Verifying DMI pool data + smiley?

Pagina: 1
Acties:

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-08 11:36
Ik heb dus nu een vaag probleem met mijn PC. Ik zette mijn PC aan, blijft ie haken bij "Verifying DMI pool data". Maar daar onder staat iets vreemds. Het lijkt wel een soort smiley :?
Ik heb de search van GoT en de knowledgebase gebruikt, maar er staat niets wat van toepassing is op mijn probleem :{ .
Ik heb mijn BIOS op de defaults gezet, dat werkte niet. Toen de BIOS gereset, hielp ook niet. Ik heb mijn PCI hardware al eruit gehaald en er weer in gezet, niks, noppes nada :( . Weet iemand wat ik er aan kan doen? :?
Ik gok erop dat formatteren helpt, maar liever niet natuurlijk :(

Specs
Duron 900
ECS K7VZA 3.2
Win2k
Geforce 2 MX 400
SB 128 PCI
Realtek netwerkkaartje

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik denk dat formateren niet helpt, dat DMI pool data gedoe gebeurt voordat de bootsector wordt gelezen dacht ik. Bij een van m'n eerste zelfbouw pc's kreeg ik ook dezelfde fout: hij bleeft hangen bij verifying DMI pool data. Toen had ik de fdd kabel niet goed aangesloten, dus dat zou ik als eerste checken. Gewoon compu openmaken en alle kabels aandrukken.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-08 11:36
Geen suc6 :'(

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->PMG ;)

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Al een virusscanner geprobeerd?
Anders met de Win2k cd je MBR opnieuw erop laten zetten(Rescue dinges).

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

Ik zal je iets vertellen....
Jouw probleem had ik 6 maanden geleden ook. Weken research gedaan, na 300 bios jumpers settings, instellingen, en andere hardware, kwam ik nog geen steek verder.

CONCLUSIE: Je moeder bordt is kapot, en dan ben je de l*l

Ik vertel je dit nu om je de moeite te besparen als het niet lukt na het formatteren, en je beter een nieuw moederbord kunt gaan kopen. Want al de moeite is het NIET waard!!!

Veel succes ermee!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Flash je BIOS nog een keer (schoon! dus met alle parameters) en gebruik FDISK/MBR eens.
Haal je PC uit elkaar en zet hem stap voor stap nog eens in elkaar.
Pagina: 1