WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

Code om mobiel nummer weer te geven

Pagina: 1
Acties:

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:09
Hallo,

Ik ben op zoek naar de code om mijn mobiele nummer weer te kunnen geven. Ik kan niet met mijn telefoon bellen (SIM met alleen GPRS), maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik op die telefoon gebeld kan worden.

Ik heb een nokia 6310 met een KPN abonnement. Ik ben dus op zoek naar een code om het nummer te laten zien. Net zoiets als *#06# die het serienummer van mijn telefoon laat zien.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

*#100#

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• jswinkels
Dat werkt niet. Volgens mij is dat de code van Vodafoon. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er helemaal geen mobiel nummer voor mijn SIM is.

Weet iemand dit?

Verwijderd

Ik ken het systeem van al1 GPRS op een SIM zelf (nog) niet, maar ik neem aan dat als je een kaart hebt met alleen GPRS, dat bellen en gebeld worden onmogelijk is.

Want het lijkt me logisch dat een beperkt pakket (dus GPRS zonder bellen) 2 kanten op werkt. Dit omdat een kaart met al1 GPRS naar mijn id bijvoorbeeld gebruikt wordt voor apparaten zonder belmogelijkheid (zoals PDA's of laptops)

Maar ik kan er uiteraard helemaal naast zitten ;)

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
er was hier laatst een topic meet heel veel codes voor mob's

ik kan hem nergens vinden :?

weet iemand de url?

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 15:48

qless

...vraag maar...

Kan niet. Jouw telefoon/sim kaart weet in principe zijn 06 (NL) of 0474-0494 (BE) nummer niet!

Jouw simkaart nummer wordt bij de provider pas gekoppeld aan een telefoonnummer, daarom kun je ook (technisch) zo makkelijk van nummer wisselen of overnemen

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op dinsdag 26 maart 2002 21:27 schreef qless het volgende:
Kan niet. Jouw telefoon/sim kaart weet in principe zijn 06 (NL) of 0474-0494 (BE) nummer niet!

Jouw simkaart nummer wordt bij de provider pas gekoppeld aan een telefoonnummer, daarom kun je ook (technisch) zo makkelijk van nummer wisselen of overnemen
Door zo'n code vraag je je nummer aan het netwerk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
gewoon eff kpn bellen en vragen wat je nummer is.

of gewoon een andere gsm bellen, zie je ook wat je nummer is |:(

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 21:27 schreef qless het volgende:

Makkelijk |:(
Heb jij wel eens geprobeerd je nummer van Dutchtone naar Vodafone te porteren, of van KPN naar Vodafone!? Kun je dus echt weken wachten :r

• jswinkels
Op dinsdag 26 maart 2002 21:36 schreef Z___Z het volgende:
gewoon eff kpn bellen en vragen wat je nummer is.

of gewoon een andere gsm bellen, zie je ook wat je nummer is |:(
Dat werkt dus niet, omdat ik met mijn telefoon niet kan bellen :Z

Aangezien het niet de bedoeling is dat er met de telefoon gebeld wordt, zal de KPN mij het nummer ook niet geven.

Wat beteft het aanvragen van het nummer via het netwerk: Dit moet toch gewoon kunnen met mijn Vodafone-abonnement werkt het wel (*#100#)
Pagina: 1