ik hoorde zoiets van een vriend... zijn er mensen die dit al gedaan hebben (dus naar de provider gebeld) en wat moet je vragen dan???
Als je je bon en zo nog hebt, gewoon naar de winkel gaan, en vragen. Werkte ook bij mij.
gewoon even d* klantenservice bellen, liefst met een vaste lijn (0800-0770), want dan kunnen ze na checken van je activatiedatum, samen met jou meteen het toestel simlockvrij maken.Op dinsdag 26 maart 2002 13:16 schreef Scart het volgende:
dutchtone
suc6...
Is de regeling alweer veranderd?Op dinsdag 26 maart 2002 13:23 schreef koen het volgende:
[..]
gewoon even d* klantenservice bellen, liefst met een vaste lijn (0800-0770), want dan kunnen ze na checken van je activatiedatum, samen met jou meteen het toestel simlockvrij maken.
suc6...
In de tijd dat ik een abo bij D* had moest dit alles nog per post verlopen.
als je belt met je mobiele telefoon, kun je natuurlijk niet tegelijkertijd de handelingen uitvoeren, welke vereist zijn voor het verwijderen van het simlock. Dan krijg je alsnog binnen een paar dagen een brief thuis met daarin de unlockcodes en gebruiksaanwijzing om het toestel simlockvrij te maken. handig van dutchtone...Op dinsdag 26 maart 2002 13:25 schreef Heineken het volgende:
[..]
Is de regeling alweer veranderd?
In de tijd dat ik een abo bij D* had moest dit alles nog per post verlopen.
Ik lees hier dat je dat 0800 nummer kan bellen om je telefoon te laten unlocken. Meteen even mijn bonnetje gecheckt van mijn 3310, datum is 22-02-01 dus hij kan geunlockt worden, jippie 
Bel ik naar dat nummer, kom na een paar opties te hebben gedrukt bij de interactieve klantenservice (oid) en daar loop ik vast. Wat moet je precies doen
Bel ik naar dat nummer, kom na een paar opties te hebben gedrukt bij de interactieve klantenservice (oid) en daar loop ik vast. Wat moet je precies doen
kiesOp dinsdag 26 maart 2002 14:47 schreef rb338 het volgende:
Ik lees hier dat je dat 0800 nummer kan bellen om je telefoon te laten unlocken. Meteen even mijn bonnetje gecheckt van mijn 3310, datum is 22-02-01 dus hij kan geunlockt worden, jippie
-optie 4: vragen over d*-toestel
-optie 2: vragen na lezen van handleiding
je krijgt dan vanzelf een medewerker klantenservice aan de lijn. andere optie is 0800-0550 bellen en ervoor kiezen dat je geen klant bent. (sneller
Werk jij toevallig bij d*Op dinsdag 26 maart 2002 14:53 schreef koen het volgende:
[..]
kies
-optie 4: vragen over d*-toestel
-optie 2: vragen na lezen van handleiding
je krijgt dan vanzelf een medewerker klantenservice aan de lijn. andere optie is 0800-0550 bellen en ervoor kiezen dat je geen klant bent. (sneller)
goh zou hetOp dinsdag 26 maart 2002 14:54 schreef rb338 het volgende:
[..]
Werk jij toevallig bij d*![]()
Fiep van de service pakt nu ff de handleiding erbijOp dinsdag 26 maart 2002 14:56 schreef koen het volgende:
[..]
goh zou het
[edit]Mja 't zou nu gelukt moeten zijn.
Zal straks ff een andere simkaart erin prakken en laten weten of het gelukt is
who the f*ck is fiepOp dinsdag 26 maart 2002 15:02 schreef rb338 het volgende:
[..]
Fiep van de service pakt nu ff de handleiding erbij
[edit]Mja 't zou nu gelukt moeten zijn.
Zal straks ff een andere simkaart erin prakken en laten weten of het gelukt is
als het gelukt is even laten weten he?
en natuurlijk, ondanks het verwijderen van het
simlock, met Dutchtone blijven bellen
Het is niet gelukt! 
Morgen nog maar eens bellen.
Ik deed er een KPN simkaartje in (van me moeder), foon aan, vraagt pincode en zegt vervolgens dat de simkaartniet geaccepteerd wordt. Balen
Ik deed er een KPN simkaartje in (van me moeder), foon aan, vraagt pincode en zegt vervolgens dat de simkaartniet geaccepteerd wordt. Balen
maakt het nog uit of je een tweejarig abo hebt?
Anders wil ik de mijne ook wel even laten unlocken...ik heb het al meer dan een jaar m'n 8210.
Anders wil ik de mijne ook wel even laten unlocken...ik heb het al meer dan een jaar m'n 8210.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wat denk je zelf?!Op dinsdag 26 maart 2002 22:13 schreef Nitai het volgende:
hallo, als ik het wist dan zou ik het niet vragen heh?
gewoon antwoorden kost op GoT steeds meer moeite lijkt het wel.
gewoon antwoorden kost op GoT steeds meer moeite lijkt het wel.
heb je wel een simlock op je telefoon danOp dinsdag 26 maart 2002 22:13 schreef Nitai het volgende:
Mocht je wel een simlock hebben dan kun je idd na één jaar het simlock laten verwijderen, ongeacht of je een twee- of driejarig abonnement hebt...
thnx Koen! u r da best!
Ik heb trouwens geen Dutchtone, maar een Ben abo.
thnx for your info nonetheless!
Ik heb trouwens geen Dutchtone, maar een Ben abo.
thnx for your info nonetheless!
Verwijderd
Bij Telfort was het een f0,75-per-gesprek bellen-nummer (toen nog in guldens). Maar Simlock moet er toch gratis vanaf? Hmzzzz, 44 is betaald. Toen toetste ik een ander nummer in een keer toen ik me verveelde, gratis klantenservice voor prepaid, meteen unlocken!!!!!!! 3 weken later: geunlockt.
en rb338, alsnog gelukt om het toestel simlockvrij te makenOp dinsdag 26 maart 2002 21:44 schreef rb338 het volgende:
Het is niet gelukt!
Even een vette schop, maar ik heb die dag erna niet meer gebeldOp donderdag 28 maart 2002 10:00 schreef koen het volgende:
[..]
en rb338, alsnog gelukt om het toestel simlockvrij te maken
Heb net weer gebeld, kreeg nu 1 code (#pw+blabla) en daarna iets van "sim card not restricted", gevolgd door een reset van m'n telefoon. Dat kreeg ik vorige keer niet, dus ik ging er vanuit dat 't goed was.
Doe ik er een KPN kaartje in, krijg ik "simkaart niet geaccepteerd"!
Ik snap er niks meer van...
Telefoons met abo zijn toch meestal sim vrij, of heb ik het nu verkeerdOp dinsdag 26 maart 2002 22:13 schreef Nitai het volgende:
Kijk eens naar de datum van dit topic ...Op woensdag 05 juni 2002 14:13 schreef the_master het volgende:
[..]
Telefoons met abo zijn toch meestal sim vrij, of heb ik het nu verkeerd
maare dat heb je dus verkeerd.
Ik heb de mijne ook ge-unlocked maar dat deden ze niet via de telefoon maar ze hebben gewoon een briefje op gestuurd hoe het moet.
Wel zo veilig...
Met de groeten van BEN.
Wel zo veilig...
Met de groeten van BEN.
Pagina: 1