzel, met die dolfijnen toch?)
in dat bois was best zenuwslopend ja
je bent nu dus weer in dat doirpje links omhoog, waar je voor het eerst die vrouw ontmoette en die engerd? tot daar was ik ook gekomen. nooit verder gegaan (geen zin meer in).
kan je dus helaas niet helpen...
(ik was ook bij die troon met die puzzel, met die dolfijnen toch?)
Verwijderd
Uit een Atlantis Walktrough:
Throne puzzle: Starting from the initial positions of the pieces, move the red
piece three times, the blue piece four times, the yellow piece seven times and
the green piece six times. Alternative solution: position all the coloured
pieces at top middle. Then move the red piece six times, the blue piece five
times, the yellow piece once and the green pice twice.
Succes
Throne puzzle: Starting from the initial positions of the pieces, move the red
piece three times, the blue piece four times, the yellow piece seven times and
the green piece six times. Alternative solution: position all the coloured
pieces at top middle. Then move the red piece six times, the blue piece five
times, the yellow piece once and the green pice twice.
Succes
ik heb een hele andere walkthrough, daar staat alleen in: los de puzzle op, waar staat die walkthrough van jou?
edit:
heb ff een paar worden van je tekst bij google ingevoerd en de walkthrough al gevonden
heb ff een paar worden van je tekst bij google ingevoerd en de walkthrough al gevonden
Verwijderd
Dit is een fout in het spel waar ik ook last van had. De oplossing kan je namelijk vinden in de gang voordat je de troonzaal in gaat. De fout was dat als je ff in de troonzaal bent en je gaat af dat hij (omdat het spel automatisch op plekken saved) weer begint nadat je net de troonzaal bent binnengekomen.
(dus de gang voordat je die vaas enzo gooit)
(dus de gang voordat je die vaas enzo gooit)
Pagina: 1