Toon posts:

Counter-strike

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
er zijn echt gigantisch veel vragen over, het heet officieel counter-strike, andere noemen het camper-strike, weer anderen noemen het cheater-strike... persoonlijk vind ik het geen bal meer aan. alleen het idee al dat je tegen ongeveer 50% cheaters speelt :(, dan is dat toch ook niet leuk meer? dus voor mij toch eerder cheater-strike...

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

en je vraag is???

Verwijderd

Topicstarter
mijn vraag is wat jullie er eigenlijk van vinden. dus het spel algemeen, de cheaters, enz....

Verwijderd

[bobbythekiiten.jpg]

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 12:14 schreef Daedalus18 het volgende:
mijn vraag is wat jullie er eigenlijk van vinden. dus het spel algemeen, de cheaters, enz....
cheaten is natuurlijk zwak
kunnen ze niet een proggie maken zodat dat niet meer gebeurt

• DeX

DeX

Mijn mening komt duidelijk voor in een van de vele Counter-strike topics. Gebruik de Search en discussieer mee.

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof ook dat ze een ge advanceerdere csguard in de nieuwe update(1.4) stoppen, maar of dat alle cheaters zal tegenhouden, betwijfel ik :?

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 12:11 schreef Daedalus18 het volgende:
er zijn echt gigantisch veel vragen over, het heet officieel counter-strike, andere noemen het camper-strike, weer anderen noemen het cheater-strike... persoonlijk vind ik het geen bal meer aan. alleen het idee al dat je tegen ongeveer 50% cheaters speelt :(, dan is dat toch ook niet leuk meer? dus voor mij toch eerder cheater-strike...
pfffffffffffff gut weer een topic hier, als je t niks vind, ga je toch lekker Quaken ofzo..toedels..

en dat je denkt dat 50% van de spelers cheat, zegt wel iets over het niveau waar je op speelt, ze zijn gewoon beter dan jij! accept it ffs

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11 21:11
volgens mij gaat er hier al een topic over ;)

• DeX

DeX

Op dinsdag 26 maart 2002 12:26 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

pfffffffffffff gut weer een topic hier, als je t niks vind, ga je toch lekker Quaken ofzo..toedels..
Ga jij ff normaal antwoord geven..
lees de FAQ's. staat in dat dit soort reacties niet nuttig zijn en alleen de sfeer op de gathering neerhalen..

Toedels..

Verwijderd

Topicstarter
wat doe ik dan verkeerd? ik vraag toch om de mening van anderen wat die ervan vinden, is dat zo raar? :? maar nu ff back to the point plz...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op dinsdag 26 maart 2002 12:28 schreef DeX het volgende:

[..]

Ga jij ff normaal antwoord geven..
lees de FAQ's. staat in dat dit soort reacties niet nuttig zijn en alleen de sfeer op de gathering neerhalen..

Toedels..
Je hebt vandaag je dag niet echt huh? :P

Ik ben het nl helemaal met twist eens... dit topic is 1903987238943 keer langs gekomen en compleet nutteloos :X .

Steam

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op dinsdag 26 maart 2002 12:30 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Ik ben het nl helemaal met twist eens... dit topic is 1903987238943 keer langs gekomen en compleet nutteloos :X .
true true, ik neem aan dat jij hem al in SU gezet hebt.

Mag ik dan 50% van alle reacties posten, wnat die hebben toch deze inhoud.
CS roelz, ownatsj , super gaaf, ik ben een bikkel
doe ik de andere ook maar >:)
OMG CS zuigt veel te veel cheaters en vervelende mensen, campende n00bs en ik ben te goed

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 12:30 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

als jullie dit een onnuttige post vinden, waarom replyen jullie dan? ik zit echt niet te w88 op zulke reacties ofsow, laat dan mensen een reply plaatsen waar ik wel wat aan heb...

• DeX

DeX

Op dinsdag 26 maart 2002 12:33 schreef Daedalus18 het volgende:

[..]

als jullie dit een onnuttige post vinden, waarom replyen jullie dan? ik zit echt niet te w88 op zulke reacties ofsow, laat dan mensen een reply plaatsen waar ik wel wat aan heb...
Inderdaad...

Maar ik probeer dus mee te helpen om de sfeer op got te verhogen..

• buzz
Op dinsdag 26 maart 2002 12:33 schreef Daedalus18 het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer kijken naar het aantal posts van die mensen en die vergelijken met jou.

Ja je hebt het goed die mensen zitten er een stuk langer en vinden het niet leuk als er voor die 80ste keer weer een herhaling komt, lees eerst ff de FAQ dan word je al veel duidelijk en zoek even in lieve adjes naar verhalen over search gebruik enzo, want dat houd de sfeer leuk.

Verwijderd

Ik vind ook dat er gigantisch veel cheaters zijn en het is niet dat ze beter zijn als ik want ik speel meestal tussen de beste van de wereld en daar merk je nix van cheaters maar af en toe kom ik op een of andere non clan dedicated server en dan begint het gedonder op publics van demon bv of op mijn ooit favo sever zstrike... daar zit nu nog een hele enkeling tussen die gewoon doet niet zeikt en vooral niet cheat....

Ga gewoon op servers van zkillz of op de servers van rG en es7 en trcc enz enz daar zijn skilled players en als er zo nu en dan een gast komt die gaat zeiken sjjiieettsss dan ist bye bye.... zo moe je da doen verder kan je er weinig aan doen.. :(

Verwijderd

ik zat daarnet nog op een server en daar kwam vrolijk in beeld dat er een cheater was!! iedereen meteen schelden enzo joh

was echt bot wat die gozer naar z'n kop geslingerd kreeg! en terecht!!! opzouten met multiplayer cheaters... single player moet ieder voor zich weten

• DeX

DeX

Op dinsdag 26 maart 2002 12:33 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

true true, ik neem aan dat jij hem al in SU gezet hebt.

Mag ik dan 50% van alle reacties posten, wnat die hebben toch deze inhoud.
[..]

doe ik de andere ook maar >:)
[..]

Ik heb ehm in SU gezet..
Maar goed jullie hebben gelijk. deeze topic is al vaak genoeg langsgeweest en er dient eerst naar de FAQ gekeken te zijn..
Sjorry.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 schreef DeX in SU het volgende:
Kun je oof even kijken naar een van die reacties.
en als ItSnows dit leest: Mijn topic moest dich, Niet dood!
o ben jij er zo eentje, beetje proberen anderen waarschuwingen aan te smeren..lekker :r

• DeX

DeX

Op dinsdag 26 maart 2002 12:43 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

o ben jij er zo eentje, beetje proberen anderen waarschuwingen aan te smeren..lekker :r
:? laat maar ;(

• buzz
Op dinsdag 26 maart 2002 12:43 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

Jij spoort niet echt, hij heeft het toch helemaal niet over een waarschuwing of wel? Dat haal jij er dan weer uit, hij is gewoon iets toleranter dan mij, dat jij dan gelijk op hem kotst vind ik een btje jammer.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 12:47 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Jij spoort niet echt, hij heeft het toch helemaal niet over een waarschuwing of wel? Dat haal jij er dan weer uit, hij is gewoon iets toleranter dan mij, dat jij dan gelijk op hem kotst vind ik een btje jammer.
hij vraag of een modje even wil kijken naar mijn reactie, nou hoeveel dingen kan ie daar nou mee bedoelen huh :?

en dat jij mij dan gelijk niet vind sporen vind ik een beetje jammer.

ik kots niet op hem, ik kots op wat ie doet..anderen achter hun rug om onderuit proberen te halen vind ik niet netjes namelijk..

Verwijderd

Topicstarter
dit dwaalt een beetje van het spoor af... kan iemand misschien een nuttige topic plaatsen? en dat ik slecht ben, heb niks temaken met dat ik mensen eerder uitscheld voor cheater, want ik speel ook HLDM en dat kan ik heel goed, maar daar merk je ook zo wanneer iemand cheat... en als iemand 4 HS achter elkaar heeft, ga ik toch wel een beetje raar denken...

• DeX

DeX

Op dinsdag 26 maart 2002 12:53 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

hij vraag of een modje even wil kijken naar mijn reactie, nou hoeveel dingen kan ie daar nou mee bedoelen huh :?

en dat jij mij dan gelijk niet vind sporen vind ik een beetje jammer.

ik kots niet op hem, ik kots op wat ie doet..
Bewijs dat meer eerst eens..
Op dinsdag 26 maart 2002 12:47 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Dankje... Maar volgens mij voelt twisted zich wel erg persoonlijk aangesproken..

Ik geef toe dat ik ongelijk had over de FAQ lezen enzo.. Maar dat mag niet baten..

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 12:54 schreef Daedalus18 het volgende:
dit dwaalt een beetje van het spoor af... kan iemand misschien een nuttige topic plaatsen? en dat ik slecht ben, heb niks temaken met dat ik mensen eerder uitscheld voor cheater, want ik speel ook HLDM en dat kan ik heel goed, maar daar merk je ook zo wanneer iemand cheat... en als iemand 4 HS achter elkaar heeft, ga ik toch wel een beetje raar denken...
ik heb zo vaak 4 en meer headies achter elkaar, dat krijg je namelijk als je op iemands hoofd mikt, of gewoon geluk hebt..en het betekent niet meteen dat iemand cheat..

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat dat niks zegt, maar als het elke keer weer gebeurd... of soms heeft iemand alleen maar headies, dat kan toch geen geluk zijn? of wel soms?

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 12:11 schreef Daedalus18 het volgende:
kwenie waar jij dan speelt... maar 'k heb weinig last van cheaters.

DE MAKERS VAN OGC ZIJN ER MEE GESTOPT :D :D :D :D

En camperz? die heb je in het echt ook :P kijk maar naar de Taliban, je wilt niet weten hoe lang die al in hun grotten zitten...

btw, zoals al wordt gezegt, ik vindt dit ook een beetje een overbodige treath, je wilt zeker snel de HK in he? |:(

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Op dinsdag 26 maart 2002 12:54 schreef Daedalus18 het volgende:
P90 headdies roeleren :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-11 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dit topic gaat echt in de categorie "17 in een dozijn".
Helaas pindakaas maar een beetje stof tot discussie mag wel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.