er zijn echt gigantisch veel vragen over, het heet officieel counter-strike, andere noemen het camper-strike, weer anderen noemen het cheater-strike... persoonlijk vind ik het geen bal meer aan. alleen het idee al dat je tegen ongeveer 50% cheaters speelt
, dan is dat toch ook niet leuk meer? dus voor mij toch eerder cheater-strike...
Mijn mening komt duidelijk voor in een van de vele Counter-strike topics. Gebruik de Search en discussieer mee.
ik geloof ook dat ze een ge advanceerdere csguard in de nieuwe update(1.4) stoppen, maar of dat alle cheaters zal tegenhouden, betwijfel ik
Verwijderd
pfffffffffffff gut weer een topic hier, als je t niks vind, ga je toch lekker Quaken ofzo..toedels..Op dinsdag 26 maart 2002 12:11 schreef Daedalus18 het volgende:
er zijn echt gigantisch veel vragen over, het heet officieel counter-strike, andere noemen het camper-strike, weer anderen noemen het cheater-strike... persoonlijk vind ik het geen bal meer aan. alleen het idee al dat je tegen ongeveer 50% cheaters speelt, dan is dat toch ook niet leuk meer? dus voor mij toch eerder cheater-strike...
en dat je denkt dat 50% van de spelers cheat, zegt wel iets over het niveau waar je op speelt, ze zijn gewoon beter dan jij! accept it ffs
volgens mij gaat er hier al een topic over
Ga jij ff normaal antwoord geven..Op dinsdag 26 maart 2002 12:26 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
pfffffffffffff gut weer een topic hier, als je t niks vind, ga je toch lekker Quaken ofzo..toedels..
lees de FAQ's. staat in dat dit soort reacties niet nuttig zijn en alleen de sfeer op de gathering neerhalen..
Toedels..
wat doe ik dan verkeerd? ik vraag toch om de mening van anderen wat die ervan vinden, is dat zo raar?
maar nu ff back to the point plz...
Je hebt vandaag je dag niet echt huh?Op dinsdag 26 maart 2002 12:28 schreef DeX het volgende:
[..]
Ga jij ff normaal antwoord geven..
lees de FAQ's. staat in dat dit soort reacties niet nuttig zijn en alleen de sfeer op de gathering neerhalen..
Toedels..
Ik ben het nl helemaal met twist eens... dit topic is 1903987238943 keer langs gekomen en compleet nutteloos
true true, ik neem aan dat jij hem al in SU gezet hebt.Op dinsdag 26 maart 2002 12:30 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Je hebt vandaag je dag niet echt huh?
Ik ben het nl helemaal met twist eens... dit topic is 1903987238943 keer langs gekomen en compleet nutteloos.
Mag ik dan 50% van alle reacties posten, wnat die hebben toch deze inhoud.
doe ik de andere ook maarCS roelz, ownatsj , super gaaf, ik ben een bikkel
OMG CS zuigt veel te veel cheaters en vervelende mensen, campende n00bs en ik ben te goed
als jullie dit een onnuttige post vinden, waarom replyen jullie dan? ik zit echt niet te w88 op zulke reacties ofsow, laat dan mensen een reply plaatsen waar ik wel wat aan heb...Op dinsdag 26 maart 2002 12:30 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Je hebt vandaag je dag niet echt huh?
Ik ben het nl helemaal met twist eens... dit topic is 1903987238943 keer langs gekomen en compleet nutteloos.
Inderdaad...Op dinsdag 26 maart 2002 12:33 schreef Daedalus18 het volgende:
[..]
als jullie dit een onnuttige post vinden, waarom replyen jullie dan? ik zit echt niet te w88 op zulke reacties ofsow, laat dan mensen een reply plaatsen waar ik wel wat aan heb...
Maar ik probeer dus mee te helpen om de sfeer op got te verhogen..
Misschien moet je een keer kijken naar het aantal posts van die mensen en die vergelijken met jou.Op dinsdag 26 maart 2002 12:33 schreef Daedalus18 het volgende:
[..]
als jullie dit een onnuttige post vinden, waarom replyen jullie dan? ik zit echt niet te w88 op zulke reacties ofsow, laat dan mensen een reply plaatsen waar ik wel wat aan heb...
Ja je hebt het goed die mensen zitten er een stuk langer en vinden het niet leuk als er voor die 80ste keer weer een herhaling komt, lees eerst ff de FAQ dan word je al veel duidelijk en zoek even in lieve adjes naar verhalen over search gebruik enzo, want dat houd de sfeer leuk.
Verwijderd
Ik vind ook dat er gigantisch veel cheaters zijn en het is niet dat ze beter zijn als ik want ik speel meestal tussen de beste van de wereld en daar merk je nix van cheaters maar af en toe kom ik op een of andere non clan dedicated server en dan begint het gedonder op publics van demon bv of op mijn ooit favo sever zstrike... daar zit nu nog een hele enkeling tussen die gewoon doet niet zeikt en vooral niet cheat....
Ga gewoon op servers van zkillz of op de servers van rG en es7 en trcc enz enz daar zijn skilled players en als er zo nu en dan een gast komt die gaat zeiken sjjiieettsss dan ist bye bye.... zo moe je da doen verder kan je er weinig aan doen..
Ga gewoon op servers van zkillz of op de servers van rG en es7 en trcc enz enz daar zijn skilled players en als er zo nu en dan een gast komt die gaat zeiken sjjiieettsss dan ist bye bye.... zo moe je da doen verder kan je er weinig aan doen..
Verwijderd
ik zat daarnet nog op een server en daar kwam vrolijk in beeld dat er een cheater was!! iedereen meteen schelden enzo joh
was echt bot wat die gozer naar z'n kop geslingerd kreeg! en terecht!!! opzouten met multiplayer cheaters... single player moet ieder voor zich weten
was echt bot wat die gozer naar z'n kop geslingerd kreeg! en terecht!!! opzouten met multiplayer cheaters... single player moet ieder voor zich weten
Maar goed jullie hebben gelijk. deeze topic is al vaak genoeg langsgeweest en er dient eerst naar de FAQ gekeken te zijn..Op dinsdag 26 maart 2002 12:33 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
true true, ik neem aan dat jij hem al in SU gezet hebt.
Mag ik dan 50% van alle reacties posten, wnat die hebben toch deze inhoud.
[..]
doe ik de andere ook maar
[..]
Ik heb ehm in SU gezet..
Sjorry.
Verwijderd
o ben jij er zo eentje, beetje proberen anderen waarschuwingen aan te smeren..lekkerOp dinsdag 26 maart 2002 schreef DeX in SU het volgende:
Kun je oof even kijken naar een van die reacties.
en als ItSnows dit leest: Mijn topic moest dich, Niet dood!
Op dinsdag 26 maart 2002 12:43 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
o ben jij er zo eentje, beetje proberen anderen waarschuwingen aan te smeren..lekker
Jij spoort niet echt, hij heeft het toch helemaal niet over een waarschuwing of wel? Dat haal jij er dan weer uit, hij is gewoon iets toleranter dan mij, dat jij dan gelijk op hem kotst vind ik een btje jammer.Op dinsdag 26 maart 2002 12:43 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
o ben jij er zo eentje, beetje proberen anderen waarschuwingen aan te smeren..lekker
Verwijderd
hij vraag of een modje even wil kijken naar mijn reactie, nou hoeveel dingen kan ie daar nou mee bedoelen huhOp dinsdag 26 maart 2002 12:47 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Jij spoort niet echt, hij heeft het toch helemaal niet over een waarschuwing of wel? Dat haal jij er dan weer uit, hij is gewoon iets toleranter dan mij, dat jij dan gelijk op hem kotst vind ik een btje jammer.
en dat jij mij dan gelijk niet vind sporen vind ik een beetje jammer.
ik kots niet op hem, ik kots op wat ie doet..anderen achter hun rug om onderuit proberen te halen vind ik niet netjes namelijk..
dit dwaalt een beetje van het spoor af... kan iemand misschien een nuttige topic plaatsen? en dat ik slecht ben, heb niks temaken met dat ik mensen eerder uitscheld voor cheater, want ik speel ook HLDM en dat kan ik heel goed, maar daar merk je ook zo wanneer iemand cheat... en als iemand 4 HS achter elkaar heeft, ga ik toch wel een beetje raar denken...
Bewijs dat meer eerst eens..Op dinsdag 26 maart 2002 12:53 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
hij vraag of een modje even wil kijken naar mijn reactie, nou hoeveel dingen kan ie daar nou mee bedoelen huh
en dat jij mij dan gelijk niet vind sporen vind ik een beetje jammer.
ik kots niet op hem, ik kots op wat ie doet..
Dankje... Maar volgens mij voelt twisted zich wel erg persoonlijk aangesproken..Op dinsdag 26 maart 2002 12:47 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Jij spoort niet echt, hij heeft het toch helemaal niet over een waarschuwing of wel? Dat haal jij er dan weer uit, hij is gewoon iets toleranter dan mij, dat jij dan gelijk op hem kotst vind ik een btje jammer.
Ik geef toe dat ik ongelijk had over de FAQ lezen enzo.. Maar dat mag niet baten..
Verwijderd
ik heb zo vaak 4 en meer headies achter elkaar, dat krijg je namelijk als je op iemands hoofd mikt, of gewoon geluk hebt..en het betekent niet meteen dat iemand cheat..Op dinsdag 26 maart 2002 12:54 schreef Daedalus18 het volgende:
dit dwaalt een beetje van het spoor af... kan iemand misschien een nuttige topic plaatsen? en dat ik slecht ben, heb niks temaken met dat ik mensen eerder uitscheld voor cheater, want ik speel ook HLDM en dat kan ik heel goed, maar daar merk je ook zo wanneer iemand cheat... en als iemand 4 HS achter elkaar heeft, ga ik toch wel een beetje raar denken...
ik weet dat dat niks zegt, maar als het elke keer weer gebeurd... of soms heeft iemand alleen maar headies, dat kan toch geen geluk zijn? of wel soms?
Verwijderd
kwenie waar jij dan speelt... maar 'k heb weinig last van cheaters.Op dinsdag 26 maart 2002 12:11 schreef Daedalus18 het volgende:
er zijn echt gigantisch veel vragen over, het heet officieel counter-strike, andere noemen het camper-strike, weer anderen noemen het cheater-strike... persoonlijk vind ik het geen bal meer aan. alleen het idee al dat je tegen ongeveer 50% cheaters speelt, dan is dat toch ook niet leuk meer? dus voor mij toch eerder cheater-strike...
DE MAKERS VAN OGC ZIJN ER MEE GESTOPT
En camperz? die heb je in het echt ook
btw, zoals al wordt gezegt, ik vindt dit ook een beetje een overbodige treath, je wilt zeker snel de HK in he?
P90 headdies roelerenOp dinsdag 26 maart 2002 12:54 schreef Daedalus18 het volgende:
Dit topic gaat echt in de categorie "17 in een dozijn".
Helaas pindakaas maar een beetje stof tot discussie mag wel.
Helaas pindakaas maar een beetje stof tot discussie mag wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()