Toon posts:

Hdd van IBM kapot, aanspraak maken op fabriek?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar, ik zit nu bij een vriend van me en zijn hdd is gewoon totaal gaar, maar hij heeft in de winkel geen garantie meer en wilt dus aanspraak maken op de fabrieksgarantie.

Specs:

IBM 30gig.

Maar hij vind op de site van ibm.com niks over hoe het in zijn werk gaat met opsturen, ik ook niet.

Iemand wel ?

Tnx alvast.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik was laatst m'n aankoopbon ook kwijt (en hdd kaput) en heb probleemloos op http://www.storage.ibm.com/hdd/support/pre_rma.htm een RMA aangevraagd..

/edit
DAMN net te laat :)

Hier staat tekst

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op dinsdag 26 maart 2002 12:51 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
Ik was laatst m'n aankoopbon ook kwijt (en hdd kaput) en heb probleemloos op http://www.storage.ibm.com/hdd/support/pre_rma.htm een RMA aangevraagd..
:Y)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Hij bedankt!

Maar weet iemand wat dat kan zijn? hij kraakt, net als een krekel in de hei.

Verwijderd

Nou dat hij de bon kwijt is maakt niet veel uit, je hebt nog de fabrieksgarantie, alleen een ander probleem is misschien dat IBM niet alle schijven rechtstreeks terug neemt.
Ik had laatst een 45 gig schijf stuk, en dacht dat je dat zo rechtstreeks kon doen, heb ik immers al vaker met seagate en western digital gedaan, maar IBM wou hem perse via de winkel hebben, dus...

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-04 21:01
Je moet de DriveFitnessTest van IBM downloaden, en als deze vindt dat je harddisk "defective" is, kan je je schijf RMA sturen...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Tnx (ik zal het tegen de persoon in kwestie zeggen)
Pagina: 1