kan het problemen geven als je in eenzelfde werkgroep in windows98SE aan de c-partities van verschillende computers eenzelfde hexadecimaal volumenummer toekent? (zou ik ev. willen doen owv. registratiecodes op basis daarvan)
Volgends mij kan je twee computers in hetzelfde netwerk niet dezelfde naam geven, of dat nou een nummerkieke of een alfanummerieke naam is maakt niet uit
Nego moet beter lezen 
Volgens mij is het geen prob om EXACT dezelfde schare namen te nemen voor de shares.
Als het je puur om de registratie code gaat, zou je deze ook al omschrijving kunnen opgeven.
Volgens mij is het geen prob om EXACT dezelfde schare namen te nemen voor de shares.
Als het je puur om de registratie code gaat, zou je deze ook al omschrijving kunnen opgeven.
Als ik het goed lees wil je bijvoorbeeld van Computer1 en Computer2 dezelfde share names gebruiken?
Dat kan gewoon, denk maar aan WinNT/2k/XP, daar heeft in principe iedere computer een C$ share. Ik denk dat het verder geen problemen oplevert.
Dat kan gewoon, denk maar aan WinNT/2k/XP, daar heeft in principe iedere computer een C$ share. Ik denk dat het verder geen problemen oplevert.
Jongens (M/V), lees nou eens goed...
Het gaat niet om computernamen, niet om sharenamen, maar om volumenummers.
Ja, dat kan, geen probleem (alleen mag ik dat hier niet zeggen omdat je dit gaat gebruiken om software waarvoor je maar een licentie hebt op meerdere computers te gebruiken, toch?).
Het gaat niet om computernamen, niet om sharenamen, maar om volumenummers.
Ja, dat kan, geen probleem (alleen mag ik dat hier niet zeggen omdat je dit gaat gebruiken om software waarvoor je maar een licentie hebt op meerdere computers te gebruiken, toch?).
Wij hebben op de zaak, allemaal loadset machines uitgerold (2000 stuks) met allemaal de zelfde volume naam van de HD en sharenaam van de c schijf (c$), wel andere pc naam, En helemaal no problemo.
"Is your mother proud of you ?"
het ging inderdaad om volumenrs. zoals ABCD-1234
Pagina: 1