Toon posts:

Nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey GOT'ers, Ik heb net een huisje kunnen regelen samen met m'n vriendin...Yah ik ga samen wonen :9 Maar nu heb ik dus een probleem want die PC die ik bij m'n ouwelui heb staan is dus ook van m'n pa. Hij heeft een paar jaar geleden, mij 2500,- piek gegeven om een PC in elkaar te zetten... dat heb ik dus toen gedaan. Toen de tijd had ik een Celeron 300Mhz PC inelkaar geflanst met een 17" monitor.... Ik heb toen een goed jaar later dat ding verkocht om weer een betere, snellere te kopen. Ik heb m toen verkocht voor 700,- piek ofzo. Met dat geld en zelf er nog 800,- piek erbij gelapt, ben ik met een paar maatjes naar de HCC dagen gegaan om daar nieuw spul te kopen... Heb dus nu een AMD 750 TB met een Abit mobo en een geforce 2 MX kaartje + een 20 gig schijfje allemaal in een vette Bigtower ;) Maargoed nu ga ik dus het huis uit en heb dan dus geen PC :'( Nou zegt m'n pa van ik vind het prima als je m meeneemt maar ik wil er wel weer 1 voor terug. Hij zei: "Dat ding wat we hadden staan was snel genoeg" Nou moet ik dus een PC fiksen voor m'n oude man... Nu is de vraag: wat kan ik het beste doen?? Een goedkope nieuwe maken? Een tweede hands kopen? Ik heb dus geen eene rooie cent dus het moet echt zwaar goedkoop wezen. Heeft iemand tips?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[topic=450422]

:D

edit:
Verder weet ik niet of de Modjes hier zo blij mee zijn. Het is iets in de trant van --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---.
Persoonlijk zou ik een goedkope tweedehands regelen. Die zijn ongetwijfeld te regelen via www.marktplaats.nl of www.tweedehands.nl.

Verwijderd

zwarte markt in beverwijk...bij de goeie bespaar je veel geld en je hebt er garantie...
kweet alleen niet of beverwijk in de buurt is, maar ik weet zeker dat er overal wel zulke zwarte markten zijn...

ga je je case trouwens MODden? zoja, wat?

Verwijderd

Topicstarter
Ja modden is wel cool maar kost veel tijd en geld...Maar ik ga het zeker wel doen maar wanneer en hoe weet ik nog niet maar dan zien ongetwijfeld foto's.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Tsja.. Duron 800 ofzo kost ook geen drol meer eigenlijk.. misschien 2ehands monitor ofzo.. je kunt natuurlijk ook nieuw en gebruikt combineren.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!